Era bästa raggningstips.

Ulvhamne

Kraschmongo
Personal
Gick med
16 Oct 2010
Ort
Byhålan
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
Och det fungerar bra för dig i alla lägen...?

Ser framför mig ett desperat försök i snabbköpskassan med ovanstående rad.

Nog funkar den...
Men jag brukar försöka säga det absolut dummaste jag kan komma på..
En annan sak jag upptäckt är att när man blir framskickad av sina polare för att bryta isen slutar det nästan alltid med att kvinnorna ignorerar polarna som ville att jag skulle ragga åt dem och börjar ge MIG sina telefonnummer. Wtf... Telefoner är satans avkomma och jag ringer aldrig om det inte är gravt tvång...

Uhm...

Utan svammel då;
Bara man går fram och pratar lite lagom intresserat lyckas man oftast.
 

Tranicos

Gudomlig sporthojare
Gick med
20 May 2006
Ort
Tidaholm
Hoj
XT600E
Läste för några veckor sedan ett tips här i tråden som jag provade på alla tjejer här senast vi hade fest.

"Tjena pudding, står du här och dallrar"

Efter första halvan tyckte de att det var så sött och charmigt, men efter poängen var de tysta en sekund och sen kom: "näe, fy faan för dig" eller liknande. Som nybliven singel är det väl dax att testa på krogen istället! :)
 

Orecic

http://www.youtube.com/watch?v=7-5_8af3T
Gick med
16 Aug 2007
Ort
San Francisco, CA
Hoj
2007, Kawasaki, ZX10R
Läste för några veckor sedan ett tips här i tråden som jag provade på alla tjejer här senast vi hade fest.

"Tjena pudding, står du här och dallrar"

Efter första halvan tyckte de att det var så sött och charmigt, men efter poängen var de tysta en sekund och sen kom: "näe, fy faan för dig" eller liknande. Som nybliven singel är det väl dax att testa på krogen istället! :)

Open, transition, attraction, qualification, comfort, seduction.

Open.
- Hej

Transition-> Du berättar indirekt varför du pratar med dom.
- Jag skulle behöva eran kvinnliga åsikt i något, vilka är dom största lögnarna män eller kvinnor?
99% svarar - Kvinnor
- Varför då?
- För att det är så!
- Min teori är i alla fall att män ljuger mest men kvinnor kommer med dom största lögnerna!
- Jaha.
- Exempel: En manlig löng kan till exempel vara "Nej din rumpa ser inte stor ut i dom byxorna!", medans en kvinnlig lögn är mer som(gör en paus)... "Det är ditt barn!".

->Dom garvar som fan gå vidare. Dom garvar inte, dra något skämt till eller gå.

Attraction:
- Är det din naturliga hårfärg eller har du färgat?
- Det är färgat.
- Så du färgade om det till den färgen?! :D:D:D:D :rolleyes::gnissla(se lekfull ut)

- Det är min naturliga hårfärg.
- A det ser ju okej ut iaf. :D:D:D:D :rolleyes::gnissla

Hon slår dig på axeln -> gå vidare

Qualification:
-Föresten jag skulle behöva eran kvinnliga åsikt i något mer. (nu dregglar dom över dig efter din lilla hår-neg)

-Jo det är så att en brud på mitt jobb är sjukt kär i mig, men jag är inte intresserad, hur ska jag säga det till henne utan att såra henne?
(du berättar att andra kvinnor vill ligga med dig, nu vill alltså ALLA kvinnor ligga med dig)
->Vänta dig en lång diskussion, kvinnor älskar sånt babbel.

Comfort:
Ge henne en komplimang, något som handlar om hennes val av kläder, eller liknande
- Vilken fin klänning du har! :D:tummenupp
->hon ler och säger tack, kollar dig i ögonen gå vidare

Seduction:
-På en skala från 1-10, hur bra är du på att hångla?
- 105
- hah, bevisa det! Kolla henne i ögonen och släpp inte kontakten

POOWW du fick nu hångla. Glöm inte att säga tack till mig bara.
 

Tranicos

Gudomlig sporthojare
Gick med
20 May 2006
Ort
Tidaholm
Hoj
XT600E
Har polare som predikade ur den där boken för flera år sedan. Har inte brudarna lärt sig att genomskåda den där skiten än? Jag gör som Barney Stinson istället och är bara allmänt awesome! :)

[YOUTUBE-ID]v5ZJa17jiL0&feature=related[/YOUTUBE-ID]


Open, transition, attraction, qualification, comfort, seduction.

Open.
- Hej

Transition-> Du berättar indirekt varför du pratar med dom.
- Jag skulle behöva eran kvinnliga åsikt i något, vilka är dom största lögnarna män eller kvinnor?
99% svarar - Kvinnor
- Varför då?
- För att det är så!
- Min teori är i alla fall att män ljuger mest men kvinnor kommer med dom största lögnerna!
- Jaha.
- Exempel: En manlig löng kan till exempel vara "Nej din rumpa ser inte stor ut i dom byxorna!", medans en kvinnlig lögn är mer som(gör en paus)... "Det är ditt barn!".

->Dom garvar som fan gå vidare. Dom garvar inte, dra något skämt till eller gå.

Attraction:
- Är det din naturliga hårfärg eller har du färgat?
- Det är färgat.
- Så du färgade om det till den färgen?! :D:D:D:D :rolleyes::gnissla(se lekfull ut)

- Det är min naturliga hårfärg.
- A det ser ju okej ut iaf. :D:D:D:D :rolleyes::gnissla

Hon slår dig på axeln -> gå vidare

Qualification:
-Föresten jag skulle behöva eran kvinnliga åsikt i något mer. (nu dregglar dom över dig efter din lilla hår-neg)

-Jo det är så att en brud på mitt jobb är sjukt kär i mig, men jag är inte intresserad, hur ska jag säga det till henne utan att såra henne?
(du berättar att andra kvinnor vill ligga med dig, nu vill alltså ALLA kvinnor ligga med dig)
->Vänta dig en lång diskussion, kvinnor älskar sånt babbel.

Comfort:
Ge henne en komplimang, något som handlar om hennes val av kläder, eller liknande
- Vilken fin klänning du har! :D:tummenupp
->hon ler och säger tack, kollar dig i ögonen gå vidare

Seduction:
-På en skala från 1-10, hur bra är du på att hångla?
- 105
- hah, bevisa det! Kolla henne i ögonen och släpp inte kontakten

POOWW du fick nu hångla. Glöm inte att säga tack till mig bara.
 
Last edited:

Orecic

http://www.youtube.com/watch?v=7-5_8af3T
Gick med
16 Aug 2007
Ort
San Francisco, CA
Hoj
2007, Kawasaki, ZX10R
Har polare som predikade ur den där boken för flera år sedan. Har inte brudarna lärt sig att genomskåda den där skiten än? Jag gör som Barney Stinson istället och är bara allmänt awesome! :)

Det ända som var från "boken", antar att du menar the game, (som är en utav ruffly 100 böcker på ämnet lättillgängliga. Finns säkert 5000.) är listan på vad du ska göra, och möjligvis neggen om håret finns med i the game.

Resten är min remix på massa saker. Så det är helt unikt ja.

Exempelvis "det är ditt barn" skämtet är Chris Rocks skämt...

Om brudarna har "listat ut det"? När president obama ger ett tal använder han alltid exakt samma schema. När Reinfeldt pratar till folket använder han samma schema. Oavsett hur du vrider och vänder på det använder alla det.

Enda sättet en brud kan "lista ut" att du använder exempelvis boken the game är att vara helt sämst på kroppspråk, ton och kopiera allt rakt av, och sedan stabbigt säga exakt det som står. Då förstår man inte vad det handlar om.
 

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Ort
Bland buskar & träd
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
Ofan, ikväll har jag lärt mig nått nytt, även jag kan vara _lite_ kräsen! :D

Tanter 50+ & "tjejjer" 120+kg tar man då inte på fast dom så pressar sina juver emot en och frågar om man vill knulla....
:gnissla

Dock fick jag också en väldigt intressant inbjudan av en riktigt trevlig pangbrud idag, så jag är inte så bitter, hoppas fan man inte dummar sig bara! :)
 

Klockringaren

nissenys
Gick med
2 Sep 2006
Ort
Klosterdalen
Hoj
Räka
Man måste jävlas lite med dom, odulglig förklara dom,försöka fly - på ett snällt sätt
Lösaktiga brudar tar nått annat enklare byte , nackdelen är att man även blir av med vanliga på jakt efter one night stands

Ett bra exemplar agerar rovdjur och plockar en - man måste låta dom kämpa lite.
 

MotherTrucker

Ny medlem
Gick med
27 Apr 2009
Ort
Gävle
Hoj
na
Sist jag lyckades med en raggningsreplik så var den bara tänkt som kul avslutningsfras, troligen eftersom jag läst donnan helt fel. En förstadejt med en ytlig nätbekant, hon visade sig vara en fisförnäm torrboll som knappt rörde fikat ens(hon hade ärende förbi stan, därför möttes vi upp "bara för att hälsa irl"), men riktigt snygg. När vi skulle skiljas åt så skulle jag försöka lätta upp stämningen lite och drog till med en Agneta Sjödinare på tillgjort brett gävlemål; Nå, skaru me hem en snabbis eller tyckeru sånt är äckligt?
 
Nyheter
ExploreBike: Nordkap och Trans Euro Trail

En dröm sedan många år har ...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Foto: LEON Transportstyr...

Aprilia RSV4 X ex3ma

Aprilia har presenterat RSV...

EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Europeiska investeringsbank...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Transportstyrelsen har före...

Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Top