Era bästa raggningstips.

FrozBite

mc nörd
Gick med
5 Aug 2005
Ort
Lund
Hoj
z750 09
Man ska iaf inte säga shit du har fått celleliter (tjej i väldigt kort kjol) man får INTE ligga då iaf :död
 

L.I.L.L.E.M.A.N

Ny medlem
Gick med
21 Jan 2006
Ort
Kalix
Hoj
Kawasaki Z1000, Triumph Bobber, Honda CB 750 Four
Snarret....du är överallt, hela tiden, ska du inte lägga din tid & energi på att skaffa en hoj & ett A kökort? eller har du missat vilket forum du är på?
Jag menar, jag hänger inte på ett hästforum bara för att det är kul.....

:fakta
 

engström1

Autosolemio
Gick med
16 Sep 2010
Ort
Bromma
Hoj
Zündapp Bella R154-58,R205-62,CB500-71,CB500-72,XL650V-87/05,El-Minimoto. Sålda RS125, 2*XC125, 2*XL125S, SCV100, CB400N, RD350LC, XV535, TT600, XJ600S, 2*XL600V, VL1700, CBR600,RG125F-92,SS City Hopper 70cc
Rohypnol!!!!!!!
Ska du kör den varianten är de ju bättre och köpa en knulldocka. Du får samma respons
Plus att det är lagligt med knulldocka!

Plus att den är sjuk mycket lättare att bära hem, särskilt när man är full.

Plus att den inte vaknar till sans mitt i akten och fäller spydiga kommentarer om brist på välhängdhet och förmåga.

Fast riktiga tjejer luktar godare. :tuttar

/e
 

Klockringaren

nissenys
Gick med
2 Sep 2006
Ort
Klosterdalen
Hoj
Räka
Ingen som har vägarna förbi Örebro som kan stanna till och skjuta mej? Fy fan...


Samma här vi kanske kan få bra pris om vi samköper

Satt o limma på en brud:tuttar , lite tidigare hade några småtjejer(12-13 år) flummat omrking me citronvatten i baren i gluttat på mig.
Jag fråga dom om dom va snutar som spana på mig:D för o få dom dra o brinna upp istället.

Dom dök upp och börja o stressa en fullvuxen brud:sissy:rofl
 

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Ort
Nej
Hoj
Ja
Arne Anka levererar (japp, han fick ligga):

arne15.gif
 

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Ort
Nej
Hoj
Ja
Det finns folk som lyckats med den metoden - fast utfallet är väl inte så stort

Hela den serien går ut på att han går igenom alla strategier han har försökt och misslyckats med tidigare, till slut säger han "vad fan, det är lika bra att jag går dit och bränner alla broar med en gång" men istället funkar det där...
 

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Ort
Bland buskar & träd
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
Hmm, om man skulle dra sig innåt nån timme och se om där finns några fina donnor värda att stöta på. :)
 

Merovingian

Guest
En sak alla "metoder som fungerar" har gemensamt är att de innefattar att du faktiskt går fram och pratar. Något som sällan händer då du inte försöker dig på någon så kallad metod.

Själva metoden har inte särskilt mycket med själva erövringen att göra, det är mer att svepa in ett närmande i en slags schablon. Den som försöker inbilla samtliga fruntimmer att man passar tillsammans skjuter bara sig själv i foten i längden. Bättre att veta vad man själv letar efter, fiska fram om honan fyller kriterierna, och sedan charma. Passar hon dig är det troligt att du passar henne.
 
Last edited:

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Ort
Bland buskar & träd
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
En sak gemensamt alla "metoder som fungerar" har gemensamt är att det innefattar att du faktiskt går fram och pratar. Något som sällan händer då du inte försöker dig på någon så kallad metod.

Kanske det, mitt stora, eller egentligen enda problem är att jag KAN INTE ta första steget, det liksom går inte.
Resten är sen så föbaskat enkelt att det är sorgligt, nästan så man kan tro att tjejjer också vill ligga...
Tur att jag är så oerhört sexig att dom kommer till mig ibland (wehey, ibland!), annars hadde det ju inte blitt nånting! :gnissla :D


(Näh, jag orkade inte sen, måste ju orka jobba imorgon :/)
 

Orecic

http://www.youtube.com/watch?v=7-5_8af3T
Gick med
16 Aug 2007
Ort
San Francisco, CA
Hoj
2007, Kawasaki, ZX10R
En sak alla "metoder som fungerar" har gemensamt är att de innefattar att du faktiskt går fram och pratar.

Den som försöker inbilla samtliga fruntimmer att man passar tillsammans skjuter bara sig själv i foten i längden.

Bättre att veta vad man själv letar efter, fiska fram om honan fyller kriterierna, och sedan charma.

Anledningen till att du inte lyckas om du försöker inbilla samtliga brewdar om att ni passar ihop är att du försöker kvalificera dig själv, det är HON som ska kvalificera sig för dig. Får du över det budskapet till henne skapar du attraktion, vipps nu vill hon ligga med dig

Kan du få över det budskapet på en brud som inte uppfyller dina krav vad gäller intelligens men utseende, så kommer hon i alla fall vilja ligga med dig.

Det med kvalificering fungerar förövrigt på alla sociala samanhang, den som kommer in och berättar att han är VD för ett JÄttEsTorT företag kommer alla se ner på, därför att han försöker kvalificera sig själv för gruppen genom att berätta att han är viktig.

Den som kommer in och är VD för ett företag men inte säger nått, utan det är någon annan som säger det och det sprider sig som en löpeld blir genast höjd till skyarna av alla.:tummenupp
 
Last edited:

IvanDrago

Bulten Master
Gick med
17 Jun 2011
Ort
Sovjet
Hoj
Aprilia
When Ivan Drago gets girls he says :

- I must break you.

[YOUTUBE-ID]oI3uD0NsFlc[/YOUTUBE-ID]
 
Last edited:
Nyheter
ExploreBike: Nordkap och Trans Euro Trail

En dröm sedan många år har ...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Foto: LEON Transportstyr...

Aprilia RSV4 X ex3ma

Aprilia har presenterat RSV...

EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Europeiska investeringsbank...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Transportstyrelsen har före...

Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Top