Haha Yrkeshemligheter! Fan, är det sånt yrke man skulle ha!Här avhandlas yrkeshemligheter.
Jag undrar bara, du verkar lite vilsen....
Det måste ju vara den ultimata komplimangen, eller den sämsta någonsin.
Man skulle ju kunna se det som att "tycker du att min rumpa är liten? TACK! ", men också som "jaha, duger varken mina bröst eller min rumpa? "
Du har med andra ord inte läst "The Game" skriven av Niel Strauss...
Fast då har du ju nått upp till första steget, alla har uppmärksammat dig.Vet du vad, det är ändå tillräckligt många av båda kön som har läst den för att det ska bli direkt pinsamt när någon försöker något av knepen på en offentlig plats, även om det kanske funkar på tjejen står tio andra och skrattar runt omkring.
Fast då har du ju nått upp till första steget, alla har uppmärksammat dig.
Hade du inte gjort det hade du bara varit en av alla andra som passerar förbi och man inte ser.
Fast du får skilja på förnedra sig själv och få uppmärksamhet.Alla uppmärksammar dig om du pissar ner dig offentligt också, men inte fan får du ligga för det.
Fast du får skilja på förnedra sig själv och få uppmärksamhet.
En rolig, framåt person som inte är rädd för uppmärksamhet är attraktiv för det andra könet. Så länge man inte ser ut som ringaren från Notre dame dvs.
Ta den fullaste eller fulaste runt stängningsdags bara, vilket kvittar... Bägge är bara glada att få vägledning till en säng...
500kr till den som lyckas hitta mig en brulla
Japp japp, ignorering funkar bra....dom blir helt tokiga om man inte står med tungan ute & glor....(som dom förväntar sig..)
Det här är en killtråd.
Här avhandlas yrkeshemligheter.
Shas!
Det måste ju vara den ultimata komplimangen, eller den sämsta någonsin.
Man skulle ju kunna se det som att "tycker du att min rumpa är liten? TACK! ", men också som "jaha, duger varken mina bröst eller min rumpa? "
Enligt Niel Strauss så gör man tvärtom mot alla andra killar fast på ett annat sätt än ditt...
Stora bröst så kollar man till och säger att synd på så stor byst för det får verkligen hennes häck att se liten ut.
Komplimang för vackra ögon... nej nej, glöm det... man säger att synd att hon inte bar andra kläder som framhävde hennes ögon bättre.
För då jäklar om något så visar man att man har märkt henne men ser henne inte som något märkvärdigt... jäklar vad hon kommer jaga för att få DIG då.
Ja, enligt Niel Strauss alltså...
Är man expert på ämnet från början, brukar inga böcker i världen hjälpa en bli bättre.För en rolig, framåt person som inte är rädd för uppmärksamhet ger inte boken ett skit.
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar
Foto: Liza Simonsson Fra... |
|
Var femte trafikant respekterar inte stopplikten
En ny undersökning där Riks... |
|
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|