Era bästa raggningstips.

Carnivore

Skitsnack-MC
Gick med
17 Aug 2008
Ort
Stockholm
Hoj
CBR1000RA
Det måste ju vara den ultimata komplimangen, eller den sämsta någonsin.
Man skulle ju kunna se det som att "tycker du att min rumpa är liten? TACK! :)", men också som "jaha, duger varken mina bröst eller min rumpa? :rolleyes:"

Du har med andra ord inte läst "The Game" skriven av Niel Strauss...
 

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Ort
Nej
Hoj
Ja
Du har med andra ord inte läst "The Game" skriven av Niel Strauss...

Näe, det är rätt många som inte har läst den.

Vet du vad, det är ändå tillräckligt många av båda kön som har läst den för att det ska bli direkt pinsamt när någon försöker något av knepen på en offentlig plats, även om det kanske funkar på tjejen står tio andra och skrattar runt omkring.
 

Wiseguy

Medlem nr.8 sen starten
Gick med
6 Mar 2003
Ort
+46 Rover, wanderer, Nomad, vagabond
Hoj
Honda CBR900RR Fireblade, CBR1100XX Blackbird
Vet du vad, det är ändå tillräckligt många av båda kön som har läst den för att det ska bli direkt pinsamt när någon försöker något av knepen på en offentlig plats, även om det kanske funkar på tjejen står tio andra och skrattar runt omkring.
Fast då har du ju nått upp till första steget, alla har uppmärksammat dig.
Hade du inte gjort det hade du bara varit en av alla andra som passerar förbi och man inte ser.

2jacd29.gif
 

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Ort
Nej
Hoj
Ja
Fast då har du ju nått upp till första steget, alla har uppmärksammat dig.
Hade du inte gjort det hade du bara varit en av alla andra som passerar förbi och man inte ser.

Alla uppmärksammar dig om du pissar ner dig offentligt också, men inte fan får du ligga för det.

Boken är hopkok av dåliga teorier, visst, några av knepen fungerar ibland, men det gör alla knepen i den här tråden också, inklusive "tjenare späcket, stå inte här och härskna, hem till dig och ligga?"
 

Wiseguy

Medlem nr.8 sen starten
Gick med
6 Mar 2003
Ort
+46 Rover, wanderer, Nomad, vagabond
Hoj
Honda CBR900RR Fireblade, CBR1100XX Blackbird
Alla uppmärksammar dig om du pissar ner dig offentligt också, men inte fan får du ligga för det.
Fast du får skilja på förnedra sig själv och få uppmärksamhet.

En rolig, framåt person som inte är rädd för uppmärksamhet är attraktiv för det andra könet. Så länge man inte ser ut som ringaren från Notre dame dvs.
 

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Ort
Nej
Hoj
Ja
Fast du får skilja på förnedra sig själv och få uppmärksamhet.

En rolig, framåt person som inte är rädd för uppmärksamhet är attraktiv för det andra könet. Så länge man inte ser ut som ringaren från Notre dame dvs.

Jo, boken skulle kunna sammanfattas med "Gör något"

Det är klart att det går lite bättre för dom som normalt gömmer sig i ett hörn och dricker sig plakat om dom ställer sig vid bardisken och dricker något mindre.

För en rolig, framåt person som inte är rädd för uppmärksamhet ger inte boken ett skit.

Däremot syns dom på långt håll dom som har läst boken och ska spela spelet och är tillgjort framåt och försöker väcka uppmärksamhet.

Då tänker nog dom flesta "vilken desperat patetisk jävel" och då har boken fått motsatt effekt.
 

Blanco

Glad påsk!
Gick med
4 Oct 2004
Ort
Liljeholmstorget
Hoj
Bmw gs 1200 Adv.
Ta den fullaste eller fulaste runt stängningsdags bara, vilket kvittar... Bägge är bara glada att få vägledning till en säng... :)
 
Last edited:

Wwax

Sporthojsnörd
Gick med
8 Jun 2009
Ort
Väsby
Hoj
09 Kawasaki Z1000
Ta den fullaste eller fulaste runt stängningsdags bara, vilket kvittar... Bägge är bara glada att få vägledning till en säng... :)

Klassiska kvart i tre ragget, bara ställa sig och vråla "VISA FI**AN FÅR DU POPCORN!" och se om du får gensvar någonstans.
 

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Ort
Bland buskar & träd
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
Jasså grabbs, vilken skall man testa ikväll då?

Bara på skojj då alltså. :p
 

Braggerman

Medlem
Gick med
12 Sep 2008
Ort
Borlänge
Hoj
BMW K1300R BelgianBlack
Japp japp, ignorering funkar bra....dom blir helt tokiga om man inte står med tungan ute & glor....(som dom förväntar sig..) :D

Tackar för det eminenta erkännandet av mitt så surt förvärvade men ack ej hemliga raggkoncept. Har testat over the hills and far away och det är ju stensäkert.:yoparty
 

Orecic

http://www.youtube.com/watch?v=7-5_8af3T
Gick med
16 Aug 2007
Ort
San Francisco, CA
Hoj
2007, Kawasaki, ZX10R
Det här är en killtråd.

Här avhandlas yrkeshemligheter. :mattias

Shas! :mad:

Kvinnor vet bara vad dom vill ha i ett förhållande, inte vad som gör att dom vill ligga med oss. Trust me.

Fan det finns till och med brudar som kommer ge dig rådet att gå fram och ge en komplimang till en tjej och sedan bjuda henne på en drink: Detta kommer leda till att du blir LJBF:ad DiReCt.:fakta

(LJBF:Lets just be friends.)

Edit: En till klassiker jag precis kom ihåg är att gå fram snett framifrån mot en brud, kolla på hennes hår som om det är något som är väldigt fel; man kan till och med säga ett tyst "va fannn?!:va".

Hon kommer att fråga:"Vad är det?"
- Du har något i håret! Vänta jag ska fixa det
Ruffsa till hennes hår som fan.
-Sådär då var ditt hår rent! Det blir 200 spänn tacK!

- VA? Vadå ska jag betala för det där?
- Vadå tror du jag fixar ditt hår gratis eller?! Okej då, jag har rea idag så du kan få bjuda mig på en bärs så är vi kvitt...

Ta ett steg ungefär som att du är påväg att gå.

-> Hon kommer bjuda dig på en bärs, vipps nu är du en bärshora, och la du in några fler negs och några qualifiers så får du liggaH.
:tummenupp
 
Last edited:

Orecic

http://www.youtube.com/watch?v=7-5_8af3T
Gick med
16 Aug 2007
Ort
San Francisco, CA
Hoj
2007, Kawasaki, ZX10R
Det måste ju vara den ultimata komplimangen, eller den sämsta någonsin.
Man skulle ju kunna se det som att "tycker du att min rumpa är liten? TACK! :)", men också som "jaha, duger varken mina bröst eller min rumpa? :rolleyes:"

Skulle du svara :"jaha duger varken mina bröst eller min rumpa?", vilket är ett "shit test", du testar om han vågar utmana dig...

Du har gjort det mot alla killar som försökt ligga med dig, och har han svarat något kaxigt/roligt så har han med största sannolikhet fått ligga med dig. Gjorde han inte det så sa du att det var kul att träffas men nu ska du dansa vidare eller liknande och försökt hitta någon som kan utmana dig.

Bra svar på "Jaha duger varken mina bröst eller min rumpa?"
- Vadå försöker du ligga med mig eller?
- NEJ!
- Haha, jo det gör du visste! Försök inte ens! Jag tänker inte ligga med dig bara så du vet! :D:gnissla
 

Orecic

http://www.youtube.com/watch?v=7-5_8af3T
Gick med
16 Aug 2007
Ort
San Francisco, CA
Hoj
2007, Kawasaki, ZX10R
Enligt Niel Strauss så gör man tvärtom mot alla andra killar fast på ett annat sätt än ditt...

Stora bröst så kollar man till och säger att synd på så stor byst för det får verkligen hennes häck att se liten ut. :gnissla

Komplimang för vackra ögon... nej nej, glöm det... man säger att synd att hon inte bar andra kläder som framhävde hennes ögon bättre. :gnissla

För då jäklar om något så visar man att man har märkt henne men ser henne inte som något märkvärdigt... jäklar vad hon kommer jaga för att få DIG då. :gnissla

Ja, enligt Niel Strauss alltså... :glömdet

Neil Strauss försöker få fram vilken ATTITYD du måste ha mot kvinnor för att få dom, exakta kommenterar fungerar inte på alla kvinnor, dessutom ligger 80% av kommentaren på hur du levererar den.

Du får inte verka nedsättande, allt ska levereras exakt som när man retar ett syskon.

- Är det din naturliga hårfärg?
- Ja
- Det ser ju okej ut i alla fall :D :D :D :D:gnissla
Backa ungefär som att hon kommer slå dig; hon kommer slå dig på axeln-> kino-> eskalera

- Nej
- Så du färgade om det till den där färgen?! :gnissla:gnissla:gnissla:D:D:D:D:D
->Slår dig på axeln->kino->eskalera
 
Nyheter
ExploreBike: Nordkap och Trans Euro Trail

En dröm sedan många år har ...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Foto: LEON Transportstyr...

Aprilia RSV4 X ex3ma

Aprilia har presenterat RSV...

EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Europeiska investeringsbank...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Transportstyrelsen har före...

Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Top