Era bästa raggningstips.

FreddaAbborre

Fina fisken
Gick med
29 Aug 2004
Hoj
Moto-Martin Z1 900, Z1 -74, Z1000 -78 to be superbike, VFR400 Repsol
Apropå raggtips, som var topicen i början...
Jag brukar ge upp innan jag ens har försökt, sen gå hem å runka.
Funkar alltid.

Satt du på armen tills den domnade för att få rätt känsla också?

Det gjorde jag.

-JP-

Are you dead yet?
Gick med
28 Sep 2007
Hoj
Äjjett me kjåssplejn kjänktjaaaft
"Var har du varit hela mitt liv? Och varför stannade du inte där?"

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Ja
Jag körde den där "Vart har du varit hela mitt liv" och tjejen ifråga tittade på mig och sa "dom första 15 åren var jag inte ens född" *snap*

Fast det funkade ändå, vi hamnade i ett mörkt hörn strax innan stängning och det kunde ha blivit bortamatch om hon inte hade bott så jävigt till...

Till skillnad från USA's presidenter vill jag ha en reträttstrategi klar.

Carnivore

Skitsnack-MC
Gick med
17 Aug 2008
Hoj
CBR1000RA
Ett annat sätt är att göra tvärtom mot alla andra killar. Har t.ex en tjej en ordentlig hylla är hon säkerligen van att killarna glor på den så då kan man visa sig intresserad av henne genom att titta i hennes ögon.

En annan sak är att inte bara ge beröm för vilka vackra ögon eller andra torra komplimanger utan typ säga nåt om hennes skor, örhänge eller någon annan accessoar! Då visar man tecken på en helt annan typ av komplimanger!

Buss på dem nu!

Enligt Niel Strauss så gör man tvärtom mot alla andra killar fast på ett annat sätt än ditt...

Stora bröst så kollar man till och säger att synd på så stor byst för det får verkligen hennes häck att se liten ut. :gnissla

Komplimang för vackra ögon... nej nej, glöm det... man säger att synd att hon inte bar andra kläder som framhävde hennes ögon bättre. :gnissla

För då jäklar om något så visar man att man har märkt henne men ser henne inte som något märkvärdigt... jäklar vad hon kommer jaga för att få DIG då. :gnissla

Ja, enligt Niel Strauss alltså... :glömdet

Snarret

Guest
Stora bröst så kollar man till och säger att synd på så stor byst för det får verkligen hennes häck att se liten ut. :gnissla

Det måste ju vara den ultimata komplimangen, eller den sämsta någonsin.
Man skulle ju kunna se det som att "tycker du att min rumpa är liten? TACK! :)", men också som "jaha, duger varken mina bröst eller min rumpa? :rolleyes:"

jesseboy

O med veten sär skrivare
Gick med
25 May 2003
Hoj
söker byggprojekt
Satt du på armen tills den domnade för att få rätt känsla också?

Trots att jag är lik en orangutang kan jag inte ens sitta på armjävlarna för att de är för korta.
De e fan inte konstigt att jag är nästintill oskuld.
Tror jag fick till det en gång eftersom jag har en dotter, men jag är då fan inte säker.

Snarret

Guest
En annan sak är att inte bara ge beröm för vilka vackra ögon eller andra torra komplimanger utan typ säga nåt om hennes skor, örhänge eller någon annan accessoar! Då visar man tecken på en helt annan typ av komplimanger!

Det är smart! Är ju roligare att få en komplimang för något man själv har valt, än säg sina ögon, som bara råkar vara där. Schystare att bli berömd för att man har bra smak, än bra gener, liksom.

Snarret

Guest
Men vadå, får jag inte ge er tips, så ni kan bli ännu bättre på att ragga?

Biltmore

Blood Group: Red
Gick med
9 Aug 2004
Hoj
R1 -06 50:th Aniv.
Snarret....du är överallt, hela tiden, ska du inte lägga din tid & energi på att skaffa en hoj & ett A kökort? eller har du missat vilket forum du är på?
Jag menar, jag hänger inte på ett hästforum bara för att det är kul.....

Snarret

Guest
Snarret....du är överallt, hela tiden, ska du inte lägga din tid & energi på att skaffa en hoj & ett A kökort? eller har du missat vilket forum du är på?
Jag menar, jag hänger inte på ett hästforum bara för att det är kul.....

Förlåt då.

Nyheter
Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka

Nya Scout Sixty importeras ...

BMW visar upp Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

Sena 60S intercom

Sena 60 S med förbättrad Me...