Slowroller
Skrämmer små barn
Vad?
.
Jo man vänder ut-och-in på fickorna så de ser ut som öron, öppnar gylfen och halar ut den.
Vad?
.
Jo man vänder ut-och-in på fickorna så de ser ut som öron, öppnar gylfen och halar ut den.
Jahaaaa.. du menar myrsloken..
Apropå raggtips, som var topicen i början...
Jag brukar ge upp innan jag ens har försökt, sen gå hem å runka.
Funkar alltid.
Ett annat sätt är att göra tvärtom mot alla andra killar. Har t.ex en tjej en ordentlig hylla är hon säkerligen van att killarna glor på den så då kan man visa sig intresserad av henne genom att titta i hennes ögon.
En annan sak är att inte bara ge beröm för vilka vackra ögon eller andra torra komplimanger utan typ säga nåt om hennes skor, örhänge eller någon annan accessoar! Då visar man tecken på en helt annan typ av komplimanger!
Buss på dem nu!
Stora bröst så kollar man till och säger att synd på så stor byst för det får verkligen hennes häck att se liten ut.
Satt du på armen tills den domnade för att få rätt känsla också?
Trots att jag är lik en orangutang kan jag inte ens sitta på armjävlarna för att de är för korta.
De e fan inte konstigt att jag är nästintill oskuld.
Tror jag fick till det en gång eftersom jag har en dotter, men jag är då fan inte säker.
En annan sak är att inte bara ge beröm för vilka vackra ögon eller andra torra komplimanger utan typ säga nåt om hennes skor, örhänge eller någon annan accessoar! Då visar man tecken på en helt annan typ av komplimanger!
Det är smart! Är ju roligare att få en komplimang för något man själv har valt, än säg sina ögon, som bara råkar vara där. Schystare att bli berömd för att man har bra smak, än bra gener, liksom.
Men vadå, får jag inte ge er tips, så ni kan bli ännu bättre på att ragga?
Snarret....du är överallt, hela tiden, ska du inte lägga din tid & energi på att skaffa en hoj & ett A kökort? eller har du missat vilket forum du är på?
Jag menar, jag hänger inte på ett hästforum bara för att det är kul.....
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|