Era bästa raggningstips.

Orecic

http://www.youtube.com/watch?v=7-5_8af3T
Gick med
16 Aug 2007
Ort
San Francisco, CA
Hoj
2007, Kawasaki, ZX10R
Gå fram till en riktig donna och säg:- Fråga mig om jag är en man eller en mus!
- Är du en man eller en mus?
2.jpg

- JAG ÄR EN MAN SOM GILLAR MUS! EEE HE HE HE ROUMPA, sen tar du henne på rumpan.

Funkar näääästan varje gång.

(Okej då den här kan jag inte certifiera att den funkar :D)
 
Last edited:

-JP-

Are you dead yet?
Gick med
28 Sep 2007
Ort
Lidingö
Hoj
Äjjett me kjåssplejn kjänktjaaaft
Raggrepliker utvecklas också, vilket är lite kul.

För ungefär hundra år sedan var jag i Kanada, när en lokal förmåga kläcker ur sig "You must be an alien, because your ass is out of this world". I våras när jag var ute hörde jag vidareutvecklingen av sagda replik när en amerikansk tjej glider upp och säger "You must be an alien, because you look like you want to probe me anally". Utveckling.

Kvällens absoluta höjdpunkt var dock när polaren, packad som en Volvo med familjen Svensson på Sälen-semester, fick för sig att prova samma replik, glider upp till en donna i baren och häver ur sig "You must be an ass, probably not alien to anal." Killen hela dagen.
 

Ziarro

Highway To Hell
Gick med
15 May 2009
Ort
Uppsala/Stockholm
Hoj
Kawasaki zx6r
Har hört att "Du ska inte tro du slipper undan bara för att du är ful" inte funkar så bra som man kan tro... :gnissla
 

FettSnok

96% enligt läkaren
Gick med
22 Apr 2006
Ort
Där pepparn växer
Hoj
Aprilia RS660, Highland 950 SM
Fråga efter deras kompis nummer. Av nån anledning har alfahonorna en inbyggd knapp för sådant, de blir fullkomligt till sig om man frågar efter nån av deras "sidekicks". ...har jag hört...


Om ni inte har nåt emot att det röks gul blend brevid er i sängen efteråt så, ..Gå in på pizzerian i rimbo o säg att ni har fast jobb.
That would do it!

Vis av erfarenhet var det nån som sa :tungan
 

-JP-

Are you dead yet?
Gick med
28 Sep 2007
Ort
Lidingö
Hoj
Äjjett me kjåssplejn kjänktjaaaft
Repliker är ju annars ett gyllene tillfälle att kläcka kul kommentarer.

En tjej började säga "Din pappa måste vara en tjuv..", varpå jag avbröt henne och sade "Ja, ja, jag ska säga till honom att ge tillbaka din plånbok".

En annan tjej, med de största silikonbröst jag sett, upptryckta så högt att hon hade petat ut ögonen på sig själv om det blivit kallt, sade att hon skulle göra "vad som helst" för mig. Så jag bad henne gå ut utanför entrén och lägga sig på rygg så att jag fick någonstans att parkera cykeln.

En tredje tjej sade att hon hade en låga som "förevigt brann" för mig inuti hennes bröst. Jag sade att jag skulle gå på dejt med henne när hon lyckades tända ett ljus med den.

Finns massa sätt att underhålla sig själv när man är ute som inte involverar alkohol (eller tja, indirekt kanske). :brynad
 

Orecic

http://www.youtube.com/watch?v=7-5_8af3T
Gick med
16 Aug 2007
Ort
San Francisco, CA
Hoj
2007, Kawasaki, ZX10R
Fråga efter deras kompis nummer. Av nån anledning har alfahonorna en inbyggd knapp för sådant, de blir fullkomligt till sig om man frågar efter nån av deras "sidekicks". ...har jag hört...




Vis av erfarenhet var det nån som sa :tungan

Alfahonorna är oftast inte den snyggaste i gruppen, alfahonan är den som håller reda på alla i gruppen, inte den som är snyggast.:fakta

Förövrigt så kan jag säga att hela "Alfa" grejjen fungerar men är helt världelös om man vill ha normala relationer med människor. Faktum är att man tjänar på att vara snäll och trevlig så länge man inte tar skit.(Alltså inte negga så länge hon inte hugger på dig)

Dessutom är det väldigt "oalfa" att försöka vara alfa, haha.

Ta inte skit från brudar, sträck på ryggen och våga ta för dig.(sagt till alla) And you shall succeed.

Kan säga att det fungerar alldeles utmärkt(och är bättre för en eget psyke dessutom) att göra som man gjorde "innan man visste något", gå fram och säga hej och presentera sig osv, men så fort hon hugger eller gör något dumt så bestraffar man henne med en neg. Sen är man snäll igen, on-off-on-off-on-off. -> katten som jagar snöret.:banana
 

oops164

Smed
Gick med
13 Aug 2003
Ort
Göinge Fridhem/ Kristianstad
Hoj
Tösernas leksaker,
Kvällens absoluta höjdpunkt var dock när polaren, packad som en Volvo med familjen Svensson på Sälen-semester, fick för sig att prova samma replik, glider upp till en donna i baren och häver ur sig "You must be an ass, probably not alien to anal." Killen hela dagen.




Min fru idiotförklarar mig igen och undrar varför jag garvar så halva huset skakar!!!



På tal om anal och skit (haha) så får många år sen limmade en gammal klasskompis på mig på krogen.
Förklarade lugnt och sansat att jag var sambo och inte var ett dugg intresserad av henne. Till råga på allt så när vi gick i skolan så hatade hon mig överallt annat.
Säkert välförtjänt men har ingen aning.

Hon ger sig inte och tillslut bjuder hon hem mig på te, måste vara världens sämsta raggningsreplik.
För det första dricker jag sprit, öl eller nåt med alkohol i när jag festar.
Hur jävla dum får man vara?

Efter en stund så börjar hon igen och försöker få med mig hem till sig.

Frågar vad vi ska göra där, Ja vi kan väl prata, dricka te och kela i soffan svarar hon.
Hallå vad tänker du är fan dum i huvudet på riktigt slyna jag dricker alkohol och vill inte på nåt jävla teparty tänker jag.

Samtidigt börjar låten de spelar gå mot sitt slut så får man världens fylleblixt i skallen och frågar om man inte kan få en avsugning då.

Hon lite fnittrandes jo det kan du väl få
Samtidigt som musiken tystnar för låtbyte så vräker jag ur mig högt och tydligt så de flesta vänder sig om: En avsugning jatack fast först ett ordentligt rövaknull så det gör nån nytta!!!

Kan jag tillägga att det blev knäpptyst på puben och jag fick mig en satans lavett.
Sen stegade en högröd rosenrasande blond välsvarvad fd klasskamrat mot garderoben och hämtade sin jacka.

Hon hälsade inte på mig på stan på säkert 5 år.
men det var det värt.



Summa fråga ist om hon vill ha Kaffe Utan Kaka och inte te,
 

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Ort
Bland buskar & träd
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
Har hört att "Du ska inte tro du slipper undan bara för att du är ful" inte funkar så bra som man kan tro... :gnissla

Har testat den nån gång i tonåren, på den gamla onda tiden. Sen ignorerade hon mig bara resten av kvällen, trist.

Samma sak vart det efter jag (rätt dyngrak) kläkt ur mig: "Nädu kärring, ska vi ta å knulla?" åt nån annan flicka, också i tonåren.

Det var också trist, om man nu prompt ska få nobben kan man ju iaf få ställa till med en scen så man kan få den med stil! :näsblod
 

Thyg0d

One by one, the penguins steal my sanity
Gick med
22 Jul 2006
Ort
Bålsta
Hoj
Suzuki GSX 1300 R -99 BMW G650 XMoto
Men jag har ju läst här på SH att vill man ligga så ska man slicka cheyen i örat, ta henne på brösten och viska hest kolonLigga?
Och ingen har tagit upp det än?? WTF!!
Har jag blivit lurad??
iofs.. Frugan brukar ju bli rätt grinig när jag slickr 'na i örat, kanske ska fundera lite på den..

:hihi
 

TheJo

Ny medlem
Gick med
3 Dec 2006
Ort
Skogen
Hoj
-
Ragga är väl inget större problem. (Ska jag säga som haft tjej mer eller mindre konstant sedan man var 17:rolleyes:)

Något som jag ALDRIG fattat, och ALDRIG lär mig, är att fatta när en tjej raggar :va
Inte allt för sällan man från tjejen får höra:
-Men märkte inte du hur hon raggade på dig?
-... :va :va :va
-Ja, hon gjorde ju si, och så... bla. bla...
Fortfarande: - :va :va :va
 

sportarn

Team Gasar tills det rasar!
Gick med
20 Apr 2004
Ort
Granne med September
Hoj
Yamaha R1-00 *såld*
Ragga är väl inget större problem. (Ska jag säga som haft tjej mer eller mindre konstant sedan man var 17:rolleyes:)

Något som jag ALDRIG fattat, och ALDRIG lär mig, är att fatta när en tjej raggar :va
Inte allt för sällan man från tjejen får höra:
-Men märkte inte du hur hon raggade på dig?
-... :va :va :va
-Ja, hon gjorde ju si, och så... bla. bla...
Fortfarande: - :va :va :va

Kan kanske bero på att vi grabbar behöver ha raka besked. Typ :ligga?
Istället för att det ska berättas vad fin du är i håret idag o vad gott du luktar. Äh, fånigt! :gnissla
 

ozeo

Lcc= lögdö county choppers
Gick med
12 Sep 2004
Ort
bergeforsen
Hoj
xs400 the dragbike. typ1 66. typ2 early bay dh. xr600 "motard"
Men jag har ju läst här på SH att vill man ligga så ska man slicka cheyen i örat, ta henne på brösten och viska hest kolonLigga?
Och ingen har tagit upp det än?? WTF!!
Har jag blivit lurad??
iofs.. Frugan brukar ju bli rätt grinig när jag slickr 'na i örat, kanske ska fundera lite på den..

:hihi


slickr 'na i örat?!?
jag bruka slicka fingret o sen stoppa den i örat. har jag missat nåt :rolleyes:
 
Nyheter
ExploreBike: Nordkap och Trans Euro Trail

En dröm sedan många år har ...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Foto: LEON Transportstyr...

Aprilia RSV4 X ex3ma

Aprilia har presenterat RSV...

EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Europeiska investeringsbank...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Transportstyrelsen har före...

Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Top