SJP
Lattepappa
- Gick med
- 15 Apr 2007
- Hoj
- Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
Ajjemän, lite flabb, hår & diverse flytningar får man räkna med, men det har väl ingen dött av?
Ragga på Ica /Maxi.
Har hört att de fuskar med bäst-före-märkningen så man kan få sig en otrevlig överraskning när man öppnar förpackningen.
Ragga på Ica /Maxi.
Säg den till en 40åring så får du ett bröl till svar sekunderna innan hon våldtar dig på handikapptoan.
Om ni inte har nåt emot att det röks gul blend brevid er i sängen efteråt så, ..Gå in på pizzerian i rimbo o säg att ni har fast jobb.
That would do it!
Fråga efter deras kompis nummer. Av nån anledning har alfahonorna en inbyggd knapp för sådant, de blir fullkomligt till sig om man frågar efter nån av deras "sidekicks". ...har jag hört...
Vis av erfarenhet var det nån som sa
''Har hört att "Du ska inte tro du slipper undan bara för att du är ful" inte funkar så bra som man kan tro...
Kvällens absoluta höjdpunkt var dock när polaren, packad som en Volvo med familjen Svensson på Sälen-semester, fick för sig att prova samma replik, glider upp till en donna i baren och häver ur sig "You must be an ass, probably not alien to anal." Killen hela dagen.
Har hört att "Du ska inte tro du slipper undan bara för att du är ful" inte funkar så bra som man kan tro...
Ragga är väl inget större problem. (Ska jag säga som haft tjej mer eller mindre konstant sedan man var 17)
Något som jag ALDRIG fattat, och ALDRIG lär mig, är att fatta när en tjej raggar
Inte allt för sällan man från tjejen får höra:
-Men märkte inte du hur hon raggade på dig?
-...
-Ja, hon gjorde ju si, och så... bla. bla...
Fortfarande: -
Men jag har ju läst här på SH att vill man ligga så ska man slicka cheyen i örat, ta henne på brösten och viska hest kolonLigga?
Och ingen har tagit upp det än?? WTF!!
Har jag blivit lurad??
iofs.. Frugan brukar ju bli rätt grinig när jag slickr 'na i örat, kanske ska fundera lite på den..
Säger han som nyss fyllde 18Ragga är väl inget större problem. (Ska jag säga som haft tjej mer eller mindre konstant sedan man var 17)
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|