Era bästa raggningstips.

Yzzyx

Ny medlem
Gick med
13 Oct 2010
Hoj
En packe GSXer
Jag vet inte om jag gillar den här insynen i den manliga världen... Finns det ingen som raggar för att få mer än lite ligga?

Inte om man "raggar". Däremot kan man ju flörta, då kan det finnas andra planer bakom (villa, Volvo och 1,6barn). Raggning skall jämföras med att hysteriskt leta parkeringsplats vid IKEA, man vill gärna ha en bra plats nära utgången men man parkerar varsomhelst där det finns plats. :)

Tobberäzer

Ny medlem
Gick med
18 Feb 2011
Hoj
Gsxr 1000-03 Kx 250-03 kxf 450-10
Inte om man "raggar". Däremot kan man ju flörta, då kan det finnas andra planer bakom (villa, Volvo och 1,6barn). Raggning skall jämföras med att hysteriskt leta parkeringsplats vid IKEA, man vill gärna ha en bra plats nära utgången men man parkerar varsomhelst där det finns plats. :)

Haha....den var bäst idag :yoparty

C.Barrow

Medlem
Gick med
30 Dec 2004
Hoj
-------
Haha. Har du vinstgaranti på denna?:D

Haha, har aldrig provat den faktiskt. Garanti på någon form av reaktion borde det ju vara iaf...

Säg den till en 19åring så springer hon hem och skär sig lite.

Säg den till en 25åring så kanske hon skrattar om hon är lättsam. Alternativt slår dig hårt i ansiktet.

Säg den till en 40åring så får du ett bröl till svar sekunderna innan hon våldtar dig på handikapptoan.

sportarn

Team Gasar tills det rasar!
Gick med
20 Apr 2004
Hoj
Yamaha R1-00 *såld*
Jag vet inte om jag gillar den här insynen i den manliga världen... Finns det ingen som raggar för att få mer än lite ligga?

Sanningen är jobbig att höra ibland! :rolleyes:
Skämtåsido så är detta ännu en oseriös tråd som är kul att liva upp den gråa trista sommaren(samtidigt som jag fortfarande jobbar)

Orecic

http://www.youtube.com/watch?v=7-5_8af3T
Gick med
16 Aug 2007
Hoj
2007, Kawasaki, ZX10R

Här har du svaret till varför att legalisera prostitutipn vore en faktiskt inte så dum ide; under kraftig kontroll naturligtvis.

Då slipper vi läsa 58 böcker om psykologi för att må bra, och alla brudar som vill mer än ligga vet att alla män troligtvis raggar för att hitta något seriöst, då sex är så lätt tillgänligt.

Sen är det ju aldrig dåligt med kunskap, men jag är rädd för den som har min kunskap men inte kan hantera den.

-JP-

Are you dead yet?
Gick med
28 Sep 2007
Hoj
Äjjett me kjåssplejn kjänktjaaaft
Tjena fisken! Står du här och härsknar?

"Så, så. Var inte deppig. Det finns fler fiskar i sjön."
"Jo, men det är inte bara doften jag saknar."

Vad gäller replikerna ifråga: "Tjena, kexet. Står du här och smular?"

Wwax

Sporthojsnörd
Gick med
8 Jun 2009
Hoj
09 Kawasaki Z1000
Någon skrev att stå brevid en Ducce. Måste faktiskt vara det ultimata.

Har tjejen lite koll på hojar vet hon direkt att:

Du är inte snål när det gäller "underhåll" för att få "åka".
Blir inte heller förvånad eller arg om du inte får "åka" när du vill.

Kopplingsras och huvudvärk kostar lika mycket att fixa.

TurboJugend

Ny medlem
Gick med
21 Dec 2003
Hoj
-
Kvinnor älskar motionsintresserade män som inte är rädda för att utföra lite praktiskt arbete i hemmet.

Gå in på Ica och köp sopsäckar, rep, flygplanstejp och en flaska blekmedel. Sen frågar du kassörskan om hon ska ut i joggingspåret ikväll. Hon kommer att stirra storögt på dig med en blick fylld av lust och åtrå, fuktig så det sladdrar i trosorna. Sen är det hon och du i en Cole Porter-sång.

i_fieL_good

HBB 2006
Gick med
28 Jan 2005
Hoj
R6 -06
Seriöst svar: gå ut på krogen nykter! Finns sjukt många fördelar med det:

1) Du slipper vakna bredvid Shreks lillasyrra morgonen efter
2) Du slipper kasta bort en dag på att vara bakis
3) Du lär dig läsa tjejerna på betydligt bättre (du ser vilka som är ute efter att para sig och vilka som bara vill dansa med polarna)
4) Tjejer föredrar nyktra killar...

Som pricken över i:t kan du köra den bästa raggningsrepliken ever. Du går fram till en den sexiga tjejen, hälsar, småpratar och ser till att konversationen blir:

Hon: Vad dricker du?
Du: Cola...
Hon: Vadå, bara cola??
Du: Japp, bara cola, jag är nykter...
Hon: Va, nykter??!?!?! (unheard of där jag bor...)
Du: Japp, jag är helt nykter!
Hon: Men... Varför då?!?!??

Nu tittar du henne djupt i ögonen med dina bedroom eyes, lägger på ett smil, och säger följande utan att darra på manschetten:

- För man har så jävla mycket bättre sex nykter! :D

Den kommentaren ger utdelning precis varenda gång, men det är viktigt att säga den med bra självförtroende och glimten i ögat.

Varför den kommentaren fungerar så sjukt bra kan man givetvis filosofera om (nykter = garanterat bra sex, nykter = genuint självförtroende, indirekt snarare än direkt), men den diskussionen tar vi en annan gång.

En annan sköning som jag körde i vintras:

Jag: Vad heter du?
Hon: Melinda
Jag: *ASGARV* Vafaaaaan, det är ju bara porrstjärnor som heter Melinda!!!
Hon: VA!?!?!?
Jag: Det är lugnt, jag har bara fiiiiina minnen till det namnet :D

Rock on :yoparty

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
Seriöst svar: gå ut på krogen nykter! Finns sjukt många fördelar med det:

1) Du slipper vakna bredvid Shreks lillasyrra morgonen efter
2) Du slipper kasta bort en dag på att vara bakis
3) Du lär dig läsa tjejerna på betydligt bättre (du ser vilka som är ute efter att para sig och vilka som bara vill dansa med polarna)
4) Tjejer föredrar nyktra killar...

Nejje, finns inget som funkar så dåligt som det.
:7peta

i_fieL_good

HBB 2006
Gick med
28 Jan 2005
Hoj
R6 -06
Nejje, finns inget som funkar så dåligt som det.
:7peta

Visst, om du står tyst som en mussla i hörnet pga att du är för blyg nykter så funkar det inte bra... Annars är det helt överlägset, i synnerhet om man ska gå in seriöst för detta.

Har du någonsin sett en elitidrottare tävla onykter? (han den där polska höjdhoppsnissen som var stupfull i VM finalen räknas inte :gnissla).

Några andra tips på det generella planet:

1) Om du har problem med att du är för blyg, gå ut med inställningen "ikväll ska jag prata med minst 10 olika tjejer". Prata är ofarligt, då kan man inte bli lika avvisad. Att gå ut med inställningen att man ska ragga kan kännas betydligt nervösare. Detta tips funkar skitbra för att komma i rätt "mode" och ha en skitkul kväll, och har man kul så brukar det alltid sluta lyckligt :tungan

2) Fel inställning: Undras vad jag ska säga till den sexiga tjejen när jag går fram till henne?
Rätt inställning: Undras vad den sexiga tjejen ska säga till mig när jag går fram till henne!

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Hoj
Visst, om du står tyst som en mussla i hörnet pga att du är för blyg nykter så funkar det inte bra... Annars är det helt överlägset, i synnerhet om man ska gå in seriöst för detta.

Har du någonsin sett en elitidrottare tävla onykter? (han den där polska höjdhoppsnissen som var stupfull i VM finalen räknas inte :gnissla).

Några andra tips på det generella planet:

1) Om du har problem med att du är för blyg, gå ut med inställningen "ikväll ska jag prata med minst 10 olika tjejer". Prata är ofarligt, då kan man inte bli lika avvisad. Att gå ut med inställningen att man ska ragga kan kännas betydligt nervösare. Detta tips funkar skitbra för att komma i rätt "mode" och ha en skitkul kväll, och har man kul så brukar det alltid sluta lyckligt :tungan

2) Fel inställning: Undras vad jag ska säga till den sexiga tjejen när jag går fram till henne?
Rätt inställning: Undras vad den sexiga tjejen ska säga till mig när jag går fram till henne!

Näh, jag tycker det är lättare att flirta/ragga på ett fik eller var som hellst i vardagen än nykter på krogen. Iofs kan jag vara lite blyg ibland, beroende på situation.

Sen funkar det ju faktiskt jäkligt fint att tjöra hoj med beroende på tjej. Funkat asbra som isbrytare senast idag. :tuttar

Elffors

Tibnor är min speedshop...
Gick med
21 Aug 2008
Hoj
, Redskapsmotoriserad herrcykel, o en kompressormatad gjutjärnsräser!
Om ni inte har nåt emot att det röks gul blend brevid er i sängen efteråt så, ..Gå in på pizzerian i rimbo o säg att ni har fast jobb.
That would do it!

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Hoj
Absolut säkraste "knepet" är nog ändå att sikta lågt. :)

Jobbigt att man kom hem sent och ska jobba i morgon, är som ingen idé att gå ut och testa teorin ikväll mer. :/

Nyheter
Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka

Nya Scout Sixty importeras ...

BMW visar upp Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

Sena 60S intercom

Sena 60 S med förbättrad Me...

Triumph Speed Triple 30 år