Era bästa raggningstips.

Paser

I'm the metal machine!
Gick med
12 Mar 2006
Ort
USA
Hoj
Jorå
"What a beautiful set of legs you've got!

What time do they open? "

:tungan
 

Ogmike

Mitgleider
Gick med
4 Sep 2009
Ort
Jönköping
Hoj
2020 Kawa Ninja 1000 SX
Det är ju bara ställa sig bredvid hojen och vänta!

Ja, svårare än så är det inte.

biker-1.jpg
 

Ulvhamne

Kraschmongo
Personal
Gick med
16 Oct 2010
Ort
Byhålan
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
Behöver inte vara någon ring med i bilden.

Så fort man hamnar i en relation är det ju genast ett antal :tuttar som visar intresse.
Varför inte göra det tidigare? :va

För att nä du är upptagen har ju redan en annan kvinna kvalitetsäkrat dig, så då behöver inte de göra det. (Vilket faktiskt är svaret jag fick av en kvinna jag frågade en gång.)
 

Orecic

http://www.youtube.com/watch?v=7-5_8af3T
Gick med
16 Aug 2007
Ort
San Francisco, CA
Hoj
2007, Kawasaki, ZX10R
Tips från någon som läst i princip ALLA "raggningsböcker": The Game, Dubble your dating, Encyclopedia of women osv:


Det absolut ÄNDA du behöver göra är att inte ta deras skit, that's it.

Tar du alla böcker och mixar ner alla i en menning så är det just det alla böcker vill säga.
- Vad menar jag med inte ta deras skit?

Du går fram till brud på krogen och säger hej.
Hon kollar på dig från top till tå, fnyser och säger A,m. hej....
och vänder ryggen till dig.

1. Du tar hennes skit och går; ej liggah.
2. Du säger högt bakom ryggen på henne; fortfarande glad och inte det minsta beröd:
Vilken fin klänning du har! :D
- Hon säger ett avvisande tack.
- Du svarar: Min mormor har en likadan! :D Garvar och går och tar en bärs.

Hon KOMMER att prata med dig senare; jag lovar.


Vidare:

Du kan ju köra på klassiska. 1 Open 2 Transition 3 Attraction 4 qualification 5 Comfort 6 seduction.

Den listan baserar sig på EXAKT samma schema som las fram för ca 50-60 år sen för hur man ska göra en så effektiv redosivning som möjligt på vilket ämne som helst, inför en grupp.

M.a.o. Det är inte hokus pokus eller något mystiskt med att det fungerar; det gör det; har defakto testat tränat och applicerat-> Liggah

Problemet du kommer få med att köra efter listan är att du kommer fastna och sen stå och tänka på "vad ska jag göra nu?" var det qualification eller seduction nu?!


Edit: Kom just på en klassiker som funkar för alla:
Gå fram till festens kaxigaste, snyggaste och snoffsigaste brud.
Närma dig snett framifrån med rak rygg, axlarna komfortabelt bakåtlutade och en blick som om du skiter i allt och alla.

Beställ en bärs precis bredvid henne; sen kollar du henne i ögonen och släpper absolut inte ögonkontakten o säger:"Vad har du, förutom ditt utseende?:D:rolleyes:"

1. Hon svarar: Och vem fan är du dÅ
- En karismatiskt jävla rock stjärna:D ;ta ett steg ungefär som att du ska gå.'

2. Hon skrattar nervöst och säger : va?
- Jag vet att man kan bli nervös i närvaron av en karismatisk rockstjärna som mig, men nu får du fem sekunder att svara på frågan innan jag går; ta ett steg ungefär som att du ska gå.

Resultat: LIGGAH:banana
 
Last edited:

oops164

Smed
Gick med
13 Aug 2003
Ort
Göinge Fridhem/ Kristianstad
Hoj
Tösernas leksaker,
Knulla och käka chips, fast vi får äta upp chipsen först och sen trä påsen över huvudet på dig!
*Smack* en rejäl lusing varpå vafan tycker du inte om chips så har jag ballerina också!

Funkar inte bara så ni vet det.
 
Last edited:

tkdrille

Guest
När jag fått napp. Och fått fram taxin så hoppar jag in och säger KÖÖÖR KÖÖÖR. För jag orkar inte vakna upp bakfull med nån fjälla bredvid mig. Bara jobbet att skicka hem henne igen usch. :D
 

tkdrille

Guest
Lär dig en sak.
Näst bästa bruden har dragit innan man vaknar, den bästa har man dragit ifrån innan hon vaknat!

De har inte funkat här. Har provat ta med en hem. Hon var kvar, jag sade åt henne att jag hade saker och göra så fick hon ta tåget hem..
Sen hängde jag med en hem, sketsur för att jag ringde taxin när jag ville hem.

Aldrig blir dem nöjda så jag sviker de redan när taxin kommer. Så kan jag ju ändå gå med högfärdighet att jag hade lyckats haha.
 

oops164

Smed
Gick med
13 Aug 2003
Ort
Göinge Fridhem/ Kristianstad
Hoj
Tösernas leksaker,
De har inte funkat här. Har provat ta med en hem. Hon var kvar, jag sade åt henne att jag hade saker och göra så fick hon ta tåget hem..
Sen hängde jag med en hem, sketsur för att jag ringde taxin när jag ville hem.

Aldrig blir dem nöjda så jag sviker de redan när taxin kommer. Så kan jag ju ändå gå med högfärdighet att jag hade lyckats haha.


En stackare hade jag tydligen lovat att köra hem dan efter.
Tjofly att jag var körbar, lovade ivf att folja henne till bussen, vi kom ut genom dörren och då pekade jag mot torget i Tollarp där är busshållplatsen varpå jag drog igen ytterdörren som alltid var låst och utan kod kom hon inte in:)

Elakt ja men jag hade fan spytt på gatan om jag gått 5 meter.
 

tkdrille

Guest
En stackare hade jag tydligen lovat att köra hem dan efter.
Tjofly att jag var körbar, lovade ivf att folja henne till bussen, vi kom ut genom dörren och då pekade jag mot torget i Tollarp där är busshållplatsen varpå jag drog igen ytterdörren som alltid var låst och utan kod kom hon inte in:)

Elakt ja men jag hade fan spytt på gatan om jag gått 5 meter.

haha den har jag med gjort. Lovade en tjej att hon skulle sova här innan vi börja dricka såklart. Sen drog vi ut fulla i hågen. Hon ringde visst mig hela kvällen och så.=) Jag råka hamna på ett annat ställe och så vidare.
När jag åker hem ser jag att hon ringt men orkar inte ringa upp.

Vilken tjänst jag gjorde henne för hon hittade sin nuvarande karl och har barn och allt. Så kanske tur jag inte tog henne hem haha.
 
Nyheter
ExploreBike: Nordkap och Trans Euro Trail

En dröm sedan många år har ...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Foto: LEON Transportstyr...

Aprilia RSV4 X ex3ma

Aprilia har presenterat RSV...

EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Europeiska investeringsbank...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Transportstyrelsen har före...

Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Top