Era bästa raggningstips.

Orecic

http://www.youtube.com/watch?v=7-5_8af3T
Gick med
16 Aug 2007
Ort
San Francisco, CA
Hoj
2007, Kawasaki, ZX10R
Var dig själv.

Funkar det inte, var nån annan. :tummenupp

"Att vara sig sig själv" fungerar bara om du vet vem du är, exakt vart du vill och vad du vill ha.

Det vanligaste felet 90% av alla snubbar gör är att dom är för snälla

fast dom är "snälla" inte för att dom gillar människor så mycket, utan för att dom inte vill utmana någon. Det är skillnad på att vara snäll och att vara velig.

Är du velig tar du skit; tar du skit får du inte ligga.
 

Apexx

Sporthojsnörd
Gick med
30 Sep 2010
Ort
Hörby
Hoj
2008, Kawasaki ZX10-r
För att nä du är upptagen har ju redan en annan kvinna kvalitetsäkrat dig, så då behöver inte de göra det. (Vilket faktiskt är svaret jag fick av en kvinna jag frågade en gång.)

En polare, som var singel, köpte en förlovningsring på Guldfynd för 99:- som han hade på sig när han var ute. Den ringen var guld värd! ;-) Och många napp och nuppa blev det.
 

tkdrille

Guest
En polare, som var singel, köpte en förlovningsring på Guldfynd för 99:- som han hade på sig när han var ute. Den ringen var guld värd! ;-) Och många napp och nuppa blev det.

Tror jag ska testa de i helgen. jag menar nu ska jag ändå inte vara hemma =)
 

Lajo

Same same but different..
Gick med
26 Aug 2010
Ort
Långt ifrån allt.
Hoj
-00 Suzuki TL1000S
Har sett en som för många år sen gick fram och sa "huka're ska ja kuka're". Omoget javisst! Han fick en fetsmäll men fick också ligga sen. :)
 

Orecic

http://www.youtube.com/watch?v=7-5_8af3T
Gick med
16 Aug 2007
Ort
San Francisco, CA
Hoj
2007, Kawasaki, ZX10R
haha, faktum är att om du går till i princip alla brudar på en fest och frågar:"Vill du knulla?" kommer du till slut att lyckas. :D
 

oops164

Smed
Gick med
13 Aug 2003
Ort
Göinge Fridhem/ Kristianstad
Hoj
Tösernas leksaker,
Blev av nån outgrundlig anledning ovän med en okänd brud på krogen och när hon skällde som mest så frågade jag bara: Så knulla är inte att tänka på?
Svar: Äääääääähhhhhh jo!
 

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Ort
Bland buskar & träd
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
Haha, ja det var en av de roligaste trådarna på länge.
Att ragga på krogen är ju en sak, men att ragga på ICA eller Tunnelbanan eller nån annanstans är ju i mitt tycke lite jobbigare.

Näh, tvärt om, fyfan för att ragga på krog. :)


Att få kvinns på fall är egentligen rätt enkelt, synd att man fattar trögt ibland bara. :hihi
 

tkdrille

Guest
Näh, tvärt om, fyfan för att ragga på krog. :)


Att få kvinns på fall är egentligen rätt enkelt, synd att man fattar trögt ibland bara. :hihi

De komplicerar bara till det. är man på krogen vill man rakt på. Men de vill småprata först.. vilket nonsens. Och de är alltid de snälla killarna som går hem ensamma.
 

Snarret

Guest
Jag vet inte om jag gillar den här insynen i den manliga världen... Finns det ingen som raggar för att få mer än lite ligga?
 

tkdrille

Guest
Jag vet inte om jag gillar den här insynen i den manliga världen... Finns det ingen som raggar för att få mer än lite ligga?


Ja då får väl tjejerna visa det. Så får man provåka. haha. ja vad ska man säga. De är därför jag smiter ensam i taxin.
 
Nyheter
ExploreBike: Nordkap och Trans Euro Trail

En dröm sedan många år har ...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Foto: LEON Transportstyr...

Aprilia RSV4 X ex3ma

Aprilia har presenterat RSV...

EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Europeiska investeringsbank...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Transportstyrelsen har före...

Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Top