Era Nickname

Kakan

Jag är en elak person med dyslexi *flin*
Gick med
15 Jul 2004
Ort
På söder.
Hoj
Nepp nope inte just nu.
Tja vänner ansåg att två Karin och två Anna-Karin vart jobbigt så jag och en till fick smeknamn :)
Fast Kakan var menat på en av de två som hade namnet Anna-Karin. Bara för hon är stor älskare av kakaor :) Men efter att ha drucke frö mycke vin så vart jag kakan och hon fröken K :lol fröken k var menat åt mej, men ja hmmm kakan vart jag de då efter en förvirad natt där alla andra ansåg att kakan passa mej bättre, fattar inte varför dock :rolleyes: :)
 

An3Azz

www.99riderz.com
Gick med
21 Oct 2003
Ort
Östersund
Hoj
GSXR1100 och en jeffla snöskoter, en grön.
Superbee skrev:
Dodge Coronet Superbee 1969 världens absolult coolaste a-body.

Det kan du ge dej fan på att det är :D Ok jag står ut med en roadrunner oxå faktiskt, gärna manuell :D
 

Willmar

Träning ger färdighet...
Gick med
13 Nov 2003
Ort
Karlstad
Hoj
Olika 900/750/250/80 (Honda)
Fantasin blir sämre och sämre.
Smeknamnen tynar...med ålder m,m.
Det jag kallas för nu överallt är "Lappen"

Flyttat från norr till Karlstad hösten -99

Tog bara nått, heter "Wilmar" i melllan namn eller vad det kallas. La på ett L bara.
 

Solid snake

Guest
The-PatriX skrev:
Mycket att ta över, inte en jävel som vågar säga något sen jag loggade på 12:25 :3freak


Konstigt när du bannar och varnar till höger och vänster när dom snackar. :3freak
 

Biturbo

Min går i etthundra!
Gick med
29 Aug 2003
Ort
08 en stund till
Hoj
KTM LC4
Tjaa.. Eg har jag alltid haft nicknamnet Propain (från gruppen Propain) när jag spelat Quake TF och CS, osv.. Men på motorrelaterade siter använder jag Biturbo helt enkelt för att jag har dubbla turboagregat i en av bilarna.
 

ktmjacke

FÅR FONTÄNORGASM
Gick med
2 Aug 2003
Ort
huddinge
Hoj
KTM LC4-01,GSX1100R-93,ninja zx9r-02 streetfighter.
Var tre killar som hette mikael i klassen när jag flyttade till s-vall.Eftersom jag heter jacobsson så fick mitt nick bli jacke,sen har det bara hängt med.
 

Slappa

Rage closed inside!
Gick med
23 Jul 2003
Ort
Västervik! Lund
Hoj
Motard
Slappa is a way of life är ett citat som jag snodde från cross/fmx åkaren Fredrik Johansson, nu fick ju inte hela plats så de fick bli Slappa.

Dock stämmer de inte med verkligheten även om det kan vara gött o slappa/softa ibland.
//D
 

Johan31

Medlem
Gick med
25 Jan 2005
Ort
Stockholm
Hoj
Suzuki RGV 250 VJ23, Honda RC45, Suzuki GSX-R 750, Suzuki GSX-R 50, Kawasaki Ninja 400, Suzuki RMZ 450
Ja det brukar SLADDA när man vrider på tidigt.........hehehe.Händer ofta när jag e ute&"tourar".Så "SLADDVARNING" fick det bli. :tummenupp
 

ITZHAK

Musikalernas Robin Hood
Gick med
9 Jun 2004
Ort
Nordväst om Ungern
Hoj
Kulturraket
Jag heter egentligen Henrik men kallas Henke.
När jag jobbade på en brittisk radiostation för några år sedan så kunde chefen inte uttala Henke så det blev Henk.

Något år senare kommer en tjejbekant fram till mig och säger: "Yo, Henkmaster!" så förstod jag genast mitt syfte på jorden.
- Att vara den bästa Henkmaster man kan bli.
 

WildCard

Alltid med ett ess i skjortärmen!
Gick med
8 Mar 2004
Ort
Kungsbacka-ish
Hoj
R1 -04 (tänkte byta märke med det blev visst inte så...)
Jag tog inget lamt, inget dåligt, inget vardagligt -> jag tog något sjukt.... Hahahaahahaahahahhosthosthost...... :näsblod :kocko
 

Slappa

Rage closed inside!
Gick med
23 Jul 2003
Ort
Västervik! Lund
Hoj
Motard
Maverick_ou812 skrev:
Men du får fanimej förklara "I want MADHONDA" också.... :tuttar
:) :banana

Zmurfen skrev:
:7peta Sök på madhonda bland medlemmar så fattar du nog :Bugar

:tummenupp

Maverick_ou812 skrev:
Jodå, jag har inte missat henne. Verkar vara en trevlig tjej som ser väldigt bra ut men har inte hon pojkvän? Då verkar det hela lite.... Desperat?


Fråga mig inte varför jag skrev "I want MadHonda" som signatur, tycker bara att "Madde" verkar som en trevlig tjej som jag hoppas få träffa nån gång :)

Sen ang att hon har pojkvän så tror jag inte att hon är intresserad av "småpojkar" ändå :D
//D
 

GST Spyder

biker to be
Gick med
19 Jan 2005
Ort
Väsby
Hoj
cbr600 el gsxr600/750blivande
Har varit mer inne på bilsidan tidigare(styling,trim med mera) och då ägt,eller äger fortfarande iofs , en Eclipse GST Spyder varav namnet kom att bli mitt nickname med överallt på alla forum.Same name everywhere :)
 

Ingel

Ny medlem
Gick med
22 Apr 2003
Ort
Norrtälje
Hoj
stuntster
Det blev så i lumpen (efternamnet)...

När livegendomen avskaffades nån gång 1860 i ryssland (estland) döptes min far-far-någonting-far till Ingel av sin godsherre för det var tydligen passande. Ingel betyder ängel
 

2fast4Hjo

"Dude I almost hade U"
Gick med
12 May 2004
Ort
Med pathfinder, hamilton och djävulen centralt i s
Hoj
KTM
Lyfter tråden.

Mitt nick syftar på att jag är uppvuxen i Hjo, där
slogan I love hjo är känd precis som 2fastforyou är ganska känt så jag slog ihop dem o det blev 2fast4hjo.

Sedan reg sig sambon och och det blev 2fast4some för det stämmer in på honom :D

Hade det inte blivit 2fast4hjo så hade det nog blivit "knasboll" för det får jag jämt höra av sambon att jag är.
 
Last edited:
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top