Hinkas
Sege säger: KÖR!
i Hinkas fall är det gararanterat rektalt
Klart du ska kolla upp det där hinken, gjorde du en skadeanmälan då det hände?
Kontakta vården igen och säg som det är att du kvarstående besvär och vill få hjälp med det, det går ju att få bättre, och det vill du mer än att få en påse pengar, tro mig.
Går sen inte alla besvär över så blir det en fråga om invaliditetsbedömning.
Vad du får för invaliditetsprocent på är omöjligt att sia om, men det du får, t.ex 1%, ger dig 1% av det totala beloppet i din försäkring.
Hände detta i trafiken är det din trafikförsäkring som gäller, och ev privat eller facklig etc olycksfallsförsäkring/ar.
Hände det på bandag är det ev privat eller facklig etc olycksfallsförsäkring/ar som gäller och va det på tävling så är det licensförsäkringen och ev privat eller facklig etc olycksfallsförsäkring/ar som gäller.
Mja, ingen skadeanmälan hos försäkringsbolaget, sjukhuset sade att jag behövde i stort sätt bara prata med dom för att få det på papper att jag hade varit med om olycka, så det fixade vi över telefon. Sedan två veckor efter det så var jag tvungen att åka in och röntga lite, domnade bort i fötter och sådär. Läkaren petade lite på nacken och tyckte det räckte, sedan röntgade han revbenen men hittade inget brott (kan fortfarande inte sova på mage för att revbenet sticker ut. Ska kolla med försäkringsbolaget till veckan, blir nog via fackets olycksfallsförsäkring eftersom det var på en bandag, vet inte om morsan har mig försäkrad genom trygghansa också, hon har haft det förut IAF, ska kolla det också.
De flesta dagar funkar det ju bra med bara knak och knaster, men efter ett par dagars jobb så brukar det bli en jävla huvudvärk.
Jaja, jag kanske skriver någon rad efter jag ringt dom då