Humenaru? Om du menar att de "vanliga" människorna som höll på med sin lugna förbipassering i vänsterfilen inte har där att göra så har du kanske lite skev verklighetsbild..
Är man i vänsterfilen ska man kolla mer bakåt än framåt. Ok att det där gick lite väl fort för att dom skulle hinna flytta på sig men den allmänna inställningen verkar vara att man kan välja nån random fil att lalla fram i.
Folk som kör om med farthållaren inställd på 3km/h snabbare än övriga trafiken är för sköna också.
Folk som tror att det är fri hastighet och gnäller på de som kör lagligt är också sköna..
Om jag gör fel betyder det att någon annan också ska få göra fel?
Om dom låg till höger så jag kan köra om till vänster är båda nöjda och glada.
Vad gjorde de för fel då?
Jag kör ofta om med farthållaren på flerfiliga vägar.
Närmar någon sig bakifrån i högre hastighet, så ökar jag farten.
Men om man ligger över dubblahundra på 90-100-110-120-130 väg, så skall man inte räkna med att bli upptäckt i tid.
Speciellt inte på hoj.
Avstånd och hastighet är svårt att bedömma i en backspegel på en ensam ljuspunkt.
Men kör man om med farthållaren i, märker att man får någon bakom sig och flyttar sig så är det inget problem. Men folk som man ligger bakom en halv kilometer efter dom kört om bara för att dom inte orkar titta om det är någon efter är jobbiga.
Bättre kvalitét yo:
[YOUTUBE-ID]7N3olV2PwbE[/YOUTUBE-ID]
Vet inte om de va så galet, har sätt betydligt vågade saker en de där, men de va en snudd på att att ge pojken i bilen lite adrelalin, tror pojken glömt av hur man gassar för de gick ju lite slöt för att vara en porche, tror den va strypt ^^
Så ska man skriva en sumering, tror en o annan fluga dog, fan mördare
Vildhjärnor,,,,,
tyckte han verka vara en jefel på att ratta bil... Jag hade iaf inte haft en chans varken på hoj eller i likvärdig bil.
Är man i vänsterfilen ska man kolla mer bakåt än framåt.
Så när man ska köra om, så ska man ha mer uppsikt bakåt än framåt ??
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|