Såg skoj ut, men bilföraren behöver träna på planerad körning och lära sig att man inte ställer upp bilen med motorbroms i kurvan sådär. Fan, nu vill jag skaffa en snabb bil igen
Lägger han inte på gas precis när det släpper?
Såg skoj ut, men bilföraren behöver träna på planerad körning och lära sig att man inte ställer upp bilen med motorbroms i kurvan sådär. Fan, nu vill jag skaffa en snabb bil igen
nähä är de gaspådrag som gäller när man skall ställa upp bilen eller?
tror pojken glömt av hur man gassar för de gick ju lite slöt för att vara en porche, tror den va strypt ^^
Lägger han inte på gas precis när det släpper?
han har full koll och leker lite för att räta upp det hela
blev han alltså stekt av motorcyklarna?
Jag har aldrig förstått varför man ska gnälla för att folk inte flyttar sig från vänsterfilen när man ska köra om
Race'ar man på gata får man väl acceptera racing rules!
Först stänger,väljer spår, fart och bromspunkt tills omkörd om ingen hissar
ut blåflaggen.
Föredrar att folk håller spåret när man klipper dom på insidan för inte fan kan man begära att dom ska hinna flytta sig samtidigt som dom sms'ar rakar sig och surfar på nätet och kollar navigatorn.
Jag har aldrig förstått varför man ska gnälla för att folk inte flyttar sig från vänsterfilen när man ska köra om
det är mer provocerande och klimatsmart att köra sakta så slipper man såna som hetsar en. Har praktiserat det med bilen än så länge. Men kommer testa det med bågarna åxå i sommar
Moderna porschar har väldigt bra antisladdsystem, har en känsla av att vi kunde ha fått se en spektakulär olycka här annars.
Den här Porschen hade ju knappast antisladd, åtminstone inte nåt inkopplat.
Å vad grundar du det på?
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |