Gramoz
Bannad
Hmm så hur ska sonen göra? Han ser nog om någon (polis) kommer han har ju ögon och då när man är på trottoaren så är man ju också mer uppmärksam och man kommer ju inte att köra 100km/h inte ens 50 kanske 20
Hmm så hur ska sonen göra? Han ser nog om någon (polis) kommer han har ju ögon och då när man är på trottoaren så är man ju också mer uppmärksam och man kommer ju inte att köra 100km/h inte ens 50 kanske 20
Börja med att ta körkort. Under körkortsteorin så kommer de att gå igenom vart du får framföra motorfordon.Hmm så hur ska sonen göra? Han ser nog om någon (polis) kommer han har ju ögon och då när man är på trottoaren så är man ju också mer uppmärksam och man kommer ju inte att köra 100km/h inte ens 50 kanske 20
Börja med att ta körkort. Under körkortsteorin så kommer de att gå igenom vart du får framföra motorfordon.
Sen om det verkligen gäller en son kanske man borde ta lite mera ansvar och skjutsa pojken till en riktig crossbana med en riktigt klubb istället för att lära ut att det är ok att köra på gångväg.... Fast det kanske bara är jag som tänker så...
Ingen av hans gamla ip i varje fall. Men oddsen finns juPeter North?
det är helt riktigt att man inte får köra cross på allmän väg/ i skogen, men man får inte heller köra trimmad moppe, traktor utan körkort på allmän väg, epa-traktor som inte är begränsad i växellådan, bil innan man tagit körkort, moped innan man fyllt 15, övningsköra utan att söka tillstånd, köra fordon som är avställt eller körförbud på men jag kan ju exklusivt avslöja att det är extremt vanligt, och jag har själv gjort mycket av detta. inte alla har råd att skicka ungarna på crossbana eller möjlighet i närheten. man måste ju självklart inse att det är olagligt och vara redo att ta konsekvenserna för det, precis som 98% av medlemmarna i detta forum som kör för fort eller utan backspeglar eller blinkers..
kan tänka mig att det låter väldigt konstigt om man växt upp inne i centrala Stockholm men här ute på landsbygden fungerar det så.
Ska man bara köra ett par minuter på trottoaren med en cross så är det ingen fara! Många kommer ändå se den som en klass 2 moppe iaf
En fråga jag är ju fan inte rik? Hur ska jag fixa en släpvagn? Hehe gud vad seriösa några var här?
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
|
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
|
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
|
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|