GurraBurra
Ingen Kommer ihåg en fegis!
efter ha läst den här tråden inser jag att jag förlorat 10 minuter av mitt liv...
Jag föreslår Yamaha yz450 pigg maskin. Darwin.........Hehe allihopa jag skiter i om jag inte har så mycket grabben ska få det bästa skyddet som finns hans säkerhet står först av alltmen vad tycker ni? Är en ktm 125sx lite för farlig, stor för en 13 åring som är 163cm lång? Eller kan ni någon annan bra cross? Eller så är den bra
![]()
Hehe allihopa jag skiter i om jag inte har så mycket grabben ska få det bästa skyddet som finns hans säkerhet står först av alltmen vad tycker ni? Är en ktm 125sx lite för farlig, stor för en 13 åring som är 163cm lång? Eller kan ni någon annan bra cross? Eller så är den bra
![]()
Hehe allihopa jag skiter i om jag inte har så mycket grabben ska få det bästa skyddet som finns hans säkerhet står först av alltmen vad tycker ni? Är en ktm 125sx lite för farlig, stor för en 13 åring som är 163cm lång? Eller kan ni någon annan bra cross? Eller så är den bra
![]()
Fan vad det är svårt att avgöra om folk bara trollar eller om dom är dumma i huvudet på riktigt nu för tiden.![]()
Hmm så hur ska sonen göra? Han ser nog om någon (polis) kommer han har ju ögon och då när man är på trottoaren så är man ju också mer uppmärksam och man kommer ju inte att köra 100km/h inte ens 50 kanske 20![]()
fast i det här fallet behöver du inte fundera alltför mkt över det, det står ganska klart och tydligt för de flesta, som sagt för DE FLESTA, att folk fortsätter att mata trollet är smått roande![]()
Skit i trollet/idioten/valfri benämning och se det som allmän upplysning. Du skulle bli förvånad över hur många det är som inte har en aning om konsekvenserna av köra en crosshoj på gatan, de vågar bara inte fråga/alternativt skiter i det.
Vi har ju tyvärr haft flera dödsolyckor de senaste åren där oförsäkrade fordon och unga killar varit inblandade...
Tja! Ska snart skaffa en ktm 125sx och undrade om den liksom får köras på trottoar (cykelväg) Eller liksom när man ska till sitt ställe där man ska köra sin cross i (skog) då måste man ju köra på trottoaren för att man har ju inte någon annan stans att köra påvägen dit eller?
![]()
Ser vad du skriver och det stavas fiddy.
Ingen nackdel att lära sig skruva...
Haru kommit hit för att kritisera mig ? Tack och hej!
Tycker ni att en kawasaki kx80 höghjuling är bra? För den är faktiskt billigare än en ktm 125sx
![]() |
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |