SuTen
Old dirtbag on two wheels!
Är dock helt tillåtet att leda avstängd cross/hoj....
En fråga jag är ju fan inte rik? Hur ska jag fixa en släpvagn? Hehe gud vad seriösa några var här?
Han kan väl le crossen till banan.Bra med uppvärmningHmm så hur ska sonen göra? Han ser nog om någon (polis) kommer han har ju ögon och då när man är på trottoaren så är man ju också mer uppmärksam och man kommer ju inte att köra 100km/h inte ens 50 kanske 20![]()
Annars kan man ju skita i att Tjöta om det, köra cross i skogen å se om man kommer undan med det. Det är i vart fall inte lagligt, den saken krävs inget snille för att räkna ut. Förstår inte hur det kan vara farligare än någon annan crosskörning? Trodde inte mc-huliganerna här på forumet var så laglydiga faktiskt...
Så om man inte har råd så kan man bryta mot lagen? Är det förebilden vi vill sätta upp för våra 13-åringar?
Underligt att världen ser ut som den gör...
När ungen sen växer upp lite och sätter sig på en sporthoj, får snutjag, dundrar in i en vägbom på Årstalänken och knalldör.. Då är det såklart alla andras fel också eller?
Det är EXAKT din inställning ovan som skapar den typen av situationer.
Skillnaden är ju att man förstör skog och stör eventuellt djurliv?
Hade du en lika värdelös farsa som TS verkar vara eller?
Jag hade fan blivit slagen medvetslös om jag hade gjort sån här dum skit som barn.
Herregud så jävla körda ni är tar allt så seriöst tror ni inte jag gör saker för min son eller? Han är mitt allt, jag frågar ni kan inte bara komma här och tjata om mig? Jag frågar ni svarar, ingen kritik tack? Heerregud
Tror du att det här är nån betaltjänst eller?
Nope inte värdelös farsa, eller ja det kanske jag hade, men i så fall hade samtliga mina vänner/grannar det också, dock körde vi på familjens ägor, de som äger marken hade gett oss tillstånd, störa djurliv?? haha det var faktiskt ganska roligt, tror nog vi störde djurlivet mer när det jagades i markerna..
Privat mark blir ju en annan grej jämfört med allmän skog/terräng.
Jakt är ju också en helt annan aktivitet. En cross låter ju konstant och river upp mark, men jag antar att ni jagar med en minigun som ni plöjer ner allt ni ser med?
Herregud så jävla körda ni är tar allt så seriöst tror ni inte jag gör saker för min son eller? Han är mitt allt, jag frågar ni kan inte bara komma här och tjata om mig? Jag frågar ni svarar, ingen kritik tack? Heerregud
haha nejfan p-skott jagas det med, så slipper man allt arbete med att ta hand om döda djur efteråtvi körde utöver cross även moped i skog och mark, vet inte varför jag berättar detta för dig men man kan väl inte göra nånting i skogen om man inte skall störa? jag tror på fullt allvar att skördare och skotare å va de nu heter som kör i skogen och skövlar skog både stör djurliv och förstör skog och mark mycket mer än nån liten unge som bränner runt med crossen nån gång i veckan..
haha nejfan p-skott jagas det med, så slipper man allt arbete med att ta hand om döda djur efteråtvi körde utöver cross även moped i skog och mark, vet inte varför jag berättar detta för dig men man kan väl inte göra nånting i skogen om man inte skall störa? jag tror på fullt allvar att skördare och skotare å va de nu heter som kör i skogen och skövlar skog både stör djurliv och förstör skog och mark mycket mer än nån liten unge som bränner runt med crossen nån gång i veckan..
![]() |
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |