Förändring av kultur på Sporthoj

He rik

----:)----
Gick med
8 Aug 2006
Hoj
rd 500-84 R6-08 DR350-95
Skrev först ett långt inlägg om min uppskattning för utökad tolerans osv, men det är bortkastat på denna publiken...

Sporthoj var bättre förr, innan det mjölkades ner av massa wannabes på touringhojar, motarder, cruisers, café racers, och andra typer of lättmjölksmopeder utan åtminstone två R i modellbeteckningen. Sanna mina ord, slutet kom när vi började acceptera ER5 som en praktisk och lämplig hoj för en bajker. :puke

Nä, banna alla utan en riktig jävla skrevraket (inkl undertecknad), så ska du se att de blir fart på forat. Alternativt en straffavgift på medlemskap så inihelvete hög att den uppväger den karaktärsbildande pungsparken till försäkringspremie som denna nikotinfria grupp undvikit genom ett val av sub-300 projektiler.

Automat-deleta också alla inlägg där en motorcykel beskrivs som "praktisk", "bekväm", "vibrationsfri", eller innehåller ord såsom "bränsleekonomi", "försäkringskostnad", "pendling", och "Europaresa", om det sistnämnda inte är tätt följt av "Ringen", "öl", "puttgardenfärjeschnitzel" och "bajamaja".

Point!

Men samtidigt får du ju hålla med om att det verkar ju som sporthojjare har lite roligare, åtminstone på nätet! *bevis=SH* :hihi

Lugn

Big in Japan
Gick med
22 Mar 2003
Hoj
Ducati SF, Husky SMR, GSXR750
Point!

Men samtidigt får du ju hålla med om att det verkar ju som sporthojjare har lite roligare, åtminstone på nätet! *bevis=SH* :hihi

Självklart!

Det är när man ser trådar om "bästa goretex-jackan" och Biltemas bromsbelägg som kräkreflexen får jobba övertid...

SGM

BTG 8:20
Gick med
29 Feb 2008
Hoj
ZX10 , Nishiki Race Carbon, Superior XF
Jag brukar nog faktiskt släppa av nånstans runt 180 inom 2-minuters-strecket, ärligt talat. Fast, så kör jag ju en såndär fegishoj, sporttourer. Nästan så jag kan kasta integralen och köpa korvätarhjälmen direkt. :hihi

VA? Har inte du korvätarbogvisirskruka? :va:näsblod:confused:

McQueen

Ny medlem
Gick med
11 Nov 2013
Hoj
Triumph Bonneville
Sporthoj var bättre förr, innan det mjölkades ner av massa wannabes på touringhojar, motarder, cruisers, café racers, och andra typer of lättmjölksmopeder utan åtminstone två R i modellbeteckningen. Sanna mina ord, slutet kom när vi började acceptera ER5 som en praktisk och lämplig hoj för en bajker.
Men stämmer det ens att fler medlemmar kör ”touringhojar, motarder, cruisers, café racers” än sporthoj? Om det stämmer skulle jag vilja se belägg för att det verkligen finns ett samband mellan ”touringhojar, motarder, cruisers, café racers” och typiska beteenden som skapar ett trist forum. Ge oss några exempel!

:)

Sandfållan

#6 R-600 2014
Gick med
4 Feb 2013
Hoj
600rr
Men stämmer det ens att fler medlemmar kör ”touringhojar, motarder, cruisers, café racers” än sporthoj? Om det stämmer skulle jag vilja se belägg för att det verkligen finns ett samband mellan ”touringhojar, motarder, cruisers, café racers” och typiska beteenden som skapar ett trist forum. Ge oss några exempel!

Läs ditt eget skitmödiga försvarstal ovan.

Skäggot

Sporthojsnörd
Gick med
3 May 2011
Hoj
monark

Hell no...

Ulvhamne

Kraschmongo
Personal
Gick med
16 Oct 2010
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
VA? Har inte du korvätarbogvisirskruka? :va:näsblod:confused:

Ja, alltså, jag har en sån, dessutom varselpippigul. :fakta
Men, den är så värdelös att den mest används för dumheter, som att köra knattecross i trädgården eller lånas ut till stackare som är dumma nog att åka bakpå min hoj. :hihi:crash

Larse

Ny medlem
Gick med
3 Apr 2009
Hoj
Gsxr 600 K7 stunt
Äter inte sporthojspiloter lika mycket korv som touringåkare med korvätarhjälmarna? Eller är de bara kaffe och räkmackor som gäller efter bombrepan?

Shimonu

Sporthojsnörd
Gick med
26 Aug 2013
Hoj
Z1000SX -18
Äter inte sporthojspiloter lika mycket korv som touringåkare med korvätarhjälmarna? Eller är de bara kaffe och räkmackor som gäller efter bombrepan?

"Bombrepa". Köra ner den till macken och försöka övertyga tjejer att man åkte fort en gång.

He rik

----:)----
Gick med
8 Aug 2006
Hoj
rd 500-84 R6-08 DR350-95

Vatten och hårt bröd, inga pengar kvar till annat när man kör sportis. . .

mml_42

Skåda inte givet däck i mönstret.
Gick med
21 Sep 2005
Hoj
Suzuki GSX-R1000 -06, Triumph Tiger 955i -01, Yamaha XJ6 -14
Hårt liv med literklubba.. Håller mig kvar till min tjejhundra en sommar till så man får fika ett par gånger om året iaf:död

Men till den verkligt vettiga frågan, får du :ligga :tuttar med en tjejhundra?

Måste man inte gasa sAtaN och köra bOmbarREPa med en literklubba för att få :ligga :tuttar ?

Murmeldjuret

Gudomlig sporthojare
Gick med
21 Mar 2010
Hoj
701 Enduro, KLV1000
Skrev först ett långt inlägg om min uppskattning för utökad tolerans osv, men det är bortkastat på denna publiken...

Sporthoj var bättre förr, innan det mjölkades ner av massa wannabes på touringhojar, motarder, cruisers, café racers, och andra typer of lättmjölksmopeder utan åtminstone två R i modellbeteckningen.
Vad är det jag läser???
Nu får moderatorerna städa upp för nu har det spårat ur!
Jag är KrenCkt!! :mad::mad:

Larse

Ny medlem
Gick med
3 Apr 2009
Hoj
Gsxr 600 K7 stunt
Men till den verkligt vettiga frågan, får du :ligga :tuttar med en tjejhundra?

Måste man inte gasa sAtaN och köra bOmbarREPa med en literklubba för att få :ligga :tuttar ?
Får ligga snäppet mera med tjejhundran än med motard eller touringlok iaf :crash:gråta

Vad är det jag läser???
Nu får moderatorerna städa upp för nu har det spårat ur!
Jag är KrenCkt!! :mad::mad:
Är de inte motardåkarna som ska känna sig KrenCkta över att du klassar en ktm 990 som motard?:pannkyss

Gick med
16 Oct 2007
Hoj
Honda XL 250s, -81, Pinarello -00, Ridley -06, Specalied -10, Cervelo -12, Canyon -14,, Suzuki TL 1000R -99, KTM 1290 SA -16. Vivace- 19.Husqvarna 300TE -20, KTM 890 Duke R -22
Funderar allvarligt på 250, slipper man ligga då ?

Nyheter
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen

Försäkringsbolaget Svedea f...

2025 års Kawasaki Z900 uppdateras

Inför 2025 års säsong är Ka...

Indian Springfield SE

Indian Springfield var en h...

Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka