MikkE
Guest
Vill du verkligen ha hårddisk? De är inte alls lika snabba som de med minneskort. Dessutom klänsligare då det är rörliga delar i den.Kom igen nu, ge mig bästa tipset på en videokamera med hårddisk, maxpris 5000:-, ska köpas imorgon!
Vill du verkligen ha hårddisk? De är inte alls lika snabba som de med minneskort. Dessutom klänsligare då det är rörliga delar i den.Kom igen nu, ge mig bästa tipset på en videokamera med hårddisk, maxpris 5000:-, ska köpas imorgon!
Vill du verkligen ha hårddisk? De är inte alls lika snabba som de med minneskort. Dessutom klänsligare då det är rörliga delar i den.
Kommer man verkligen att tjäna så mkt på en POV genom att köpa från staterna? Varifrån köper du då?här fick man visst inga svar kanske ska starta en egen tråd?
Kommer man verkligen att tjäna så mkt på en POV genom att köpa från staterna? Varifrån köper du då?
Någon som kan tipsa om en videokamera med slowmotion läge ?
Prisgräns någonstans runt 6000:-
Ursäkta om jag kanske upprepar någon gammal fråga men har bara orkat läsa första 5 sidorna och 5 sista sidorna
Det jag nu undrar över är om GoPro Hero HD är något att ha?
Funkar riktigt bra
Här är vår premiärfilm från en träning: http://www.youtube.com/user/Hojrideracing#p/a/u/0/QnD_xEJUsT4
Skön film! Jag vill också köra på bana!
Iallafall till en följdfråga... Vilket "kit" köpte du? Helmet eller motorsport, eller vilket kit rekommenderar du rättare sagt?
Och tack för förra svaret! :$
Dags att defibrilatorchocka den här tråden till liv igen.
...
Alltså totalt ca 6500:- för ett startsystem med två kameror och 80gb*2
(tillkommer gör allt byggmaterial till atron som låda, PSU osv.)
Om man vill kan man ju även logga postioner/hastighet med en GPS-puck.
Åsikter, tankar?
Intressant idé helt klart. Min spontana lösning på det du vill uppnå är att ändå köra två stycken GoPro och använda en klappa eller motsvarande för att kunna synka dom i efterbehandlingen. Samma kostnad, och det är klart för start så fort du klistrat fästen och laddat batterierna.
Andra funderingar är vilken bildhastighet webkameror har? 60fps är att föredra då bilden flyter mycket bättre.
Det intressantaste i din idé är om man använder fler än två kameror, då kostnaden per kamera blir ganska låg.
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|