För helvete!!!!!!!

Status
Ej öppen för fler svar.

Yoshi_gixxeRR

www.stunthoj.com
Gick med
28 Jun 2003
Hoj
DRZ-400 -07
Therudeboy skrev:
Jag trodde hela poängen från början med Sporthoj.com var att man skulle diskutera sporthojar. För kollar du på logon står det ju "här snackas det sporthoj" inte här snackar det OT.

Jepp, du har rätt!!!
Jag vill att det helst ska bara vara sporthojsåkare på denna sida!!!
Men andra människor kan kanske bidra med ngt intressant dom med så då e det ok med annat löst folk på denna sida

O pga att sidan e så bra fyller även OT sin roll här!!!

Bara o luta tillbaka o njuta av färden....

(fast med mindre småglin på häng)

.../Yoshi

Therudeboy

Guest
Swedie skrev:
En blandning! Lite bajshoj! :D Många kanske inte läser hela internet efter "roliga" saker och förväntar sig att vissa medlemmar ska rapportera just dessa rolig sakerna.

Givetvis inte, det gör ju inte jag själv heller. Men det är just detta "roliga" som jag tycker förstör en liten del av forumet. Men som sagt detta är min åsikt.

Therudeboy

Guest
Yoshi_gixxeRR skrev:
Jepp, du har rätt!!!
Jag vill att det helst ska bara vara sporthojsåkare på denna sida!!!
Men andra människor kan kanske bidra med ngt intressant dom med så då e det ok med annat löst folk på denna sida

O pga att sidan e så bra fyller även OT sin roll här!!!

Bara o luta tillbaka o njuta av färden....

(fast med mindre småglin på häng)

.../Yoshi

Med det "lösa folket" kommer småglinen verkar det som.

Solid snake

Guest
Menar ni att vi som kör 125 ska hålla oss i 125 delen med våra frågor?

Ibland kan vi som kör 125a inte lösa problem till andra som kör 125a.

Då är det ju ganska bra om vi FÅR posta en tråd i mekhörnan så vi kan få hjälp av dom erfarna som andersbrink, silwer och swedie etc.

Nacka

Himla trevlig kille
Gick med
27 Jul 2003
Hoj
Ducati Monster 620 ie dark + Remus kolfiberblås
Blir lite fånigt det här snacket om 'småglin' - låg inte medelåldern här på 21-22 år? Jag tror inte att den genomsnittliga 17-åriga 125-föraren har lägre nivå på sina poster än den genomsnittliga 21-åriga R6-föraren. Flera av de som har sämst attityd är såna som har varit här länge och skrivit en himla massa poster.

Det handlar om attityder, inte om hur många år man är eller vilken hoj man kör.

blom

I DO IT BECAUSE I LOVE IT
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
HOT AND BLUE
Therudeboy skrev:
Jag trodde hela poängen från början med Sporthoj.com var att man skulle diskutera sporthojar. För kollar du på logon står det ju "här snackas det sporthoj" inte här snackar det OT.
då kan man ju börja med att stänga eran jkp trå då tex.

Nr:18

Snabbare än Don Queer
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
GSXR 1000
Solid snake skrev:
Menar ni att vi som kör 125 ska hålla oss i 125 delen med våra frågor?

Ibland kan vi som kör 125a inte lösa problem till andra som kör 125a.

Då är det ju ganska bra om vi FÅR posta en tråd i mekhörnan så vi kan få hjälp av dom erfarna som andersbrink, silwer och swedie etc.
Det är ingen som protesterar mot att ni är i de andra avdelningarna, sålänge ni ställer frågor eller diskuterar seriöst.

Forsberg

Den som söker han letar...
Gick med
2 Jan 2004
Hoj
Yamaha YZF R6 -00, Aprilia RS 250
Nacka skrev:
Blir lite fånigt det här snacket om 'småglin' - låg inte medelåldern här på 21-22 år? Jag tror inte att den genomsnittliga 17-åriga 125-föraren har lägre nivå på sina poster än den genomsnittliga 21-åriga R6-föraren. Flera av de som har sämst attityd är såna som har varit här länge och skrivit en himla massa poster.

Det handlar om attityder, inte om hur många år man är eller vilken hoj man kör.

Precis vad jag tänkte skriva, håller med fullständigt! :klappar

Solid snake

Guest
Nr:18 skrev:
Det är ingen som protesterar mot att ni är i de andra avdelningarna, sålänge ni ställer frågor eller diskuterar seriöst.

Jo jag har sett seriösa trådar som folk som kör 125a har skrivit.

Dom stora grabbarna bara klankade ner på dom o spammade ner tråden med oseriösa svar och kallade dom för moppefucko bara för att dom körde 125a.

Är ni stora så himla mycket bättre då? :confused:

Coola Ola

Guest
Skorpan skrev:
en superenkel lösning är att folk slutar gnälla,kasta skit o idiotförklara andra för minsta lilla,har blivit för mycket sånt o då blir det ju taskig stämning

:fakta Som så många andra sagt i liknande i andra trådar, det är inte speciellt svårt att ignorera sånt man stör sig på. Det gör jag dagligen i verkliga livet o det mår jag mycket bättre av än om jag hetsat upp mig för alla möjliga småsaker.

Dock, folk borde kunna posta i rätt forumdel.

Ravetrancer

Now even more badass!!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
R1-01, R1-04, Husa 650-04, Husa 600-98, cr125-98
Solid snake skrev:

Dom stora grabbarna bara klankade ner på dom o spammade ner tråden med oseriösa svar och kallade dom för moppefucko bara för att dom körde 125a.

Japp det e vi :)

kk74

Medlem
Gick med
22 Apr 2004
Hoj
Yamaha SZR660, Termignoni Helsystem, Mikuni RS34*2, ISR, Wilbers...
Solid snake skrev:

Det är bland annat sånt som skrämmer bort folk/gör så att de avstår ifrån att delta i diskussioner. Rapportera dom med en gång när det händer. Lite j*vla respekt får man visa mot folk även om de bara är 16 år.

Mr. Cap

Stunta gör ont
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Fireblade -02
Håller med Rejvis till 100% i detta fallet. SH har blivit ett tråkigt forum där över 50% (för att vara snäll) är skitinlägg. Detta har flera påpekat redan för 1 år sen men ingen lyssnade. Sen innehåller "MC-relaterade..." forumet till minst 50% ämnen som inte hör dit. Kolla själva!

Swedie, du håller inte med Rejvis vad jag kan förstå men ändå stängde du forumet för nån vecka sen och skrev ett långt klagobrev och krävde skärpning i diverse :va

Sen har väl det här forumet alltid hetat SPORTHOJ??? Så varför finns det "125-klassen" och "Supermotard". Kan lika gärna finnas ett "Moppeforum" då juh för Sporthoj är det ju inte.

Som Rejvis säger så finns det hur mycket moppefuckon som helst reggade här. Det är bara att titta i medlemslistan så ser man både ålder och vilket fordon dom kör (trampcykel).

Personligen har jag slutat läsa på SH mest för att det numera är ett tråkigt forum med tråkiga ämnen. Vem bryr sig vad man äter till frukost, eller vilken färg man har på brödrosten??? Varför lägger folk upp såna idiotpollar??? Ingen större förlust att jag inte läser här men det är garanterat många andra bra människor som oxå slutat läsa här p.g.a. detta.

Det va bättre förr!!!

PS. Om någon undrar varför jag läser nu så är det för att jag fick en länk till detta ämnet.

Skorpan

Guest
Nr:18 skrev:
Men är det skäl att förbjuda den? Jag gillar inte folk som drar snuten, men det snacket tillåts här, varför ska det vara ok, men inte lite ironi?
Gillar man inte inlägg så behöver man inte läsa/svara på dom.Vad jag försöker säga är att du är ju ingen ängel heller när det gäller o hoppa på folk ibland.Tänk om du/andra sket i o posta svar på trådar som du inte gillar utan bara ignorera dom istället så blir ju stämningen genast bättre av bara det lilla.
Ta inte illa upp nu men du fattar säkert vad jag menar

Mr. Cap

Stunta gör ont
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Fireblade -02
Solid snake skrev:
Jag hoppas att du var ironisk där.

Annars måste jag bara fråga vad du började din mc-karriär på.

Var han började sin mc-karriär hör inte hit. Var dagens moppefuckon hänger och skriver inlägg däremot är en annan femma.

Solid snake

Guest
Mr. Cap skrev:
Var han började sin mc-karriär hör inte hit. Var dagens moppefuckon hänger och skriver inlägg däremot är en annan femma.

Kallar du mig för moppefucko?

Måste jag byta upp mig till en större hoj för att bli av med den stämpeln?

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM