Håller med Rejvis till 100% i detta fallet. SH har blivit ett tråkigt forum där över 50% (för att vara snäll) är skitinlägg. Detta har flera påpekat redan för 1 år sen men ingen lyssnade. Sen innehåller "MC-relaterade..." forumet till minst 50% ämnen som inte hör dit. Kolla själva!
Swedie, du håller inte med Rejvis vad jag kan förstå men ändå stängde du forumet för nån vecka sen och skrev ett långt klagobrev och krävde skärpning i diverse
Sen har väl det här forumet alltid hetat SPORTHOJ??? Så varför finns det "125-klassen" och "Supermotard". Kan lika gärna finnas ett "Moppeforum" då juh för Sporthoj är det ju inte.
Som Rejvis säger så finns det hur mycket moppefuckon som helst reggade här. Det är bara att titta i medlemslistan så ser man både ålder och vilket fordon dom kör (trampcykel).
Personligen har jag slutat läsa på SH mest för att det numera är ett tråkigt forum med tråkiga ämnen. Vem bryr sig vad man äter till frukost, eller vilken färg man har på brödrosten??? Varför lägger folk upp såna idiotpollar??? Ingen större förlust att jag inte läser här men det är garanterat många andra bra människor som oxå slutat läsa här p.g.a. detta.
Det va bättre förr!!!
PS. Om någon undrar varför jag läser nu så är det för att jag fick en länk till detta ämnet.