Vi ska ju bo på månen och upphävt tyngdlagen med våra flygande tefat.
Framtiden är en besvikelse!
Bara vi lever tills nanotekniken kommer, alla problem kan lösas med nanoteknik!Swedie skrev:Vi ska ju bo på månen och upphävt tyngdlagen med våra flygande tefat.
Vadå hade du inga drömmar om framtiden när du var liten? Sluta vara så seriös. LekZee skrev:????
Har du varit i spritskåpet o mumsat så här tidigt?
Swedie skrev:Vadå hade du inga drömmar om framtiden när du var liten? Sluta vara så seriös. Lek
Läste i illustrerad vetenskap att NASA ska återvända till månen och bygga en månbas för forskning och turister före år 2025, man kan ju hoppas att det händer.Swedie skrev:Vadå hade du inga drömmar om framtiden när du var liten? Sluta vara så seriös. Lek
Zee skrev:Och beam-me-up-Scotty-teleporteringen? Ngn som lyckats med det än?
Kevorkian skrev:Jag väntar på att jag ska slippa bajsa, det känns onödigt att behöva göra. När inträffar det? 2008 kanske?
Zee skrev:Jag förstår precis vad du menar. Här bär man hem tunga matkassar för jämnan, och så blir det endå bara bajs av alltihopa.
Kevorkian skrev:Nä, framtiden är bara en enda stor ful besvikelse
honkiie skrev:Bara vi lever tills nanotekniken kommer, alla problem kan lösas med nanoteknik!
Swedie skrev:Vi ska ju bo på månen och upphävt tyngdlagen med våra flygande tefat.
Jag trodde alla problem löstes med våld, och det har USA och talibanerna bevisat.honkiie skrev:Bara vi lever tills nanotekniken kommer, alla problem kan lösas med nanoteknik!
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
|
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
|
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |