gixxermixxer
tvåbarnspappa numera, e ja tuff eller??
Det blir massor med billiga hojar till sommaren de
ICKE, bågarna e betalda (cash is king)
men håller med, gör folk inte annat än knullar nu för tiden????????
Det blir massor med billiga hojar till sommaren de
Edit/ rökning däremot Var på en fruktansvärt onödig föräldrakurs i förrgår och konstaterade att TVÅ av sju deltagare rökte trots att de var höggravida. Vad fan tänker de med Till sitt försvar så var båda arbetslösa morsor med lite halvkonstiga miffon till karlar...
Gör en sannorlikhetskalkyl, jag har kört kanske 40 000 mil i bil, sällan i laglig hastighet, och jag har ALDRIG krockat, vad är sannorlikheten att jag skulle krocka den gången jag dessutom kör extra försiktigt hem från BB?
1 på 80 000?
Jag skulle inte ens ta en gratislott med vinstchans på en miljon med dom oddsen....
Jorå, det fanns lag på bälte då, men seriöst, att EN gång åka någon mil utan att linda in ungarna i bubbelplast, i synnerhet när dom är så små att dom ändå inte kan sitta, vad är oddsen på att det just den gången skulle hända något?
Förmodligen kör man ju extra försiktigt den gången också, om man har något eget tänkande vill säga.
Babybilsol kostar 400 kr att hyra i 9 månader där jag bor, kanske det inte finns där du bor?.
Du sätter ju på bälte på dig själv när du kör? Varför ska inte lilla knodden ha?
Tror helt säkert du är en bra bilförare, men slumpen och ödet vill du tydligen chansa med varför, lixom?
Hur gick det sedan i livet för den lille kan man undra?
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|