Jag och min påg har varit tillsammans i snart tio år. Jag har ju gett honom hintar till tusen ett bra tag. sorry älskling
. I somras var vi på Bali och en av dagarna som var helt underbar med härligt väder, god mat och mys frågade han. Vi avslutade dagen med att ta ett bubbelbad i den privata utomhus badkaret. Då sa han att han hade en överraskning till mig. Då tog han fram asken och öppnade den och frågade om jag ville förlova mig med honom. Absolut....
Ringarna hade han köpt nån vecka innan resan och gömt undan för mig så det var en total överraskning men vi hade snackat om det innan om hur ringarna skulle se ut och jag hade kollat upp storlek och berättat för honom. Jag blev överlycklig.
Ringarna är kantiga släta i guld och i dom hade han valt texten "It only gets better with you". Tycker det är bättre och mer personligt än datum och namn som alla andra har...man bör väl ändå veta vem man är förlovad med...
Men det viktiga tycker jag är att det är ett härligt minne....inte att man följer tråkiga traditioner och så vidare....utan att man gör det till sitt egna!
Du känner ju din tjej och bör vet vad du kan göra för att ni ska minnas det som något underbart....
Önskar dig lycka till och all lycka!
Jag anser inte att man ska följa traditioner om man inte vill utan det viktiga är att man är lycklig. Som tex...vi kommer gifta oss när vi har råd...alltså inte om ett år....