F1-tråden 2005

avatar

Ert svensklärarert
Gick med
6 Mar 2003
Ort
-
Hoj
Spritt ny
Usch, vidrigt att se finnen i pressrummet. Han har ju lika mycket utstrålning som en omålad betongvägg.
 

valmers

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Karlstad
Hoj
E-Wheels E2S V2 MAX
Tysken skrev:
Usch, vidrigt att se finnen i pressrummet. Han har ju lika mycket utstrålning som en omålad betongvägg.
Pinsamt, verkligen. Fast talang har han, onekligen.
 

Sundance Kid

Gasar tills det rasar & sen lite till...
Gick med
22 Dec 2003
Ort
Göteborg
Hoj
just nu ingen, snyft
Om det va brist på utstrålning eller ren kyla vet jag inte med när han helt kallt säger att han kunde köra mycket snabbare än vad han gjorde och kunde ta det lite lungt och ändå dra ifrån! Det måste ju vara kul att höra för motståndarna!! Iskallt!

Nu får vi hoppas att McLarens bilar håller ihop resten av året så ska nog kimi ta mästerskapet iår!!! Go kimi!!!
 

Sundance Kid

Gasar tills det rasar & sen lite till...
Gick med
22 Dec 2003
Ort
Göteborg
Hoj
just nu ingen, snyft
Macho Woman skrev:
Lyssnade du på presskonferensen?

ja... :va

jag vet att han inte har någon utstrålning,, men jag gillar ända när han sitter å säger att han åker ifrån sina motståndare utan att dirket kämpa... eller e det min engelska som e väldigt dålig... jag kanske inte fattar... :huvet :confused:
 

valmers

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Karlstad
Hoj
E-Wheels E2S V2 MAX
Sundance Kid skrev:
ja... :va

jag vet att han inte har någon utstrålning,, men jag gillar ända när han sitter å säger att han åker ifrån sina motståndare utan att dirket kämpa... eller e det min engelska som e väldigt dålig... jag kanske inte fattar... :huvet :confused:
Nej, det är hans engelska som är dålig.
Att alltid hävda att man kan åka fortare är en självklarhet i det psykologiska spelet mellan förarna i F1. Det säger alla, särskilt om man vunnit.
 

Macho Woman

Äppelkäck
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm, Söder
Hoj
Förvuxen 80-talsmoped
valmers skrev:
Nej, det är hans engelska som är dålig.
Att alltid hävda att man kan åka fortare är en självklarhet i det psykologiska spelet mellan förarna i F1. Det säger alla, särskilt om man vunnit.

Sedan kan man titta på hur det såg ut när han körde också. Han låg lååååångt från gränsen.
 

Macho Woman

Äppelkäck
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm, Söder
Hoj
Förvuxen 80-talsmoped
Citat Eje och Janne: "Kimi utskåpade de andra. Han körde i en annan division." Så sant som det är sagt. Visst, det går upp och ned för alla team under säsongen, men jag har en känsla: den som vinner i Spanien och Monaco, vinner mästerskapet. Grymt kul race för att vara Monaco. Händelserikt. Trullis omkörning av Fisichella var ren underhållning.
 

CJ954RR

Awake my soul
Gick med
3 Dec 2003
Ort
Norrort
Hoj
Daytona 675
Macho Woman skrev:
Citat Eje och Janne: "Kimi utskåpade de andra. Han körde i en annan division." Så sant som det är sagt. Visst, det går upp och ned för alla team under säsongen, men jag har en känsla: den som vinner i Spanien och Monaco, vinner mästerskapet. Grymt kul race för att vara Monaco. Händelserikt. Trullis omkörning av Fisichella var ren underhållning.

Jävla skitbög-partiska sug-kommentatorer. När Schumi utklassade alla, vilka han har gjort fler gånger än vad den lille finnländaren har bytt kalsonger, då kallar dom han tråkig och att han drar ner sporten. men när helt plötsligt kimi vänder och gör en Schumacher (ja det bör hete så) då minnsan är det helt plötsligt ett kul och intressant lopp.

va fan var det för kul med detta loppet? ok jag är lite grinig över schumis kassa resultat, men det ar faktiskt väntat. det är inte ferraris år i år. men loppet var ju sug-tråkigt i stort sett hela tiden. Monaco må vara en klassiker, men det är även ett utmärkt sömnpiller..

hellre Alonso som vm-segrare än kimi, man kan inte hålla på McLaren :fatta! :4skrika :kocko :fakta :kulspruta :ajjabajja
 

Anthrax

Medlem
Gick med
29 Jun 2003
Ort
Oxie (Toarp)
Hoj
To be continued...
Någon som vet var man kan hitta högupplösta bilder av redbull-bilarna som körde nu i helgen? Starwars-dekoren var ju bara för ball.

"Powered by the darkside"... :hihi
 

Trötter

Ny medlem
Gick med
14 Mar 2005
Ort
Stockolm/Tullinge
Hoj
på gång
CJ900RR skrev:
Jävla skitbög-partiska sug-kommentatorer. När Schumi utklassade alla, vilka han har gjort fler gånger än vad den lille finnländaren har bytt kalsonger, då kallar dom han tråkig och att han drar ner sporten. men när helt plötsligt kimi vänder och gör en Schumacher (ja det bör hete så) då minnsan är det helt plötsligt ett kul och intressant lopp.

va fan var det för kul med detta loppet? ok jag är lite grinig över schumis kassa resultat, men det ar faktiskt väntat. det är inte ferraris år i år. men loppet var ju sug-tråkigt i stort sett hela tiden. Monaco må vara en klassiker, men det är även ett utmärkt sömnpiller..

hellre Alonso som vm-segrare än kimi, man kan inte hålla på McLaren :fatta! :4skrika :kocko :fakta :kulspruta :ajjabajja

jag tycker dem borde ta bort monaco och alla dem dära tråkiga och smalla banorna, kör på riktiga banor istället, som det går att köra om på, och alla jävla nya regler också, inte byta däck och det.., nästa år blir det mindre motorer till och med.
sen så ser jag hellre finnen som vm segrare än den dära lilla spanjoren..
 

Macho Woman

Äppelkäck
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm, Söder
Hoj
Förvuxen 80-talsmoped
CJ900RR skrev:
Jävla skitbög-partiska sug-kommentatorer. När Schumi utklassade alla, vilka han har gjort fler gånger än vad den lille finnländaren har bytt kalsonger, då kallar dom han tråkig och att han drar ner sporten. men när helt plötsligt kimi vänder och gör en Schumacher (ja det bör hete så) då minnsan är det helt plötsligt ett kul och intressant lopp.

va fan var det för kul med detta loppet? ok jag är lite grinig över schumis kassa resultat, men det ar faktiskt väntat. det är inte ferraris år i år. men loppet var ju sug-tråkigt i stort sett hela tiden. Monaco må vara en klassiker, men det är även ett utmärkt sömnpiller..

hellre Alonso som vm-segrare än kimi, man kan inte hålla på McLaren :fatta! :4skrika :kocko :fakta :kulspruta :ajjabajja


Det är skillnad mellan att vinna två race på raken och att vinna fem säsonger på raken...

Loppet var kul eftersom det var fler omkörningar än vad det brukar vara i Monaco. Och nej, jag tycker inte att det är en trist bana. Det är otroligt coolt att se hur mycket fortare en f1-bil kör på gata än en vanlig bil. Dessutom är det trångt och tuffa inbromsningar vilket gör att förarna verkligen får visa sin skicklighet.

Öh, det där kan man ju inte ens kommentera. Varför kan man inte hålla på McLaren. Det finns 1000 argument för varför man inte kan hålla på Ferrari t.ex. men jag kan inte komma på ett enda när det gäller McLaren. Hitt på något så att jag kan bemöta det! Det är inget fel på Alonso, men jag är McLaren-fan sedan -97 och har alltid haft en svaghet för finnar, so Kimi it is.
 

An3Azz

www.99riderz.com
Gick med
21 Oct 2003
Ort
Östersund
Hoj
GSXR1100 och en jeffla snöskoter, en grön.
McLaren forever!!! Intressant lopp för att vara monaco
 
Nyheter
Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

Top