Pinsamt, verkligen. Fast talang har han, onekligen.Tysken skrev:Usch, vidrigt att se finnen i pressrummet. Han har ju lika mycket utstrålning som en omålad betongvägg.
Sundance Kid skrev:han kunde köra mycket snabbare än vad han gjorde och kunde ta det lite lungt och ändå dra ifrån
Tysken skrev:Såg du loppet?
Tysken skrev:Såg du loppet?
Tysken skrev:Usch, vidrigt att se finnen i pressrummet. Han har ju lika mycket utstrålning som en omålad betongvägg.
Macho Woman skrev:Lyssnade du på presskonferensen?
Macho Woman skrev:Lyssnade du på presskonferensen?
Macho Woman skrev:Tysta, mystiska män... Mmm...
Nej, det är hans engelska som är dålig.Sundance Kid skrev:ja...
jag vet att han inte har någon utstrålning,, men jag gillar ända när han sitter å säger att han åker ifrån sina motståndare utan att dirket kämpa... eller e det min engelska som e väldigt dålig... jag kanske inte fattar...
Javisst. Välkommen till Mumindalen.Macho Woman skrev:Tysta, mystiska män... Mmm...
valmers skrev:Nej, det är hans engelska som är dålig.
Att alltid hävda att man kan åka fortare är en självklarhet i det psykologiska spelet mellan förarna i F1. Det säger alla, särskilt om man vunnit.
Gustav1 skrev:Michael Schumacher vinner. Lätt.
Jag återkommer i höst.
Macho Woman skrev:Citat Eje och Janne: "Kimi utskåpade de andra. Han körde i en annan division." Så sant som det är sagt. Visst, det går upp och ned för alla team under säsongen, men jag har en känsla: den som vinner i Spanien och Monaco, vinner mästerskapet. Grymt kul race för att vara Monaco. Händelserikt. Trullis omkörning av Fisichella var ren underhållning.
CJ900RR skrev:Jävla skitbög-partiska sug-kommentatorer. När Schumi utklassade alla, vilka han har gjort fler gånger än vad den lille finnländaren har bytt kalsonger, då kallar dom han tråkig och att han drar ner sporten. men när helt plötsligt kimi vänder och gör en Schumacher (ja det bör hete så) då minnsan är det helt plötsligt ett kul och intressant lopp.
va fan var det för kul med detta loppet? ok jag är lite grinig över schumis kassa resultat, men det ar faktiskt väntat. det är inte ferraris år i år. men loppet var ju sug-tråkigt i stort sett hela tiden. Monaco må vara en klassiker, men det är även ett utmärkt sömnpiller..
hellre Alonso som vm-segrare än kimi, man kan inte hålla på McLaren :kocko
CJ900RR skrev:Jävla skitbög-partiska sug-kommentatorer. När Schumi utklassade alla, vilka han har gjort fler gånger än vad den lille finnländaren har bytt kalsonger, då kallar dom han tråkig och att han drar ner sporten. men när helt plötsligt kimi vänder och gör en Schumacher (ja det bör hete så) då minnsan är det helt plötsligt ett kul och intressant lopp.
va fan var det för kul med detta loppet? ok jag är lite grinig över schumis kassa resultat, men det ar faktiskt väntat. det är inte ferraris år i år. men loppet var ju sug-tråkigt i stort sett hela tiden. Monaco må vara en klassiker, men det är även ett utmärkt sömnpiller..
hellre Alonso som vm-segrare än kimi, man kan inte hålla på McLaren :kocko
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |