Vila i frid grabbar, Jag tror att Fabbe var hemmahörande i Norrköping
när han var yngre, närmare bestämt mina hemtrakter Navestad, känner
igen din bild så himla väl att jag kan bara inte ha fel, tragist är det allefall, mina tankar går till er alla nära o kära
Mvh Robban Svensson, Emnir Altun, Metin Altun, Tomas Altun// Norrköping
FAbian är född och uppvuxen i Centrala Göteborg.
/mvh Hans Bror
Vila i frid grabbar. Hoppas ni får fortsätta åka på fina vägar där ni är nu!
Jag har aldrig träffat vare sig Fabbe eller Lion "på riktigt". Däremot har jag pratat med Fabian både via PM här på forumet och på telefon. Intrycket man fick av honom på telefon var, precis som så många andra skriver, att han var en väldigt gladlynt och trevlig kille. Dessutom hade jag inga som helst problem att förstå vad han sa på telefon, fast att han var från Götet Vi pratade och skämtade glatt om olika dialekter och om hur lätt hänt det kan vara ibland att man missförstår varandra pga just dialekter.
Fabian var en kille som jag har pratat med och kunde sätta en röst till bilder jag sett på honom. Jag hade ett hum om vem han var helt enkelt.
Till Fabians far och broder som skrivit här i tråden vill jag framföra mina varmaste kondoleanser. Jag beklagar verkligen eran förlust! På sätt och vis tycker jag det är roligt/bra att ni nu sett alla, för er, okända människor som faktiskt bryr sig. Det gör er garanterat inte mindre ledsna, men kanske en aning mer stolta över er familjemedlem iaf
Jag beklagar naturligtvis även sorgen till Fabbes och Lions nära vänner som inte har det lätt heller nu!
Har själv förlorat en barndomskamrat (i cancer) och vet hur det känns att förlora en nära vän.
/Jimmy från Stockholm
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |