Fan fan fan, mötte ju dem igår vid freeport, bilens dag, vi tittade på Matti Tepsa och stod och skojade när brandmännen klippte upp en bil. Första gången jag träffade Nino och andra gången jag träffade Fabbe. Första gången jag träffade Fabbe var när jag var på väg runt lygnern och såg honom, pinky zajtar och en till kille stå vid sidan av vägen, jag svängde in på den lilla grusplanen och fram till Fabbe, han började prata med mig som om vi hade kännt varandra hur länge som hälst. Sedan skulle vi mötas vi fiket på andra sidan, och vi körde åt var sitt håll, jag kom först och stod och väntade, sen satte vi oss vid ett bord och snackade, skojade, och zajtar dansade till och med
Igår Såg jag när de skulle åka ifrån freeport, så jag sprang över parkeringen och fram till Fabbe, snackade lite, fick till och med hjälpa honom att stoppa ner halskragen innanför stället vid nacken, och sa hejdå med en handskakning, idag känner jag att jag är extremt glad att jag han säga hejdå på riktigt, tyvärr så kommer jag aldrig att möta honom igen, men det känns ändå skönt.
Fan vad jag saknar lilla Fabbe, Nino har jag inte hunnit bygga någon uppfattning om men eftersom Fabbe tyckte om honom var han säkert en bra kille.
Var på olycksplatsen idag, med hela sporthojsgänget, det var bra för mig att komma ut dit och lägga dit några blommor.
Såg Fabbes röda "stöd-underlägg" från biltema, men lät det ligga kvar i gräset, känndes som att någon som kännde honom närmre skulle få hitta det och ha som ett litet minne.
Har någon snackat med Emil (Pinky)? Kommer ihåg att Fabbe sa till mig att han var i Italien.