Precis, jag är heller inte riktigt nöjd med klippen på youtube. Och yes, jag tror Rally 500 är grejen för mig, den är 5 cm högre med sina fjädrar.Ingen av de recensioner jag hittils läst mer än snuddar vid hur dämpare och gafflar fungerar och är satta.
Skrik till om du ska dit och provköra, är jäkligt sugen på att testa en sån där jag med!Precis, jag är heller inte riktigt nöjd med klippen på youtube. Och yes, jag tror Rally 500 är grejen för mig, den är 5 cm högre med sina fjädrar.
Jag har mailat Bikes & Repair i Järfälla och frågat om det finns några på huvudlagret, och hur lång leveranstid det är. Får se ... om jag drar hem med en ny hoj igen snart.
Oj, vet inte. Jag är 185 cm lång, i alla fall var jag det i nian .. 35 år sen. Sen att jag väger 100 kg dessa dagar måste väl ha gjort att gravitationen gjort sitt också.vad har du för inseam mått?
Ähhhhh, det finns många här som kan dela med sig av hur man löser den lilla utmaningen, och har klämt in inte bara en, utan två hojar för varje dag i veckan.Svårt det där. Egentligen vill man ha en hoj för varje dag i veckan, men då behöver man en garderob .. eller ett garage på i alla fall 30 kvm och en verkstad med allt nödvändigt för att underhålla dom.
Det är bara att gratulera då. ?Jäkla gubbar då, det går inte hålla nåt hemligt. Så det är lika bra att jag lägger upp det redan nu. Hade tänkt vänta tills jag hade hojen hemma och kunde köra den ordentligt, men folk här verkar VETA saker hur som helst, .. psykologer allihopa.
View attachment 486983
Fast jag får inte hem den tidigare än nästa vecka, så säljaren. Det gör inget för jag har värsta ryggskottet. Hepp, nu blir det mindre tid för min nya motorsåg verkar det som.
hmm... kanske, ser att du bor i Segeltorp. Du heter inte Klaus?Är helt 100 på att vi haft med varandra att göra irl på nåt vis
Jäkla gubbar då, det går inte hålla nåt hemligt. Så det är lika bra att jag lägger upp det redan nu. Hade tänkt vänta tills jag hade hojen hemma och kunde köra den ordentligt, men folk här verkar VETA saker hur som helst, .. psykologer allihopa.
View attachment 486983
Fast jag får inte hem den tidigare än nästa vecka, så säljaren. Det gör inget för jag har värsta ryggskottet. Hepp, nu blir det mindre tid för min nya motorsåg verkar det som.
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|