Eller hur. Kommer ihåg när jag köpte min Qashqai och den kom utrullande februari 2019 med dubbfria däck. Jag beställde ju dubbdäck!? Så in med den BUMS och byta däck. Inte mycket som är seriöst ute i kommersen dessa dagar. Dom försöker höger och vänster. Gäller att ha huvet på skaft bara så går allt bra.Köper jag något nytt förväntar jag mig att allt är perfekt.
Har ingen koll på hur det är på din hoj, men kan nämna att det sitter motor från Rotax i bland annat Aprilias 2-cylindriga RSV1000 och Tuono. Har även för mig att Buell använde Rotax-motor i sin sista versioner (som heter typ CR1125 eller något).Men ÄR det alltså en Rotax-motor i min Caballero?
Intressant vilket resultat man får när man söker på "rotax 450 cc engine" på Alibaba <<
Motorn i min Fantic läste jag i nån review var en NC450.
... ja, .. om jag måste jämföra KLX230 med Caballero Rallyn så kan det inte bli annat är orättvist gällande prestandan, och faktiskt också komforten. Dom har ju olika egenskaper i körstil pga kraften.Hur står den sig mot KLX230 gällande körbarhet, smidighet etc?
Det är ändå ganska ovanligt i hojrecensioner att få veta hur de är nerför trappor.Har lekt lite med fjädringen och dämparna nu. Satte båda, fram & bak, på lättaste compression, samt efter lite körning satte jag rebounden på ca mitten (typ 10 varv av 22), och nu känns hojen mjuk och smidig nerför trappor och högre kanter.
Ja behovet beror ju på var du bort, hur din närmiljö ser ut. Åk till Paris, där har du trappor i många olika varianter. När jag var där, senast kanske 15 år sedan, och såg hur motoristerna ginade över, genom, nerför och uppför diverse hinder på sina Suziki Vanvan, blev jag mycket imponerad över sättet att ta sig fram på hoj i just den miljön. Liknande gäller Florens och Milano, man behöver verkligen smidiga motorfordon där. Och jag förstår hur och varför "trial" är så stort i dom länderna.För mig är det sällan jag har det behovet, men andra har andra behov.
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|