Dags för en tur på hojen nu då.Ja börjar bli lite full, bara så ni vet...Snart kan ja inte blinka och svänga simultant i 200 +
Lär bli lite svårt med tanke på att du glömde att mellangasaJa börjar bli lite full, bara så ni vet...Snart kan ja inte blinka och svänga simultant i 200 +
Har du inte råd med utrustningen så ska du banne mig inte köpa hojen heller utrustningen först sen hojen ........Klart det skulle kunna införas lag på att införa fullt godkänd skyddsutrustning, problemet är att alla har inte råd eller så tycker dom det är fult/obehagligt att köra med.
Men ja en pojkspoling utan körkort som kör runt på en hoj som inte ens är hans (rätta mig om jag har fel) och utan regskylt är ju knappast den vanligaste typen av förare på våra vägar...
ur ovan citat : eller så tycker dom det är fult/obehagligt att köra med.Har du inte råd med utrustningen så ska du banne mig inte köpa hojen heller utrustningen först sen hojen ........
Den här tråden är nog den värsta jag läst som överlevt mer än 10 inlägg utan att blivit låst. Tråden började fint men spårade ur likt Flashbackanda och överlevde.
Har du inte råd med utrustningen så ska du banne mig inte köpa hojen heller utrustningen först sen hojen ........
I stället för att koncentrera sig på det dåliga varför inte göra något bra istället?! Eftersom vi fått så himla mycket dålig publicitet senaste tiden ( typ alltid) så kan man vända på det. Ordna en kortege som kör för stöd av tex Rosa Bandet. Tipsa tidningen, bestäm en avslutningsplats för kortegen dit folk kan komma och lämna donation.
Vi kan inte ändra på idioterna men vi kan försöka visa oss från vår bästa sida.
Ett tips bara.
Har man inte kortet så har man inget på vägen att göra!
Jag välkomnar polisens arbete och tycker att dom har gjort ett riktigt fint jobb.
Shit happens when you party naked!
ExploreBike: Gotland Grand National 2.0
Foto: Creativeflipp Gotl... |
|
Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX
Kawasaki har uppdaterat sin... |
|
Uppdaterad Triumph Trident 660
Triumph har presenterar en ... |
|
Bike med Stark Varg på GGN!
Nu är vi på plats på GGN 2.... |
|
Nya Honda CB1000 Hornet presenterad
25YM Honda CB1000 Hornet ... |
|
SVT sänder Gotland Grand National 2.0
SVT Sport och Nordic Sport ... |
|
Sista finputsningen med Vargen inför GGN!
I söndags körde jag sista t... |
|
Stark Future ska erövra mc-världen och bildar team med Swecon i enduroklassikern!
Pressrelease, 2024-10-21, S... |
|
Energica i konkurs och upplöst
Energica är i konkurs och b... |
|
Kawasaki Ninja 1100SX uppdateras
Kawasaki har uppdaterat sin... |