Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Nu va ju du kul...![]()
![]()
Förresten är det någon som vet hur fartkamerorna fungerar i mörker? Eller är de alltid avstängda då?![]()
Tips: De har blixt.Förresten är det någon som vet hur fartkamerorna fungerar i mörker? Eller är de alltid avstängda då?![]()
Tips: De har blixt.
Jädrans kraftig blixt faktiskt, sett bilder där föraren syns tydligt, bilens strålkastere ligger mycket lägre än kameran i skåpet, så den störs faktiskt inte alls av det.
Kameran mäter in farten, tar bilden med blixt så man hinner inte reagera på bromsen.
Ska man klara sig är det gummimask av tomten eller ronald Mcdonald som gällr...eller släppa på gasfoten....som jag alltid gör.![]()
Jag har för mig att fartkamerorna har sänkt medelhastigheten på de sträckor de är uppsatta på. Det var det politikerna ville uppnå. Bra eller dåligt i övrigt kan man diskutera.
Det sitter ingen mobiltelefonkamera i skåpen. Det är inga problem att ta bra bilder under ogynnsamma väder- eller ljusförhållanden.Jaa??Vet inte om du har använt en kamera någon gång men att fota i motljus brukar inte bli nåt bra. (Bilderna måste ju vara bra för att kanske någon ska erkänna och ta sitt ansvar..) Du vet, bilen har strålkastare. Man kanske tom har helljuset tänt?
Därför jag undrade hur kamerorna fungerade i mörkret....
Vad spelar det för roll om bilden på registreringsskylten är kristallklar, om man ändå håller en hand för mun och näsa?Om man håller en hand för mun och näsa och sen slår man på heljus, då borde det väll bli lite svårare för kameran och kunna få en bra bild på ens regskylt eller så
Ge fan i att slösa skattepengar på sånt tjafs, och säg åt bruden att ta sitt straff.
If you can't do the time, don't do the crime!
Såna kommentarer hör inte hemma på ett sporthojsforum.
Piss off!!![]()
japp, blir ner med solskyddet, lösnäsa med lösskägg och solbrillor och potatisgris's Photostopper Spray
Nya Indian Pursuit Elite
Screenshot Indian Motorc... |
|
Icons of British Originality
Åtta team från åtta länder ... |
|
![]() |
BMW presenterar R 12 G/S
BMW Motorrad har presentera... |
![]() |
Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning
Den europeiska branschorgan... |