Faster
Snabbare än du!
numero_uno skrev:Jag vill inte vänta sju år på att få köra, jag vill köra nu!!!
jag e fullt medveten om riskerna, när kortet e mitt kommer jag vara odödlig, men om jag vurpar är det jag som är död, ingen annan. det är sällan några andra olyckor än singelolyckor.
Livet är kort, dessutom finns det få saker som är bättre än att köra hoj, jag har alltid ett gapflabb på lut, och skratta det ska man väl få göra innan 25?
Hojar främjar en lyckligare befolkning, det är mitt liv, mina pengar, min hoj och mitt ansvar.
ingen annans.
jag vet att jag är ung och oerfaren, men om man dör på hoj, med ett leende på läpparna, så måste det va bästa sättet att gå på. eller?
Jag håller lite med dig
Men, klotar du ordentligt och överlever så gör det ONT, riktigt jävla ont.
Själv är jag 28år, klotade fett våren 2003, tog mig 13-14månader att bli människa igen, inge kul inte...
Kan säga att jag inte låg ute och rejsade, tappade "bara" fokus ett ögonblick och då gick det åt skogen.
Det kan hända vem som hellst oavsett vilken typ av hoj man kör. Själv hade jag inte velat sitta på mycket annat när jag crashade (SP2). Förutom då en cross eller lättare supermotard.
Olyckor händer, oavsett va fan vi instiftar för olika regler. Tycker redan det är ganska kontrollerat med mellanviktare och vad fan det heter.
Förlåt att jag svär så mycket men jag är på lite dåligt humör, ska inte låta det gå ut över er egentligen
Kör med huvudet och inte korvkiosk/stajla för 14:isar kuken så kommer allt att gå skit bra