Fett trött på någon här

Status
Ej öppen för fler svar.

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
Nu håller han låda igen, ljuger & skrävlar om allt och inget, våran egen Baron Von Munchausen mytomaniserar sina fantasihistorier, i början var det kul att läsa men nu är det mest blaj, att framhäva sig som en trafikfarlig idiot i yrkestrafik impar kanske på 12 åringar.
Jag har 2 barn och skulle dom bli påkörda av en sådan idiot så slår jag ihjäl fanskapet :mad:
Det är inte roligt att läsa att någon skiter i att det saknas bromsar och att han kör i 90 på 30 sträckor, även om det bara är lögner så tröttar det ut mig och säkert andra åxå.

Lägg av med dessa fantasi berättelser innan en olycka händer :fakta

Mavve

Ur-medlem sen 2002.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
MV Agusta F4RC, ZXR950R, ZXR750, ZXR400R, ZX-7R
GSXR1100R skrev:
Lägg av med dessa fantasi berättelser innan en olycka händer :fakta

Verklig olycka i fantasin? :confused: :confused: :confused: :confused:

O du lärde man, förtälja mig genast hur detta mysterium fungerar? :whip

Ugluk

Spritmoralens okrönte Pochahontas
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Kawa GPZ900T
Seså!
Nu ser ni till att hålla sams. Flemming slutar att tramsa om svinerier i trafiken och Micke sparar lite på krutet eller tar det i PM.
(Fast jag måste hålla med om att jag inte såg något lustigt i inläggen om buskörning med glassbil i barntäta områden)

/Pappa om ca 3 veckor.. :) :eek: :zpy :D

Qwerty

Livs drömmare
Gick med
9 Mar 2003
Hoj
Piaggio Liberty 2T
Gsxr1100

Hoppas du har rätt. Att det bara är myter och allmänt spam.

Annars tur att det är fler mil mellan honom och mej än vad den där "M5"an klarar av.

John

:rofl
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
FZR 1000T -91
maverick_750rr skrev:
Läs inte det då :eek:

Albertsson verkar ju fatta.......

Visst, man behöver inte läsa. Men det står där ändå.

Frågan är, är det fantasier eller verklighet?
Är det verklighet, då är jag glad att jag bor rätt så långt ifrån Helsingborg.

Mavve

Ur-medlem sen 2002.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ugluk skrev:
Seså!
Nu ser ni till att hålla sams. Maverick slutar att tramsa om svinerier i trafiken och GSXR1100R sparar lite på krutet eller tar det i PM.
(Fast jag måste hålla med om att jag inte såg något lustigt i inläggen om buskörning med glassbil i barntäta områden)

Vilket barntätt område? Du menar motorvägen jag körde på? Hoppas inte du låter dina barn leka där.....

De 30-vägarna jag råkar köra förbi i 90km/h är oftast av grus mitt i skogen bland hungriga vargar.......

PM är inte mickes starka sida, de är oftast fyllda med smileisar och tomt prat samt utan svar på frågor som kommer upp när man läst hans PM.
Fast det kan han ju överbevisa nu genom att skicka ett rart litet mess istället för att bajsa på sporthoj.

750RR

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
Att ljuga & svamla impar inte på oss andra, varför vill man framstå som en trafikfarlig idiot, lite ansvar har man väl ändå, eller är det ok att köra fullt skaft förbi skolor & villaområden bara för att man inte har empati, detta tyder på dåligt självförtroende, att dessutom kasta skit på mig som faktiskt en gång trodde att han kunde omvändas med lite hjälp & stöd ifrån oss andra känns helt bortkastat, du har bränt ditt sista skepp.

Hightuned

Ny medlem
Gick med
16 Apr 2003
Hoj
Blandat japansk skrot
Ugluk skrev:
Seså!
Nu ser ni till att hålla sams. Flemming slutar att tramsa om svinerier i trafiken och Micke sparar lite på krutet eller tar det i PM.

Får jag förslå Mao, Josef eller kanske Pol Pot om det blir en pojke?. :D -Nää, gratulerar det var ingen ont menat.

Mavve

Ur-medlem sen 2002.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
John skrev:
Visst, man behöver inte läsa. Men det står där ändå.

Frågan är, är det fantasier eller verklighet?
Är det verklighet, då är jag glad att jag bor rätt så långt ifrån Helsingborg.

Oj, förlåt för att jag körde olagligt med glassbilen.... visste inte att alla var lagliga här inne :( Ber jävligt mycket om ursäkt för det inträffade och skall inte köra så fort längre. :fakta

Följ med på en tur i glassbilen så ser du att det inte är påhitt.... jag fattar inte ens varför jag försvarar mig??? :) Så lönt om en sån här sak.......

Om jag minns rätt var det en viss person som blev av med sitt körkort för att han körde för fort..... tror det var GSXR1100R. Men nu gör han ju inte om sånt längre som tur är.
Ja, hade min M5 klarat av den biten det är mellan honom och mig hade jag bräckt honom mitt itu för att han kör så jäkla vansinnigt i trafiken, sånt hör inte hemma i ett civilicerat samhälle :mad:

Nu hade du jääääklig tur micke :whip

750RR

Mavve

Ur-medlem sen 2002.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
GSXR1100R skrev:
Att ljuga & svamla impar inte på oss andra, varför vill man framstå som en trafikfarlig idiot, lite ansvar har man väl ändå, eller är det ok att köra fullt skaft förbi skolor & villaområden bara för att man inte har empati, detta tyder på dåligt självförtroende, att dessutom kasta skit på mig som faktiskt en gång trodde att han kunde omvändas med lite hjälp & stöd ifrån oss andra känns helt bortkastat, du har bränt ditt sista skepp.

Kör inte fort förbi skolor det ska du ha förbannat klart för dig. Jag kastar dessutom ingen skit på dig och har heller aldrig gjort det, tror du det är du en paranoid dumskalle.

Jag vill inte impa "på er".

Jag har alltid varit snäll och tro att jag behöver omvändas är sinnessjukt. Tillhör du the dark side eller nåt??

Berätta nu istället för alla vad jag gjort dig som fått dig såhär?
Jag vill veta och kanske fler.... framför allt jag.

750RR

Ugluk

Spritmoralens okrönte Pochahontas
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Kawa GPZ900T
Hightuned skrev:
Får jag förslå Mao, Josef eller kanske Pol Pot om det blir en pojke?. :D -Nää, gratulerar det var ingen ont menat.
Nä, det får nog bli Karl, Gustav eller Percy.. ;)

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Tre timmar kvar!

Efter lämning till tryck kl...

Nya Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tankskydd till GSA

ULTIMATE tankskyddWunderlic...

Körkortet får nytt utseende