KIRE skrev:Du behöver inte bli fet för att drabbas av sjukdomar från en sådan kost!!
Äh. All skräpmat är inte onyttig.
KIRE skrev:Du behöver inte bli fet för att drabbas av sjukdomar från en sådan kost!!
Flamma77 skrev:Tror att det kan bero på att du löptränar varannan dag??Jag har aldrig sett en fet vinthund...
![]()
McB skrev:Äh. All skräpmat är inte onyttig.
McB skrev:Äh. All skräpmat är inte onyttig.
Plåtniklas skrev:Hm. Det är fan sant. Hur ska man göra om man inte vill bli en förslappad 'tjockis' utan bara öka lite massa?
Plåtniklas skrev:Hm. Det är fan sant. Hur ska man göra om man inte vill bli en förslappad 'tjockis' utan bara öka lite massa?
[edit] Ja, jag har testat 'bulk' också, utan resultat.
Acrid skrev:Hahhaha ! Du e så cool![]()
"...skräpmat är inte onyttig ."![]()
Flamma77 skrev:Nä men näringsfattig... annars klassas den inte som skräpmat.![]()
korvgubbe skrev:Du måste nog missat BÅDA mina första inlägg.. Jag har poängterat i flera av dem att man INTE ska beskatta råvaror. Utan endast färdiga, oftast frysta rätter... Så kallad "färdigmat"..
watson skrev:Jag diskuterade inte bara med dej, även om det kanske kändes så för dej. Jag såg klart och tydligt vad DU tycker, men det betyder väll inte att alla andra tycker som du? Det är väll andra än du som läser mina inlägg eller?
/FW
..Tackar! Prexis så!URRninja skrev:Du citerade honom.
Watson skrev:Inskickat av watson
Jag diskuterade inte bara med dej, även om det kanske kändes så för dej. Jag såg klart och tydligt vad DU tycker, men det betyder väll inte att alla andra tycker som du? Det är väll andra än du som läser mina inlägg eller
berggren_martin skrev:Orättvist! Jag behöver massvis av fett, gärna några pizzor per vecka. Väger bara 57 kg och har gjort så i 7 år.
Dee_cati skrev:Det låter som ytterligare ett icke genomtänkt förslag från våra politiker. Dra in pengar från fängelse och armen och satsa det på det som behövs dvs skola och vård, där gör pengarna mer nytta.
INget fetto ska behöva bli straffad för sin sjukdom/ärftlighet, då ska rökarna först och främst få betala sin jävla sjukvård för DET är nåt som vi andra inte ska betala. Och det handlar säkerligen om mer pengar där och kanske går det även hand i hand med varandra, inte alltför sällan man ser feta människor röka.
För en annan som kan väga 65 kilo på morgonen och äta 5 kilo under dagen och ändå väga 65 på kvällen så är det ju inget problem direkt, men med bekanta som är sjukligt feta så vet jag hur det ligger till och det är knappast självvalt i alla fallen. Men motivera dem att banta med billigare/avdragsgilla kurer och kurser, alla vinner vi på ett friskare samhälle.
Haha, jag förstår vad du menar, hade en tråd uppe om det för ett tag sen. Nej det stämmer att den här inte är så lättstyrd för mig, fast å andra sidan är jag medveten om det och tar det lugnt. På större landsvägar är den underbar, men på små snåriga vägar hade det inte skadat med 40 kg hoj mindre.Hightuned skrev:Då har du verkligen valt rätt hoj, är själv flugviktare och lyssnade inte på alla råd om att inte köpa en 1100R. Jag upptäckte dock som jag blivigt varnad för att den kräver en hel del brottning och uthängande tyngd för att svänga, när jag hänge ut mina 67kg som en apa från en gren i kurvorna så reagerade knappt hojen(kan tillläggas att den dom i ett dike på södertäljevägen då vägen svängde mer än jag). Prokörde dock Rosenhill med en polare på +110kg på skjuts och då svängde hojen bättre trots att viktfördelningen var helt åt helvete, så jag föreslår att du skaffa en riktigt fet flickvän att barlasta med.
![]()
berggren_martin skrev:Haha, jag förstår vad du menar, hade en tråd uppe om det för ett tag sen. Nej det stämmer att den här inte är så lättstyrd för mig, fast å andra sidan är jag medveten om det och tar det lugnt. På större landsvägar är den underbar, men på små snåriga vägar hade det inte skadat med 40 kg hoj mindre.
Ska fundera på saken. Men får jag bara jobb blir det en gixxer 1000 istället nästa sommar (-05).Hightuned skrev:Prova att höja den lite, bak och sänka framgaffeln 1cm så blir din lite svängvilligare. Det är inte vikten eller chassimåtten som gör den så trögstyrd, det är den höga tyngdpunkten. En FZR1000 har nästan identiska chassiemått och vikt och den svänger som en 250 i jämförelse med Suzukin. Du kan ju även skruva dit en 750 sving så för du dessutom en hoj som wheelar väldigt lätt, orkar du gå ett ste längra så byt till en 750 ram, allt som allt en investering på drygt 4000:-.
Flamma77 skrev:Jo det är ju det bästa! Hemkunskapen borde uppdateras till näringslära!
Dags för äventyrlig motorcykelmässa
Kommande helg, den 8-9 mars... |
|
![]() |
Pirelli lanserar Diablo Powercrusier
All Rights Reserved Pire... |
![]() |
Fiffig räddaren i nöden från X-Grip!
Ett avbrutet broms- eller k... |
Snart dags för Adventure Motorcycle Expo
Den 8-9 mars arrangeras Adv... |
|
![]() |
MV Agusta firar 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
MV Agusta fyller 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
Rekordmånga nya personliga regskyltar
Under fjolåret godkände Tra... |
![]() |
PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna
Pressrelease, Wels, 25 Febr... |
![]() |
Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars
De två första dagarna i mar... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |