Fick inte plats i berg o dal-banan, gråter ut i pressen..

tkdrille

Guest
Är de bara jag som ser de stora problemet. Dra något viktigt av de. Ge henne ett träningskort så kan hon nästa år åtnjuta balder. Och gå ner 25 år i utseende :)

Pelle

Musteridirektör
Gick med
4 Apr 2008
Hoj
Nein
Eftersom göteborgare lider av ett sjukligt behov att ordvitsa till allt så kommer BALDER efter denna historia döpas om till RABALDER.

Allt enligt mitt personliga orakel som opererar från ett skjul strax utanför Gusum.

Mabe

Gudomlig sporthojare
Gick med
18 Apr 2007
Hoj
DR650SE, FS E-bike
Möjligtvis om den flyttas till en bana runt Venus eller Mars. Frågan är dock hur den ska knuffas dit.

Här kan vi ju slå två flugor i en smäll. Fäst kärringen på en raket så får hon åka sin karusell och vi kan ta helkroppsbild med hubble på samma gång.

tkdrille

Guest
Nu får vi lugna ner oss. Tänk om Aftonbladet får nys om detta. :rolleyes:

Orecic

http://www.youtube.com/watch?v=7-5_8af3T
Gick med
16 Aug 2007
Hoj
2007, Kawasaki, ZX10R
Va fan gnäller hon för? Det är ju för hennes egen säkerhet hon inte får åka. Det finns väl en viss möjlighet att Liseberg kommer att förlänga sina bälten en bit efter det här men då kommer det bara någon ännu fetare och gnäller.

Det finns redan extra förlängningar för just sådana lägen, och passar inte bältet då; då måste man vara VÄLDIGT stor.

tkdrille

Guest
Nu kan jag inte lägga länk från Aftonbladet men de har gjort en artikel om detta nu :) någon annan får lägga upp

Knoddas

Gudomlig sporthojare
Gick med
10 Nov 2010
Hoj
848
Det här är ju en perfekt tråd, kan inte med ord beskriva hur mycket jag hatar fetton som "inte kan hjälpa det" :huvet:huvet:nackskott

David

Ny medlem
Gick med
22 Jul 2009
Hoj
Honda Hornet 900 -03, Yamaha xs650 -81, Ktm sxc 625 -04
Christina Fleetwood,
ordförande för Överviktigas riksförbund.

Passande efternamn!

Hagbard

HO
Gick med
19 Oct 2003
Hoj
f.d fordonsägare
Jag är fet, verkar ha många personer på det här forumet som ogillar mig för min kropp.
I varje tråd där det handlar om någon tjock så kommer det en massa inlägg om flodhästar, hatar fetton m.m.
Mycket märkliga människor som gillar att nedvärdera andra tycker jag:va:va

powerjohan

Ogudaktig sporthojare
Gick med
27 Dec 2003
Hoj
En sån där grön.
Det finns redan extra förlängningar för just sådana lägen, och passar inte bältet då; då måste man vara VÄLDIGT stor.

Fast i just detta fallet var det väl en bygel? Lite svårare att förlänga en sådan och då flera på en rad delar samma bygel så blir det svårt att kunna ha för stora skillnader i hur långt in/ut den ska dras.

powerjohan

Ogudaktig sporthojare
Gick med
27 Dec 2003
Hoj
En sån där grön.
Jag är fet, verkar ha många personer på det här forumet som ogillar mig för min kropp.
I varje tråd där det handlar om någon tjock så kommer det en massa inlägg om flodhästar, hatar fetton m.m.

Kan bara tala för mig själv men jag har inget emot feta människor och ja, jag känner flera stycken. Men är man extremt överviktig som tanten i artikeln så kan det vara läge att kolla upp att man får plats i attraktioner innan man betalar för dom och köar. Gäller faktiskt även människor som på andra sätt avviker för mycket från normen, t.ex både extremt långa och korta, och folk med diverse handikapp. Gråter man istället ut i kvällspress och skriker att man är kränkt så inbjuder man till att bli omskriven.

tkdrille

Guest

Ser du inte felet i artikeln? Vi ska inte anpassa så folk kan bli feta. Vi ska hjälpa de att bli smala och friska. Förstår man inte så är de något fel

Tommy.exe

Guest

Du får va precis hur fet du vill utan att någon tycker illa om dig, men när du börjar skrika att det är Lisebergs fel att du är för fet för attraktionerna, då ska jag tycka illa om dig. :)

Nyheter
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024