SJP
Lattepappa
- Gick med
- 15 Apr 2007
- Hoj
- Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
Internetdejting för kvinnor, kurs ett?
Last edited:
Hubble kan nog klara av att ta ett helkroppsfoto.
hävstångsprincipen, problemet är, vad skall man använda som fast punkt, och hur lång skall stången varaMöjligtvis om den flyttas till en bana runt Venus eller Mars. Frågan är dock hur den ska knuffas dit.
Möjligtvis om den flyttas till en bana runt Venus eller Mars. Frågan är dock hur den ska knuffas dit.
Va fan gnäller hon för? Det är ju för hennes egen säkerhet hon inte får åka. Det finns väl en viss möjlighet att Liseberg kommer att förlänga sina bälten en bit efter det här men då kommer det bara någon ännu fetare och gnäller.
Det finns redan extra förlängningar för just sådana lägen, och passar inte bältet då; då måste man vara VÄLDIGT stor.
Det finns redan extra förlängningar för just sådana lägen, och passar inte bältet då; då måste man vara VÄLDIGT stor.
Jag är fet, verkar ha många personer på det här forumet som ogillar mig för min kropp.
I varje tråd där det handlar om någon tjock så kommer det en massa inlägg om flodhästar, hatar fetton m.m.
Mycket märkliga människor som gillar att nedvärdera andra tycker jag
Jag är fet, verkar ha många personer på det här forumet som ogillar mig för min kropp.
I varje tråd där det handlar om någon tjock så kommer det en massa inlägg om flodhästar, hatar fetton m.m.
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |