Film: Hakar på en H-busa på Bulten 22/7 -09

jetson

Guest
:tummenupp Bra film synd med solen bara

Tänkte varna lite för rådjur på bulten, i lördags var jag ca 1m från att klyva ett rådjur som sprang över vägen, på söndagen sprang det över ett också dock längre ifrån den gången.. kan vara bra att ha i bakhuvet då dom ofta kommer ut från skogen så man ser dom först när dom hoppar ut på vägen.
 

Woltarn

Wanted
Gick med
6 Oct 2008
Ort
Falkenberg
Hoj
Kawasaki
Riktigt bra film:tummenupp.Kom på mig själv med att sitta på knä i stolen med armbågarna på tangentbordet och luta med i kurvorna..... Känner ni nån bra doktor?
 

adrenaline

Adrenaline Mc
Gick med
14 Mar 2005
Ort
Nacka
Hoj
Yamaha R1 -07 PCIII,KN,Mivv decat,A&R buffle kit,Kevlar lameller,Snabbgas, mm
Du lider du av sporthojssjukan som alla andra här!..:) Bästa bot är: UT OCH KÖR!!:tummenupp


Riktigt bra film:tummenupp.Kom på mig själv med att sitta på knä i stolen med armbågarna på tangentbordet och luta med i kurvorna..... Känner ni nån bra doktor?
 

_lurken_

Jag har åka fort som fan license ^^
Gick med
20 Feb 2008
Ort
Stockholm
Hoj
Gsxr 1000 k3
Det kom en adrenalinare igår som gasa Sejtan när några av oss från Sturpen mc va på väg till tyresö från handen så jag hakade på och gasade om hehe sen vid ett rölyse så pekade han på tanken =) såg att det satt kamera där blev det nån cool film? ;-)
 

_lurken_

Jag har åka fort som fan license ^^
Gick med
20 Feb 2008
Ort
Stockholm
Hoj
Gsxr 1000 k3
Så det var ni alltså ;)

Var ute och testade kameran lite då jag fick mitt tankfäste igår :yoparty

Gasade om och gasade om.... Jag låg bakom och filmade är väl en mer korrekt benämning :D

jao va ju de ja mena du kom gasandes sejtan och skulle smita förbi så jag gasade om och då la du dig bakom och filmade :D:yoparty fick du me nå coolt då? =)
 
Last edited:

Woltarn

Wanted
Gick med
6 Oct 2008
Ort
Falkenberg
Hoj
Kawasaki
aha...Sporthoj's'sjukan vill man ju inte bota,bara sänka till botten.Ganska svår och förinta också va?
 

Ziarro

Highway To Hell
Gick med
15 May 2009
Ort
Uppsala/Stockholm
Hoj
Kawasaki zx6r
Ha, ha...... Japp. Och det är därför som superbikarna kommer att strypas/förbjudas i framtiden. Detta har politikerna och polisen börjat inse. Allmänheten drar sina egna slutsatser när man dundrar förbi dem. Grattis!

Kan man inte hantera sin frihet så blir den inskränkt. Så har det alltid varit, i synnerhet om man är Svensk!.....få se nu.... inhandla vin på ICA ? Jasså inte? Varför det?

Så det är bara att köra på.... snart blir Du omkörd av farmor Agdas custom på 400 kubik i uppförsbackarna.. :arsele

Inte för att vara sådan, men den dagen som sporthojarna blir förbjudna så kommer folk köra ännu vildare på dem. Anledningen är såklart att "Bosse Batong" kommer ta hojen i beslag om dem får stopp på den. Så enda sättet att inte bli av med hojen är ju att köra så att "Bosse" inte hänger med. :tummenupp

Men om man ska skapa ett förbud, är det då för alla hojar eller bara för en viss typ? Och vilken typ? Ska vi ha begränsning på kubik eller på effekten? Eller på topphastigheten? Eller accelerationen? Dessa frågor kommer det ta minst 20 år för svenska politiker att komma överens om. Så det är nog ingen fara. :krama

Ps. Filmen var AWESOME! :yoparty
 

Tunis

MNK är min gud.
Gick med
24 Apr 2007
Ort
Stockholm
Hoj
2002 års Buell
Vad har du för kamera om man får fråga? Och vart köpte du den? Funderar på en kamera till hojen. Grym film. Väldigt våghalsigt!
 
Nyheter
Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

Top