Bl@ck
Medlem
Last edited:
Var nyss och tog en sväng på Bulten med en polare! VARNING!!! VARNING!!! Det grus och jord på hela vägen i vissa partier!.. Polaren gick av efter att ha kört över en kurva med grus och jord... Bröt ett nyckelben men klarsde sig i övrigt bra och hojen oxå!
jävla bönder och lägger saker i vägen, hoppas han är i sadeln snart igen!
i övrigt, nice film! Vi har precis köpt in nya kameror till våra hojar. Kan klart rekommendera dom! contour hd, kostar ca 4000 men bilden är grym och funkar även i mörker på belysta vägar! Klart värt varenda krona!
Och vart finns dessa kameror??
Så det är bara att köra på.... snart blir Du omkörd av farmor Agdas custom på 400 kubik i uppförsbackarna..
Farligt på bulten idag, dom bärgade bort en kraschad 740 i en kurva,
fullt med jord o sten i kurvan före fotokurvan (förstod att nån åkt av när ni tog upp hojen på släpet)
Sen mötte jag nån som kom från Rosenhillhållet som hade polisen efter sig..
Skaffa ljuddämpare på era amerikanska skördetröskor och japanska riskokar-frigolithojar (som håller 1 år) och kör med huvet som har hjärna. Inte med huvet som vill gärna.
Var det du som höll på åka ifrån plånboken efter du tankat idag? Va inte bara en person som skrek och tutade när personen i fråga tuffade iväg från pumpen (tur det finns snälla och ärliga människor då och då )
Det tyder ju bara på att det enda som kommer att ske i framtiden är att man inför tvångsåtgärder som kommer att drabba alla oss andra som kör lugnt.
Det är inte frågan om det. Det farliga är att samhällsattityden håller på att förändras mot oss motorcyklister. Och Du vet väl vem/vilka som slickar opinionens röv........
Finns på dustinhome.se (beräknad leverans 7 aug)
Är man student så får man den för 2300:- inkl frakt istället för 3600:-
Det är inte frågan om det. Det farliga är att samhällsattityden håller på att förändras mot oss motorcyklister. Och Du vet väl vem/vilka som slickar opinionens röv........
Duktig du är!
Nej, det är vi som förpestar ditt liv .. det är vi som är finnen i din röv, kewken i örat .. oss är det ingen som tycker om.
Var vill du komma? Med den här attityden har du kört in i väggen, diskussionen har varit uppe 100ggr och samtliga har varit resultatlösa.
Finns på dustinhome.se (beräknad leverans 7 aug)
Är man student så får man den för 2300:- inkl frakt istället för 3600:-
ööhh de är ingen skillnad idag som för 20 årsedan. fråga dem som vart med sen 80talet osv. samma hat mot MC nu som då.
Japp...jag håller mig på rätt sida om lagen och respekterar mina medtrafikanter. Gör Du det?
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|