Bearing
Gudomlig sporthojare
Jag är säker på att sådana kurser får deltagarna att köra fortare på allmän väg.Alla borde gå en BKK eller SHK hos SMC....
(och givetvis faktiskt försöka lyssna påå och förstå vad de säger)
Jag är säker på att sådana kurser får deltagarna att köra fortare på allmän väg.Alla borde gå en BKK eller SHK hos SMC....
(och givetvis faktiskt försöka lyssna påå och förstå vad de säger)
Proffs gör det proffsigt. Amatörer råkar illa ut.
Proffs kör rally på bana. Amatörer gör det på allmän väg. Wannabeeesss.
.
Vem pratar om rallybanor?
Exakt så är det, det är helt ok att skrota cykeln till molekyler bara den har krashpuckar för det är beviset på att man är en mogen människa och bara hade otur.
Men om man eldar telefonkiosker så är man white trash, inget att göra åt det.
Jag syftar snarare på den stadigt krympande dånaldssveav, bulten, tyresö, skogisklungan som ständigt viftar med armarna och gormar om hur dyrt det blir för dem i försäkringskostnader när jag, mfl kör i jeans nån gång eller/och luftar framhjulet och sedan postar i kapp i minneslunden. Tuffa ord, jag vet men kom inte och säg att det inte ligger något i det.
Jag höll med dig om du inte märkte det och jag kan hålla med dig igen om ovan.
Dock verkar det hända andra saker i Järna utan Hjärna.
vad lågt du har gaffelbenen i styret? why?
Se tidigare inlägg.
Sorry! Skummade igenom tråden men såg inte att nån annan hade hunnit före och frågat redan, my bad
Svar fick jag också även om jag inte förstod vitsen.. men jag e väl dum?
Bara det att Du reagerar på det här sättet visar ju att jag når fram till dig. Snart börjar Du tänka lite till. Det kommer med åren. Sedan så kanske Du upplever själv eller via ngn annan något som får dig att minnas det som jag mfl har skrivit. Då kommer nog polen... ehh..poletten att trilla ner.
Ja, mitt intellekt är en mogen mans. Min kropp åtrår halva Sverige... min autograf vill alla ha...
Proffs gör det proffsigt. Amatörer råkar illa ut.
Proffs kör rally på bana. Amatörer gör det på allmän väg. Wannabeeesss.
Kolla för övrigt tråden jag startade ang mc-olyckor och titta lite i statistiken.
Hur kör man en hoj som man ska och vilka är det som inte gör det?
Jag har inte klankat ner på dem som sköter det snyggt och ansvarsfullt. Däremot har vi ju mycket riktigt våra kära frigolithjon som vill vara som proffsen och ställer till det.
Jag är säker på att sådana kurser får deltagarna att köra fortare på allmän väg.
Onsdagskörning var det ja. Har för mig att Nynäsvägen är populärt. En vild gissning bara:
http://www.polisen.se/Stockholms_la...lms-lan/2009-08-19-1818-Trafikolycka-Haninge/
Jag kanske borde uttrycka mig istället: Försök behålla det liv Du redan har.
Nej, all min fritid går inte åt att borra i era träskallar. kanske en sisådär 2-3 min då och då..under kvällen.
Nej jag tar det inte för givet och jag hoppas att personen klarade sig utan skador. Men faktum kvarstår att det körs så in i H-E på onsdagarna på nynäsvägen och augusti brukar toppa vad gäller olyckor. Folk har fått in vanan och nybörjarna börjar känna sig säkra i sadeln.... Vi får väl hoppas att det ivarjefall inte är ngn bekant...
Onsdagskörning var det ja. Har för mig att Nynäsvägen är populärt. En vild gissning bara:
http://www.polisen.se/Stockholms_la...lms-lan/2009-08-19-1818-Trafikolycka-Haninge/
Jag kanske borde uttrycka mig istället: Försök behålla det liv Du redan har.
Nej, all min fritid går inte åt att borra i era träskallar. kanske en sisådär 2-3 min då och då..under kvällen.
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|