Film: omkullkörning

Status
Ej öppen för fler svar.

wdac

Ny medlem
Gick med
24 May 2004
Hoj
Äger ingen hoj, söker efter en Honda FMX 650.
Finns det ett forum för galna bilister som ''bombar'' och som har gjort buskörningen till ett ändamål?

Nä, det är lite svårare att köra ifrån polisen i en trimmad Ford Granada. Speciellt om man är påtänd.

ööh hört talas om zatzy.com/? de är bilpojkarnas motsvarighet till SH.com

har bara en sak å säga, vilken jävla sandlåda, å då är de mest brudarna som står för sandlådan i denna tråd...

jisses..

Last edited:

peppureikä

Guest
nja...

ja efter att han har kallat större delen av forumsmedlemarna för samma sak. från dag ett som han blev medlem på forumet. har skrivit massa innan dess utan att kalla någon idiot men ibland så rinner bägaren över och man blir förbannad. till skillnad från CS som använder det till titt som tätt. ;)

snygg o sexigt är du absolut INTE som det står på din profil,jag tycker att du ser ut som vanligt Polskt bärplockare...ha en trevligt kväll---

Vassego. Tyvärr så brukar jag få ett tack först från folk som redan har klotat. Hoppas att Du inte hör till den kategorin. :)
Näradöden upplevelse kan omvända den mest fanatiske. Jag känner inget hat mot frigolithjonen. Bara en stor besvikelse över att vuxna människor kan vara sådana ickerealister.......

Hade jag känt ett hat så hade jag aldrig ens försökt diskutera. Vill Du söka upp någon som hatar så ska Du söka upp dem som märks minst. Att ta lagen i egna händer är straffbart och då vill man inte synas....

:D:D
Nu reggar sig väl halva SH på den siten....

Hmmm... det har varit ganska tyst på vägarna ikväll.... :va
:kramaÄntligen nån som vågar säga som det är!!

Last edited:

Lukasz

...
Gick med
21 Nov 2003
Hoj
929 hOnDa GaY cLuB edition
Vassego. Tyvärr så brukar jag få ett tack först från folk som redan har klotat. Hoppas att Du inte hör till den kategorin. :)
Näradöden upplevelse kan omvända den mest fanatiske. Jag känner inget hat mot frigolithjonen. Bara en stor besvikelse över att vuxna människor kan vara sådana ickerealister.......

Hade jag känt ett hat så hade jag aldrig ens försökt diskutera. Vill Du söka upp någon som hatar så ska Du söka upp dem som märks minst. Att ta lagen i egna händer är straffbart och då vill man inte synas....

:D:D
Nu reggar sig väl halva SH på den siten....

Hmmm... det har varit ganska tyst på vägarna ikväll.... :va
Get a life...seriously...:huvet

Gellio

Ny medlem
Gick med
7 Aug 2006
Hoj
KTM
Jag kan få för mig att köra som en idiot ibland, men det här klippet visar verkligen att du är i en klass för sig. Skönt att det gick bra för dig iallafall :tummenupp

Mr.Q

Ny medlem
Gick med
5 Jun 2008
Hoj
Suzuki RMZ 450
..Ordet ''jobb'' har för vissa en mycke provokativ klang..... :D

Jag har tröttnat på dig för länge sen. Vill du köra lungt och fint på vägarna, så gör det. Ingen bryr sig. Men snälla någon skippa moral snacket gång på gång om vad alla andra gör. Dom/vi kör sporthoj så dom ska köras vissa på bra platser vissa på mindra bra platser, men det är inte dig vi ser upp till.

Läs dina sagor för dina dagis barn eller dina grannars barn, vi andra vill inte höra skiten.

Hata mig..

Lukasz

...
Gick med
21 Nov 2003
Hoj
929 hOnDa GaY cLuB edition
Börjar Du tappa kunder som vill betala svart? :tummenupp.

Get an education and a jobb.... :klappar
I got those, don't worry about me or my "kunder", I don't know WTF your trying to say to me. If your trying to insult me just cause I'm not Swedish then wow, your dumber than I thought you would be. Would you make a comment like that if you would meet me face to face? Who the fuck are you? Some 50 year old lonely guy with a middle life crisis? Its hard to believe you are 24 year old girl...
It seems like not many people care what you have to say here, all your posts are just sad, I'm not even gonna try to discuss it with you. You are to close minded for that (at least it seems that way from what I have seen here...)
I really hope I meet you one day, so you can explain me what you meant with that post, maybe you will want to add something. Or wait, that might be hard, maybe you just don't speak English and that's why you got mad?:arsele
I would answer you in Swedish but I'm not gonna waste my time on you, just stop writing , noone gives a crap about your opinion anyway.
And now show some :tuttar So I can have something to make me puke faster in the morning when I wake up hangover as fuck:D
(this post was written under influence****)

H4

Too legit to quit
Gick med
9 Aug 2004
Hoj
Ducati 1098S -07
Du kör väldigt snabbt för att köra på vått, det tempot är ju fort även på torrt....

Antar att du kommer köra lite lugnare? Hoppas det man, inte kul att åka omkull :)

I got those, don't worry about me or my "kunder", I don't know WTF your trying to say to me. If your trying to insult me just cause I'm not Swedish then wow, your dumber than I thought you would be. Would you make a comment like that if you would meet me face to face? Who the fuck are you? Some 50 year old lonely guy with a middle life crisis? Its hard to believe you are 24 year old girl...
It seems like not many people care what you have to say here, all your posts are just sad, I'm not even gonna try to discuss it with you. You are to close minded for that (at least it seems that way from what I have seen here...)
I really hope I meet you one day, so you can explain me what you meant with that post, maybe you will want to add something. Or wait, that might be hard, maybe you just don't speak English and that's why you got mad?:arsele
I would answer you in Swedish but I'm not gonna waste my time on you, just stop writing , noone gives a crap about your opinion anyway.
And now show some :tuttar So I can have something to make me puke faster in the morning when I wake up hangover as fuck:D

Classic! :yoparty

Game over.

Last edited:

Hansen.

Outlaw på deltid.
Gick med
27 Feb 2009
Hoj
Gixxer 1000 gatukrigare *såld...*

I feel you mate :hihi totally.

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*

Hansen.

Outlaw på deltid.
Gick med
27 Feb 2009
Hoj
Wow, congratulations. What made you going. No job, no education, no comprende what me and others are trying to say about attitude, way of driving and that we are getting sick and tired of this ?? ? :klappar:klappar

Anyway, your post is a fine example of contradictions, aggression and a dangerous attitude which we don't want to see here in Sweden, especially not on the roads. Next to Italy, Poland had most car accidents in Europe according to WHO. I've ben there a couple of times on business metings and if you want to find more stupid and dangerous drivers you will have to search among abusers...oohhh sorry...Is there a drinking problem in Poland? I know that this issue is heavily regarded by the authorities. So maybe that is why you are in Sweden, besides that you were maybe unemployed in PL?

Also, you write that your post was written under influence. Let me guess..... alcohol?

Seriously, get a life yourself. You argue and behave like a child. In sweden we say: Där hjärnan slutar tar nävarna vid. Interesting that it only took you 2 posts. Alcohol abusage results in small brains.

Oh, I almost forgot. Don't drink and drive....oh sorry again, I mean don't drink and write :D :tummenupp

Now, try to read again what I, and others, have written. Is it so hard to understand? :va

Suddenly i got the impression, that you are equipped with a dick. And im not usually misstaken when it comes to these kind of impressions. AND! on top of that you're probably an officer. Right or wrong? who gives a shit.. Point is already taken.

Why do you even try to change the way we ride? haha dont even think for a single second that you'll even succeed. Not even close.

I have no idea why i just skrev detta på engelska. Det bara kom som flickan sa :D

Point taken som sagt :hihi

Last edited:

Andersson

Ny medlem
Gick med
11 Feb 2009
Hoj
Suzuki GSX-R 600-05
Suddenly i got the impression, that you are equipped with a dick.

Mjo tänkte på det med "Har varit i polen några gånger på affärs möten" Tjej 24år låter inte så troligt, iofs tjej eller kille på 24år åker nog inte på affärs möten i polen. Ålder brukar vara lite äldre då

Last edited:

Hansen.

Outlaw på deltid.
Gick med
27 Feb 2009
Hoj
Mjo tänkte på det med "Har varit i polen några gånger på affärs möten" Tjej 24år låter inte så troligt, iofs tjej eller kille på 24år åker nog inte på affärs möten i polen. Ålder brukar vara lite äldre då

snygg jävla quote du styrde upp där... :rofl

Mjaa jag har mina aningar. Ska dock inte säga för mycket då SÄPO är efter mig...

Pysch

Ny medlem
Gick med
20 May 2003
Hoj
-
Undrar varför inga tuffa pojkar skriver sin ålder i profilen?

Det är ju så roligt att gissa ålder efter text, men när facit uteblir så blir man lite besviken...

H4

Too legit to quit
Gick med
9 Aug 2004
Hoj
Ducati 1098S -07
Wow, congratulations. What made you going. No job, no education, no comprende what me and others are trying to say about attitude, way of driving and that we are getting sick and tired of this ?? ? :klappar:klappar

Anyway, your post is a fine example of contradictions, aggression and a dangerous attitude which we don't want to see here in Sweden, especially not on the roads. Next to Italy, Poland had most car accidents in Europe according to WHO. I've ben there a couple of times on business metings and if you want to find more stupid and dangerous drivers you will have to search among abusers...oohhh sorry...Is there a drinking problem in Poland? I know that this issue is heavily regarded by the authorities. So maybe that is why you are in Sweden, besides that you was maybe unemployed in PL?

Also, you write that your post was written under influence. Let me guess..... alcohol?

Seriously, get a life yourself. You argue and behave like a child. In sweden we say: Där hjärnan slutar tar nävarna vid. Interesting that it only took you 2 posts. Alcohol abusage results in small brains.

Oh, I almost forgot. Don't drink and drive....oh sorry again, I mean don't drink and write :D :tummenupp

Now, try to read again what I, and others, have written. Is it so hard to understand? :va

Might be so, but who wants to grow up and be like you? Protected from the real world makes you bitter, regretting all the things you could've done...

You're so pathetic, spending all your time trying to convince people... damn it girl get a life.

Jag VILL SÅ GÄRNA träffa dig, ärligt talat. Kan vi inte ses någon dag? Hur mycket av den skiten som du skriver hade du vågat säga framför mitt ansikte?

Last edited:

negliance

Von schneberger
Gick med
30 Jan 2009
Hoj
Ducati Monster m900
börjar bli läge att kollektivt rösta för en permbanning av CS. inte för åsikterna, dom har personen i fråga rätt till.. men defenitivt på grund av sättet att framföra dom .

H4

Too legit to quit
Gick med
9 Aug 2004
Hoj
Ducati 1098S -07
börjar bli läge att kollektivt rösta för en permbanning av CS. inte för åsikterna, dom har personen i fråga rätt till.. men defenitivt på grund av sättet att framföra dom .

Helt klart, en poll tycker jag vi ska dra igång så får folket tala.

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras

Yamahas Sports Touring-mode...

Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag