Efter att man läst alla dina inlägg, så känns det nästan bäst att lägga ner hojkörning helt och hållet.
Du skrev själv att du varit ung och dum och gjort en massa bus med hojen, även andra moralkakor har gjort det under sin mc tid.
Så vad får dig rätten att sitta och hacka på dem som busar av sig idag?
Alla människor ska få gå egna vägar och lära sig av livet, somliga dör i förtid andra lever kvar och sitter i din sits. Men thats life!
Att ens bara sätta sig på en mc innebär en massa risker, så varför åker du ens hoj numera ifall du anser att man inte ska öka risken att en olycka ska inträffa?
Hellre har jag kul halva livet och sedan dör än lever hela livet och avslutar det med att vara sur, bitter, dement och bara ligga där och önska att jag vore död för länge sen, det är vad vi ser på våra ålderdomshem till 80%
Och om det nu är så att ni struntar i den risken... varför gör ni i så fall det? (Jag inser att den frågan kan vara skitjobbig att ge ett ärligt svar på.)
Och den sista frågan för i natt:
Tycker ni att ni är balla när ni skryter om era dumdristigheter?
Som jag skrivit förut, kalkylerad risk. Varför börja man hoppa med cykel och skidor. Köra cross i skogen så fort det går fast styret knappt kommer mellan träden, ja listan kan göras lång.
Tror inte det är så många som kört några år som tror de är balla. Utan de gillar att diskutera/utöva sin hobby med likasinnade och de vet att många vanliga inte gillar moppar.
Jo jag såg er! Ni får haka på oss nästa Ons istället! Möt oss på skogis mellan 18-18:30.. Kommer garanterat bli mer bus om då! Klar om det inte regnar...
Den var snygg din Kawa! 04an är helt klart den snyggaste 10an genom åren!!
Antagligen både, och med tanke på ditt hävdelsebegär så är nog min kuk större än din självinsikt och självförtroende ändå Grattis!
G-man och customskändaren, mycket av det ni skriver håller jag fullständigt med om, men i vissa av era inlägg framför ni ert budskap på fel sätt.
Ni kallar folk idioter och frigolithjon etc. vilket knappast tas på rätt sätt utan bara föder agg mot er.
Ni måste förstå att det faktiskt är så att några av dessa killar som utsätter andras liv för fara faktiskt är diagnostiserade psykopater, sociopater eller lider av någon annan mental störning typ ADHD, Aspbergers etc.
De är sjuka och har ingen sjukdomsinsikt.
Tyvärr kan vem som helst ta körkort och köpa sig en sporthoj i detta land, bara man är tillräckligt smart för att köra upp och fixar teorin... för övrigt är de många av dem som inte har ngt körkort överhuvudtaget, jag känner flera..
Så om man är totalt samvetslös och inte kan tänka sig in i andras situation eller känna empati så är det väl inte så konstigt att dessa "buskörningar" existerar och hyllas av denna lilla grupp som inte förstår bättre?
De inser ju helt enkelt inte det vi försöker få fram, att det är helt ok att köra så, att det även kan vara kul bara man inte gör det på allmän plats och utsätter andra för risker med det!
Tyvärr är ju sällan livet rättvist så det där med självsanering av dessa killar inträffar allt för sällan, de har ibland minst 9 liv verkar det som och det är ju ok så länge ingen annan oskyldig människa stryker med på kuppen.
Lägg ut en bild på ballen då! du börjar
Tydligen bara att inse att åker man hoj och tycker om att åka fort och på slangen då är man psykopat eller nåt annat roligt!
Trodde inte heller att instruktörer på Smc kunde häva ur sig såna saker och sen säga att det var för att skapa debatt? hmm
har beställt två kurser hos smc till våren men efter detta kommer ingen bli av!
//stolt psykopat
Ja nu var det ju du själv som bekräftade vem du TROR det var jag syftade på, inte jag
Du vet att jag med min mogna ålder FÅR vara uppe så här sent, ju äldre man blir ju mindre sömn behöver man
Du har ju redan vunnit snoppmätartävlingen, du får alla chicks med din rocko-dick medans jag bara är en wannabe-tuffing
Svara mig bara på en enda fråga, varför retar man polisen? Finns det någon ENDA vettig anledning till det förutom att man tycker det är ballt?
Varför provocera polisen om det inte är för att man får en kick av det och spänningen att vara lite outlaw infinner sig?
Du kan vara lugn, en annan jag känner var inte heller så sugen på att gå smc kurser om fröken skulle va instruktör då hon öppet erkänner att hon körde bakfull på bana, men denne fick svaret att fröken inte förekommer så ofta som instruktör men tyvärr sätter ju uttalandena lite ribban..
Tydligen bara att inse att åker man hoj och tycker om att åka fort och på slangen då är man psykopat eller nåt annat roligt!
Trodde inte heller att instruktörer på Smc kunde häva ur sig såna saker och sen säga att det var för att skapa debatt? hmm
har beställt två kurser hos smc till våren men efter detta kommer ingen bli av!
//stolt psykopat
Häva ur mig vad? Att jag inte tycker att det är ok att riskera andras liv och hälsa genom att köra som en idiot i trafiken?
Har aldrig nånsin påstått att ALLA som kör sporthoj och tycker att det är kul att köra fort är psykopater.
Att även hetsa polisen bara för skojs skull anser nog både jag och alla andra inom SMC är barnsligt och bara leder till att hela mc-kollektivet får dåligt rykte!
Vi arbetar bla.för att få bort buset från gatorna.
Nej, om du har den inställningen tror jag inte att du är mogen för en SMC-kurs heller om du låter EN instruktörs personliga åsikt färga ditt beslut.
Här finns det en intressant publiktion som ger en hel del svar på hur, när och varför mc förare dödas.
http://publikationswebbutik.vv.se/u...v_vagverkets_djupstudiematerial_2000_2003.pdf
Den borde uppdateras..
Man kan dra flera intressanta slutsatser. Hur gammal var Du när Du köpte din första hoj och vad var det för hoj Du köpte? och följdfrågan......varför började Du köra motorcykel och vad hade Du för förväntningar?
BW => Du har stöd hos ca 99% av Sveriges befolkning.
Jag kan komma på tex drogmissbruk som ger ett rus. Kan Du komma på andra nöjen än droger och bombrepor?
Häva ur mig vad? Att jag inte tycker att det är ok att riskera andras liv och hälsa genom att köra som en idiot i trafiken?
Har aldrig nånsin påstått att ALLA som kör sporthoj och tycker att det är kul att köra fort är psykopater.
Att även hetsa polisen bara för skojs skull anser nog både jag och alla andra inom SMC är barnsligt och bara leder till att hela mc-kollektivet får dåligt rykte!
Vi arbetar bla.för att få bort buset från gatorna.
Nej, om du har den inställningen tror jag inte att du är mogen för en SMC-kurs heller om du låter EN instruktörs personliga åsikt färga ditt beslut.
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|
Indian Springfield SE
Indian Springfield var en h... |
|
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|