Film: Onsdagsbus 5/8

Status
Ej öppen för fler svar.

schizophrana

Guest
nu är det nån som sitter och lusläser mina inlägg igen och ser allt som skrivs på nätet som dagens sanning:tummenupp
Är jag förvånad? Nej

Ibland kanske man skriver saker för att provocera/skapa debatt precis som du själv roar dig med?



har du nåt vettigt att komma med Putte så säg det, sitt inte där och insinuera


Så du tycker att jag bara ska låta det blåsa förbi att du önskar livet av folk jag tycker om? Klart jag läser vad du skriver, du vet att jag har mycket nytta av dina dumma jävla utlägg.
 

G-man

FÖR tillfället ej B-NNAD
Gick med
12 Jul 2007
Ort
Liten håla
Hoj
Thunderace & FZ750
Så du tycker att jag bara ska låta det blåsa förbi att du önskar livet av folk jag tycker om? Klart jag läser vad du skriver, du vet att jag har mycket nytta av dina dumma jävla utlägg.

Men kom igen nu ...

Alla (utom du tydligen) fattar att Bikerwoman inte skulle göra allvar av vad hon skrev.

Bikerwoman, till skillnad från många andra i denna tråd, visar omtanke för sina medmänniskor.
 

bikerwoman

Bannad
Gick med
30 Sep 2003
Ort
Roslagen men fortfarande 08!
Hoj
Gixxer 750- 08, sprillans ny! blå/vit
du kan kalla mig för patrick

när jag tänker tillbax så har jag sett dig köra motorväg och kurvit, jag måste väl sett fel på mätaren men jag mins att jag körde om dig på 70 väg då du lätt låg minst 110-120 (bogesund), samma gäller motorväg- du åkte runt med en man (din kille) som slanga lätt några kilometer ståendes:yoparty:D:tuttar i 160=) har inget mot det men det känns som smc får ta stryk av ditt skrivande här i denna tråd.hmm du va smc instruktör då om jag inte mins helt fel..det är vad jag tänker om du nu vill veta=) jag kommer inte hålla på att svara dig om och om igen för du ska vara duktig och tro att du kan och vet mer än oss andra:glömdet

ps i morrn ska jag slanga så långt jag bara kan i 200, bomba helvete hela dagen- köra om helt jävla fel och stoppies vid alla rödljus jag måste stanna vid.

ska tända en cigg på kvällen och njuta av att jag haft riktigt jävla kul:D:tuttar:tummenupp:tummenupp

puss

Jag kallar dig lillputte när jag syftar på dig annars, så jag ber om ursäkt för att jag skrev fel ;-)
Jag har aldrig sagt att jag inte har kört fort på allmän väg men det har hänt en hel del med min medvetenhet sen förra året när först Jocke och sen Mårten dog.
Tror absolut inte att du har sett mig köra över 70 på bogan i år eller?
Att mitt ex. slangar i 200 på motorväg är väl knappast når jag kan stå för?
Vad han gör/gjorde får han ta ansvar för till 100% precis som du får ta ansvar för dina vansinneskörningar som jag i min tur har blivit vittne till.

Ha det så kul i morgon kväll och hoppas att du inte kraschar, är det hoj nummer 5:va du har klotat med nu eller är det fler?

:krama

Så du tycker att jag bara ska låta det blåsa förbi att du önskar livet av folk jag tycker om? Klart jag läser vad du skriver, du vet att jag har mycket nytta av dina dumma jävla utlägg.

Tar du saker personligt så är det ditt problem flicka lilla:tummenupp
 
Last edited:

bikerwoman

Bannad
Gick med
30 Sep 2003
Ort
Roslagen men fortfarande 08!
Hoj
Gixxer 750- 08, sprillans ny! blå/vit
Jag kallar dig lillputte när jag syftar på dig annars, så jag ber om ursäkt för att jag skrev fel ;-)
Jag har aldrig sagt att jag inte har kört fort på allmän väg men det har hänt en hel del med min medvetenhet sen förra året när först Jocke och sen Mårten dog.
Tror absolut inte att du har sett mig köra över 70 på bogan i år eller?
Att mitt ex. slangar i 200 på motorväg är väl knappast når jag kan stå för?
Vad han gör/gjorde får han ta ansvar för till 100% precis som du får ta ansvar för dina vansinneskörningar som jag i min tur har blivit vittne till.

Ha det så kul i morgon kväll och hoppas att du inte kraschar, är det hoj nummer 5:va du har klotat med nu eller är det fler?

:krama

skäms över att smc har med dig att göra

sen när är du engagerad i SMC?:D
 

schizophrana

Guest
Men kom igen nu ...

Alla (utom du tydligen) fattar att Bikerwoman inte skulle göra allvar av vad hon skrev.

Bikerwoman, till skillnad från många andra i denna tråd, visar omtanke för sina medmänniskor.

Ja gud vilken omtanke att önska livet ur andra. Har man inget vettigt att säga kan man ju för fan lika gärna hålla käften?! Om man nu ska se det krasst så har du och CS kommit med "vettiga inlägg" ifrån er sida av saken medans fröken dubbelmoral endast kommer med en massa skit som hon sedan inte kan stå för. Vad är tanken med det? Nu vet jag att det är hennes personliga problem med en av förarna som gör att hennes blodtryck hoppar i taket för som andra som haft med henne att göra säger, hon kör fanimej inte lagligt och har inte haft någonting emot detta innan.
Nu tänker jag inte säga mer om saken då jag tycker det känns jävligt meningslöst men ett tips till dig är att tänka efter vem du dunkar i ryggen i framtiden. allt är kanske inte vad det ser ut att vara.
 

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Ort
Malmö
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
Ja du är nog naiv om du tror på att allt som står på nätet är sant?

Man skriver av sig, vissa dagar är man på hugget och kanske lite PMS-kärring, andra bryr man sig inte om vad folk skriver för skit.. sånt är livet på ett forum.
Har du aldrig känt dig arg eller upprörd när du ser en film där nån riskerar livet på andra och att "hornen" växer ut?

men undra vem som tolkar o läser in.......klart ja inte tror allt som står på nätet är sant. Men om DU sitter och skriver på ett forum och i NORMALA fall brukar vara normalt funtad i huvudet och brukar skriva sanningsenliga saker så VARFÖR ska jag helt plötsligt ta något sådan som ett skämt eller ett påhitt??
 

bikerwoman

Bannad
Gick med
30 Sep 2003
Ort
Roslagen men fortfarande 08!
Hoj
Gixxer 750- 08, sprillans ny! blå/vit
Ja gud vilken omtanke att önska livet ur andra. Har man inget vettigt att säga kan man ju för fan lika gärna hålla käften?! Om man nu ska se det krasst så har du och CS kommit med "vettiga inlägg" ifrån er sida av saken medans fröken dubbelmoral endast kommer med en massa skit som hon sedan inte kan stå för. Vad är tanken med det? Nu vet jag att det är hennes personliga problem med en av förarna som gör att hennes blodtryck hoppar i taket för som andra som haft med henne att göra säger, hon kör fanimej inte lagligt och har inte haft någonting emot detta innan.
Nu tänker jag inte säga mer om saken då jag tycker det känns jävligt meningslöst men ett tips till dig är att tänka efter vem du dunkar i ryggen i framtiden. allt är kanske inte vad det ser ut att vara.

Alla här vet vid det här laget att du hatar mig så att du är färgad av personliga skäl mot mina inlägg är ju ingen överraskning?
Kan du inte skilja på sak och person så var tyst, vad har du för några belägg för att jag argumenterar mot din käre sambo på nåt sätt?
Var har jag blandat in det nånstans i denna diskussion?
 

G-man

FÖR tillfället ej B-NNAD
Gick med
12 Jul 2007
Ort
Liten håla
Hoj
Thunderace & FZ750
skäms över att smc har med dig att göra

Är du med i SMC?

Det finns nog ingen på SMC som har rätt att kasta första stenen. Det är dock få där som saknar empatisk förmåga.

Men blir inte instruktör för att vara ball eller för att visa upp sig. Man gör det för att man har ett genuint intresse av att ställa upp för andra motorcyklister.

Vad ni håller på med, och stolt dokumenterar (!?), är raka motsatsen till allt vad lojalitet heter. Vårt, och framför allt ert, problem är att ni antingen inte förstår det, eller att ni struntar i det. Kan du förklara vilken av dessa två faktorer det handlar om?

Och varför filmar ni och lägger ut detta? Jag har aldrig någonsin känt ett behov av att filma min egen idioti (ursäkta ordvalet) för att sen visa upp det för någon annan så jag skulle uppskatta en förklaring till vad det är som driver er.
 

bikerwoman

Bannad
Gick med
30 Sep 2003
Ort
Roslagen men fortfarande 08!
Hoj
Gixxer 750- 08, sprillans ny! blå/vit
men undra vem som tolkar o läser in.......klart ja inte tror allt som står på nätet är sant. Men om DU sitter och skriver på ett forum och i NORMALA fall brukar vara normalt funtad i huvudet och brukar skriva sanningsenliga saker så VARFÖR ska jag helt plötsligt ta något sådan som ett skämt eller ett påhitt??

Det var halvt på skämt, halvt på allvar det jag skrev, men tack för att du kallar man mig normalt funtad i huvet i vanliga fall åtminstone:tummenupp
 

MR Mange

GAME OVER MC
Gick med
26 Aug 2007
Ort
HÄR
Hoj
GSXR 1000 k9
shit vilken grej av en film, detta e ju värre än uppdrag granskning,
hoppas dom stänger tråden!!
 

G-man

FÖR tillfället ej B-NNAD
Gick med
12 Jul 2007
Ort
Liten håla
Hoj
Thunderace & FZ750
Nu tänker jag inte säga mer om saken då jag tycker det känns jävligt meningslöst men ett tips till dig är att tänka efter vem du dunkar i ryggen i framtiden. allt är kanske inte vad det ser ut att vara.

Återigen.

Jag skiter fullständigt i VEM som säger saker och ting. Jag bryr mig enbart om VAD det är de säger.

Om Hitler skullle sagt att operation Barbarossa varit en mindre intelligent tanke så skulle jag ha hållit med honom.

(Nä, jag gör ingen koppling mellan BW och AH. :) )
 
Last edited:

bikerwoman

Bannad
Gick med
30 Sep 2003
Ort
Roslagen men fortfarande 08!
Hoj
Gixxer 750- 08, sprillans ny! blå/vit
Japp, jag och 14 till!

14 av är det 20000 reggade här om jag inte minns fel? wow!

Återigen.

Jag skiter fullständigt i VEM som säger saker och ting. Jag bryr mig enbart om VAD det är de säger.

Om Hitler skullle sagt att judeutrotningen varit en mindre intelligent tanke så skulle jag ha hållit med honom.

(Nä, jag gör ingen koppling mellan BW och AH. :) )

det sistnämnda tackar jag för:tummenupp
 
Last edited:

schizophrana

Guest
Alla här vet vid det här laget att du hatar mig så att du är färgad av personliga skäl mot mina inlägg är ju ingen överraskning?
Kan du inte skilja på sak och person så var tyst, vad har du för några belägg för att jag argumenterar mot din käre sambo på nåt sätt?
Var har jag blandat in det nånstans i denna diskussion?

Du jag kan lova att hade jag läst ditt inlägg och aldrig ens träffat dig hade jag reagerat på samma sätt. I vissa trådar sitter du och skryter om att du kör ifrån alla och är tvungen att stanna och vänta, i den här tråden önskar du livet ur folk som kör fort och i dina ögon vårdslöst, medans du kör lika vårdslöst i andras ögon.
Du skrev ju själv "Sen att hetsa farbror blå är ju enbart barnsligt, sorgligt att se då jag vet att åtminstone den ena föraren i filmen är över 35, kanske dags att växa upp?
Men det är klart.. har man som hobby att försätta sig i snutjagsituationer så är man väl ganska omogen...
"

jag tycker du ska sluta skriva och gå och lägga dig nu A-L, om ett år är det här bortglömt och du slipper skämmas för dina korkade inlägg. Dina två backup's vågar ju inte ens stå för vem dom är i sina profiler.
 

bullysmile

Killing time? time kills you!
Gick med
27 Jul 2007
Ort
oped
Hoj
Rossis förra
Är du med i SMC?

Det finns nog ingen på SMC som har rätt att kasta första stenen. Det är dock få där som saknar empatisk förmåga.

Men blir inte instruktör för att vara ball eller för att visa upp sig. Man gör det för att man har ett genuint intresse av att ställa upp för andra motorcyklister.

Vad ni håller på med, och stolt dokumenterar (!?), är raka motsatsen till allt vad lojalitet heter. Vårt, och framför allt ert, problem är att ni antingen inte förstår det, eller att ni struntar i det. Kan du förklara vilken av dessa två faktorer det handlar om?

Och varför filmar ni och lägger ut detta? Jag har aldrig någonsin känt ett behov av att filma min egen idioti (ursäkta ordvalet) för att sen visa upp det för någon annan så jag skulle uppskatta en förklaring till vad det är som driver er.


Du skrev själv att du varit ung och dum och gjort en massa bus med hojen, även andra moralkakor har gjort det under sin mc tid.
Så vad får dig rätten att sitta och hacka på dem som busar av sig idag?
Alla människor ska få gå egna vägar och lära sig av livet, somliga dör i förtid andra lever kvar och sitter i din sits. Men thats life!
Att ens bara sätta sig på en mc innebär en massa risker, så varför åker du ens hoj numera ifall du anser att man inte ska öka risken att en olycka ska inträffa?

Hellre har jag kul halva livet och sedan dör än lever hela livet och avslutar det med att vara sur, bitter, dement och bara ligga där och önska att jag vore död för länge sen, det är vad vi ser på våra ålderdomshem till 80%
 

changco

Trasig posör.
Gick med
8 Jul 2006
Ort
vägen89
Hoj
jo
Och varför filmar ni och lägger ut detta? Jag har aldrig någonsin känt ett behov av att filma min egen idioti (ursäkta ordvalet) för att sen visa upp det för någon annan så jag skulle uppskatta en förklaring till vad det är som driver er.

De flesta gillar att se moppefilmer när andra kör.
Vilken film är roligast att titta på?
[YOUTUBE-ID]ena1iZ161zE[/YOUTUBE-ID]
[YOUTUBE-ID]O75M4lBWAd8[/YOUTUBE-ID]
 

G-man

FÖR tillfället ej B-NNAD
Gick med
12 Jul 2007
Ort
Liten håla
Hoj
Thunderace & FZ750
jag tycker du ska sluta skriva och gå och lägga dig nu A-L, om ett år är det här bortglömt och du slipper skämmas för dina korkade inlägg. Dina två backup's vågar ju inte ens stå för vem dom är i sina profiler.

Suck. Vad spelar det för roll vem jag är? Du hakar upp dig på vem jag är precis som att det skulle ha den minsta betydelse för vad jag säger.

Jag kan lova dig en sak Schizot. Du och jag har aldrig träffats! Moder Svea är ganska stor och området innanför tullarna ligger bra precis rakt i arschlet på henne. Jag bor någonstans där luften är renare att andas.
 

schizophrana

Guest
De flesta gillar att se moppefilmer när andra kör.
Vilken film är roligast att titta på?

Du kan ju ge dig fan på att det skulle börja gnällas om att det inte var ordentlig utrustning på mannen i film 1. Det ska alltid gnällas på något.
 
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Europeiska investeringsbank...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Transportstyrelsen har före...

Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Top