bikerwoman
Bannad
Du jag kan lova att hade jag läst ditt inlägg och aldrig ens träffat dig hade jag reagerat på samma sätt. I vissa trådar sitter du och skryter om att du kör ifrån alla och är tvungen att stanna och vänta, i den här tråden önskar du livet ur folk som kör fort och i dina ögon vårdslöst, medans du kör lika vårdslöst i andras ögon.
Du skrev ju själv "Sen att hetsa farbror blå är ju enbart barnsligt, sorgligt att se då jag vet att åtminstone den ena föraren i filmen är över 35, kanske dags att växa upp?
Men det är klart.. har man som hobby att försätta sig i snutjagsituationer så är man väl ganska omogen... "
jag tycker du ska sluta skriva och gå och lägga dig nu A-L, om ett år är det här bortglömt och du slipper skämmas för dina korkade inlägg. Dina två backup's vågar ju inte ens stå för vem dom är i sina profiler.
Ja nu var det ju du själv som bekräftade vem du TROR det var jag syftade på, inte jag
Du vet att jag med min mogna ålder FÅR vara uppe så här sent, ju äldre man blir ju mindre sömn behöver man
shit vilken grej av en film, detta e ju värre än uppdrag granskning,
hoppas dom stänger tråden!!
Det är precis som med TV-n vet du, man kan stänga av eller låta bli att titta på en viss kanal om man inte gillar det man ser
Last edited: