Finalen på Anderstorp

FARFAR

Tittar på 2012!
Gick med
8 Aug 2004
Hoj
2 st ZX 10-09 Race
oj man får visst inte ha en superbike om man inte kör fräcka serier som S0 och Sm sorry :näsblod

ändrar det till Banhoj bara då:tummenupp

oj oj oj öhm tå ;)

du har ju en bott hoj :)
laga den nu och kör där hojen hör hemma:D

Last edited:

Kowe

www.koweracing.se
Gick med
30 Jun 2007
Hoj
-00 RSVR, -07 RSV BoTT #17, RSVR 06 Regncykeln :)
alla som e här på forumet o pratar just nu kör ju 41-42 tider o det är väl inte fy skam :tummenupp:tuttar:krama

Äh va fan skärpning nu :banana klart du skall köra..... Du kan få hamna framför mig i placering om det gör dig glad?? Blir ju min debut i BoTT efter diverser olyckor mm så skall jag definitivt inte missa chansen att få köra av Custe efter rakan :arsele

custe

#25 Nordic BoTT
Gick med
20 Sep 2003
Hoj
:)
Äh va fan skärpning nu :banana klart du skall köra..... Du kan få hamna framför mig i placering om det gör dig glad?? Blir ju min debut i BoTT efter diverser olyckor mm så skall jag definitivt inte missa chansen att få köra av Custe efter rakan :arsele

Muhahahaha!! :tummenupp

Hänger Pinky med på rakan så är jag impad :tummenupp

Gött att du ska köra!! :)

Kom igen nu Scary :tummenupp

Kowe

www.koweracing.se
Gick med
30 Jun 2007
Hoj
Muhahahaha!! :tummenupp

Hänger Pinky med på rakan så är jag impad :tummenupp

Gött att du ska köra!! :)

Kom igen nu Scary :tummenupp

Vem fan har snackat om att jag behöver dra jämt på rakan???

Jag skiter i att bromsa inför 90 höger efter rakan - Tar sikte på en sunkig Ktm bara sen ordnar sig resten självt :arsele Vi kör ju en varsin Tejp edition ändå :yoparty Dessutom sitter din tejp på min cuts så jag tänkte ge tillbaka den :näsblod

Någon som vill splitta en depå kanske från fredagen till Lördagen??

Kowe

www.koweracing.se
Gick med
30 Jun 2007
Hoj
Någon som vill splitta en depå kanske från fredagen till Lördagen??[/QUOTE]

Jag kanske borde skriva att man kanske måste boka en depå för festligheterna på kvällen också?? Så då blir det väl depåhyra lördag till söndag snarare? :fyllisar Eller ryms allihopa i Depå 23 ?? :tummenupp

Scary vi andra anmäler dig vare sig du vill eller inte..... Jag måste få köra om en honda :krama

scaryracing

www.scaryracing.com
Gick med
6 May 2005
Hoj
vtr sp2 o en kawa zx6r:=)
handskar?

inte för att ja skall köra o att ja fått ledigt på lördagen men e det ngn som har ngr ok handskar till salu :tummenupp:D mina drog ja isönder på träningen :va

Generic

Föredetta nothing
Gick med
1 May 2007
Hoj
Nopp
inte för att ja skall köra o att ja fått ledigt på lördagen men e det ngn som har ngr ok handskar till salu :tummenupp:D mina drog ja isönder på träningen :va

Hva skal du med hansker om du ikke skal kjøre mer????? Du kan få et av mine par OM du stiller:tummenupp Og som Kowe sier, du er påmeldt, og vi sender Hulk-Jonas for å hente deg om du piper mer nå:krama

scaryracing

www.scaryracing.com
Gick med
6 May 2005
Hoj
gott

ngn som har en handske eller 2 till salu då:tummenupp skall nog fan köra:tuttar pm-gärna pris o så med bra skydd

custe

#25 Nordic BoTT
Gick med
20 Sep 2003
Hoj
:)
Vem fan har snackat om att jag behöver dra jämt på rakan???

Jag skiter i att bromsa inför 90 höger efter rakan - Tar sikte på en sunkig Ktm bara sen ordnar sig resten självt :arsele Vi kör ju en varsin Tejp edition ändå :yoparty Dessutom sitter din tejp på min cuts så jag tänkte ge tillbaka den :näsblod

Någon som vill splitta en depå kanske från fredagen till Lördagen??

:D:D
Ja jag börjar få ont om tejp så jag vill gärna ha tillbaka den :D .

Du kommer endast se mig när jag varvar dig, så du får väll passa på då :arsele .

ngn som har en handske eller 2 till salu då:tummenupp skall nog fan köra:tuttar pm-gärna pris o så med bra skydd

Gött å höra!! :tummenupp

Last edited:

scaryracing

www.scaryracing.com
Gick med
6 May 2005
Hoj
ngn som vet?

efter vurpan i falkenberg sist så har ja fortfarande rätt bra ont, kan knappt sträcka ut armen o värker som få i den o har ibland svårt för att greppa grejor, typ tappa en tv nästan på jobb o så :va skall man in o kolla det eller det e bara en skum sträckning eller ngt:confused: håller man emot fingrarna o skall sträcka ut så gör det rövont osså:huvet

Hinkas

Sege säger: KÖR!
Gick med
23 Jul 2003
Hoj
Mellan hojar
efter vurpan i falkenberg sist så har ja fortfarande rätt bra ont, kan knappt sträcka ut armen o värker som få i den o har ibland svårt för att greppa grejor, typ tappa en tv nästan på jobb o så :va skall man in o kolla det eller det e bara en skum sträckning eller ngt:confused: håller man emot fingrarna o skall sträcka ut så gör det rövont osså:huvet

Efter min vurpa där jag klagade på ont i rygg och nacke kollade dom så man var lika stark på bägge sidor och sådant, du kanske ska in och kolla så du inte har någon skada.

Jag hade förövrigt noll reflex när han knackade nedanför knäna, läkaren kliade sig lite i huvudet och tyckte: Neh men det blir säkert bra...

Nyheter
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen

Försäkringsbolaget Svedea f...

2025 års Kawasaki Z900 uppdateras

Inför 2025 års säsong är Ka...

Indian Springfield SE

Indian Springfield var en h...

Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka