custe
#25 Nordic BoTT
Vi som dricker med stil håller oss till Havanna Club, 3 anos.
Aaaaa, helt rätt, jag har ett par liter i skåpet .
MumsigtVi som dricker med stil håller oss till Havanna Club, 3 anos.
oj man får visst inte ha en superbike om man inte kör fräcka serier som S0 och Sm sorry
ändrar det till Banhoj bara då
oj oj oj öhm tå
alla som e här på forumet o pratar just nu kör ju 41-42 tider o det är väl inte fy skam
Min kjære humle, gutter drikker gammeldansk - kun avbrutt av zippin til øl, evt et lite toalettbesøk
Äh va fan skärpning nu klart du skall köra..... Du kan få hamna framför mig i placering om det gör dig glad?? Blir ju min debut i BoTT efter diverser olyckor mm så skall jag definitivt inte missa chansen att få köra av Custe efter rakan
Muhahahaha!!
Hänger Pinky med på rakan så är jag impad
Gött att du ska köra!!
Kom igen nu Scary
KvinnfolkGammeldansk är hostmedicin, den dricker man för att lindra feber och inte för att njuta av livet.
inte för att ja skall köra o att ja fått ledigt på lördagen men e det ngn som har ngr ok handskar till salu mina drog ja isönder på träningen
inte för att ja skall köra o att ja fått ledigt på lördagen men e det ngn som har ngr ok handskar till salu mina drog ja isönder på träningen
Vem fan har snackat om att jag behöver dra jämt på rakan???
Jag skiter i att bromsa inför 90 höger efter rakan - Tar sikte på en sunkig Ktm bara sen ordnar sig resten självt Vi kör ju en varsin Tejp edition ändå Dessutom sitter din tejp på min cuts så jag tänkte ge tillbaka den
Någon som vill splitta en depå kanske från fredagen till Lördagen??
ngn som har en handske eller 2 till salu då skall nog fan köra pm-gärna pris o så med bra skydd
ngn som har en handske eller 2 till salu då skall nog fan köra pm-gärna pris o så med bra skydd
Så ska det låta
nu kastade jag sten i glashuset
efter vurpan i falkenberg sist så har ja fortfarande rätt bra ont, kan knappt sträcka ut armen o värker som få i den o har ibland svårt för att greppa grejor, typ tappa en tv nästan på jobb o så skall man in o kolla det eller det e bara en skum sträckning eller ngt håller man emot fingrarna o skall sträcka ut så gör det rövont osså
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|
Indian Springfield SE
Indian Springfield var en h... |
|
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|