Finalen på Anderstorp

Kowe

www.koweracing.se
Gick med
30 Jun 2007
Hoj
-00 RSVR, -07 RSV BoTT #17, RSVR 06 Regncykeln :)
att du alltid e glad o snabb på banan också:tummenupp inte deprimerad o nojig som ja alltid e :va:tuttar

Han må vara en glad norrbagge men han skall ju i alla fall tävla :glömdet

Dessutom brukar han ju klaga på att han inte är i form och inte är tillräckligt snabb mm så lite nojtendenser finns där allt....

Tacka vet jag oss andra som bara tar det med ro.....
(Medans jag skriver detta har jag redan proppat i mig 10 Losec för mitt öppna magsår och druckit en hel flarra Whiskey för nerverna.....:näsblod )

FettSnok

96% enligt läkaren
Gick med
22 Apr 2006
Hoj
Aprilia RS660, Highland 950 SM
Tacka vet jag oss andra som bara tar det med ro.....
(Medans jag skriver detta har jag redan proppat i mig 10 Losec för mitt öppna magsår och druckit en hel flarra Whiskey för nerverna.....:näsblod )

Ingen panik... Jag ska jaga dig runt banan med najtången i ditt näshår som uppvärmning. Du kommer vara i kalasform :D

//(Pinky-Chefsmek)

Generic

Föredetta nothing
Gick med
1 May 2007
Hoj
Nopp
Han må vara en glad norrbagge men han skall ju i alla fall tävla :glömdet

Dessutom brukar han ju klaga på att han inte är i form och inte är tillräckligt snabb mm så lite nojtendenser finns där allt....

Realist heter det:tuttar Og som du sikkert vet: Jo eldre man blir, jo raskere var man:tummenupp

Lawson

Medlem
Gick med
27 Apr 2003
Hoj
Yamaha R1
Jag jag ska ditt och tävla. Har inte kommit överens med att köra tvin än måste skylla på något att man inte är snabbare.

Kowe

www.koweracing.se
Gick med
30 Jun 2007
Hoj
Realist heter det:tuttar Og som du sikkert vet: Jo eldre man blir, jo raskere var man:tummenupp

Jaha då får jag försöka mogna lite då innan jag får ner mina tider då :jisses

Tänk vilka tider man haft om man ändå vore lite äldre och visare.....:yoparty

Generic

Föredetta nothing
Gick med
1 May 2007
Hoj
Nopp
Jaha då får jag försöka mogna lite då innan jag får ner mina tider då :jisses

Tänk vilka tider man haft om man ändå vore lite äldre och visare.....:yoparty
Ehh poenget mitt er at man VAR raskere:arsele Er man ikke rask som ung, så blir man det aldri - ref meg:gnissla

Jag jag ska ditt och tävla. Har inte kommit överens med att köra tvin än måste skylla på något att man inte är snabbare.

Dårlig dekk, feil demping, for mye sol, for lite sol, for vått, for tørt, feber, gamle skader, nye skader, sur kjerring, blid kjerring .... det er alltid plausible (bort)forklaringer på hvorfor man ikke kjører bedre:D

Last edited:

Kowe

www.koweracing.se
Gick med
30 Jun 2007
Hoj
Ehh poenget mitt er at man VAR raskere:arsele Er man ikke rask som ung, så blir man det aldri - ref meg:gnissla

Dårlig dekk, feil demping, for mye sol, for lite sol, for vått, for tørt, feber, gamle skader, nye skader, sur kjerring, blid kjerring .... det er alltid plausible (bort)forklaringer på hvorfor man ikke kjører bedre:D

Ok du gamle vise då är jag införstådd med faktum att jag må vare rask nu eller gå och skraota cykkel min annars? :huvet

Men sen vet jag att ni norrmän har skev prioritering när det gäller brudar se nedan och ge mig förklaring..... :arsele - Det kan alltid användas som ursäkt och måste alltid respekteras - Custe you know what i mean !! :tuttar :tuttar

http://www.youtube.com/watch?v=d9DOCNg4Sa8

Generic

Föredetta nothing
Gick med
1 May 2007
Hoj
Nopp
Ok du gamle vise då är jag införstådd med faktum att jag må vare rask nu eller gå och skraota cykkel min annars? :huvet

Men sen vet jag att ni norrmän har skev prioritering när det gäller brudar se nedan och ge mig förklaring..... :arsele - Det kan alltid användas som ursäkt och måste alltid respekteras - Custe you know what i mean !! :tuttar :tuttar

http://www.youtube.com/watch?v=d9DOCNg4Sa8

Nei, du trenger ikke skrote - men ha kontroll på alle undskyldningene:arsele Når det gjelder oss nordmenn så har vi så jæ... mye penger at et par ammeslappe pupper blir uinteressante - vi kjøper oss heller hele tiden noen nye damer med silikonerte gigantmeloner:yoparty

j-a

#20 NEC #26 BOTT
Gick med
17 Jul 2005
Hoj
KWAK10, SP1,fmx650,,buellxb9sDUCCE 1198SP

PeppeBus

SDK Socio#2734
Gick med
18 Jul 2003
Hoj
Ducati 999SPR, CBR1000RR
Men kom igen nu Scary!

Om du nu ändå ska upp, så kan du lika gärna köra. Du kommer bara ångra dig när du är på plats!

Tycker du har svaga ursäkter för att inte köra :arsele

Mr.R

Test rider
Gick med
31 Oct 2007
Hoj
Brio - Double Wave
Du SKAL kjøre punktum:yoparty

Enligt Eniro så är det så här.

"Det är väldigt svårt att veta om Scary kommer vara med den 26 september i Anderstorp eftersom att dem inte har en officiell hemsida där det står fakta"

Sorry, försökte bara få lite klarhet i detta. :D
Mig veterligen har Scary en hemsida :va

/R

scaryracing

www.scaryracing.com
Gick med
6 May 2005
Hoj
vtr sp2 o en kawa zx6r:=)
detta e fan rätt charmigt :)

som sagt innan, ja e smickrad att folk vill ha mig där uppe :) måste vara pga att ja e slöare än alla som skriver här :yoparty:tuttar men titta skall ja göra det kan ja lova :tummenupp

Nyheter
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen

Försäkringsbolaget Svedea f...

2025 års Kawasaki Z900 uppdateras

Inför 2025 års säsong är Ka...

Indian Springfield SE

Indian Springfield var en h...

Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka