Finalen på Anderstorp

Kowe

www.koweracing.se
Gick med
30 Jun 2007
Hoj
-00 RSVR, -07 RSV BoTT #17, RSVR 06 Regncykeln :)
Finns det någon som har en depåplats över till Racedagen?? Pm:a mig om så vore fallet :tummenupp

PeppeBus

SDK Socio#2734
Gick med
18 Jul 2003
Hoj
Ducati 999SPR, CBR1000RR
Undra om jag hinner bli klar?

dsc00798ov.jpg

PeppeBus

SDK Socio#2734
Gick med
18 Jul 2003
Hoj
Ducati 999SPR, CBR1000RR
Vi får se vad som blir gjort denna gången?

Scary: Detta är helt och hållet frivilligt. Plockar ner en helt fungerande Ducce faktiskt. Men du borde kanske kolla över din lilla rökmaskin :arsele

scaryracing

www.scaryracing.com
Gick med
6 May 2005
Hoj
vtr sp2 o en kawa zx6r:=)
därför

därför e ja inte sugen på att köra o har ingen motivation i heller o vill inte hamna efter dig igen så ja kommer nog kanske bara upp som åskadare denna gången:banana

Vi får se vad som blir gjort denna gången?

Scary: Detta är helt och hållet frivilligt. Plockar ner en helt fungerande Ducce faktiskt. Men du borde kanske kolla över din lilla rökmaskin :arsele

scaryracing

www.scaryracing.com
Gick med
6 May 2005
Hoj
kolla detta då :)

kolla detta :tummenupp böjde staget efter vurpan med hjälp av en rörläggare i hålan där ja bor :tuttar nu kan man ju lägga sig under kåpan :yoparty blev skitspetsig

S1030071.jpg

Kowe

www.koweracing.se
Gick med
30 Jun 2007
Hoj
Höddedu, du behöver inte mer hästar, hoppas inte du trimmar :mad: , du är tillräckligt snabb. Bygg ihop skrotet istället :tummenupp .

Peppe jag gillar dig men innerligt så hoppas jag att du vänder fel på en sisådär 3-4 skruv och tappar ner en bricka i cylindern och den sk "fungerande Duccen" blir kras vid första uppstart :arsele

Allt detta för sympati för Scary som inte vågar komma o tävla om du skall vara med...... eller var det handskarna det berodde på jag tror knappt han vet själv vilka ursäkter som nu skall prioriteras.... :brinnerup

Jag kommer vara där och gör inga förberedelser alls.......:rolleyes: Mer en min första SAG inställning och tar bort lite Custe tejp från mina lösa delar :D
Kanske byter olja dock men vågar knappt det då kanske scary behöver mer till sin rökmaskin så jag får väl spara på oljan till hans show :krama

Generic

Föredetta nothing
Gick med
1 May 2007
Hoj
Nopp
Allt detta för sympati för Scary som inte vågar komma o tävla om du skall vara med...... eller var det handskarna det berodde på jag tror knappt han vet själv vilka ursäkter som nu skall prioriteras.... :brinnerup

:7petaSpark aldri en som ligger nede:arsele Mannen er et BoTT-Icon, han har kjørt rundt på bane i årevis, men fortsatt på tross av utallige VM-gull i skrekk/frykt/angst! Men vi andre vet at med litt godsnakk, et par øl og løfter om at det ved målgang er 15 pitgirls klare for ham - så får vi fyren med utpå igjen:yoparty Husk at Scary tar seg av all frykt, nervøsitet og depresjon for alle oss andre:Bugar

Kowe

www.koweracing.se
Gick med
30 Jun 2007
Hoj
:7petaSpark aldri en som ligger nede:arsele Mannen er et BoTT-Icon, han har kjørt rundt på bane i årevis, men fortsatt på tross av utallige VM-gull i skrekk/frykt/angst! Men vi andre vet at med litt godsnakk, et par øl og løfter om at det ved målgang er 15 pitgirls klare for ham - så får vi fyren med utpå igjen:yoparty Husk at Scary tar seg av all frykt, nervøsitet og depresjon for alle oss andre:Bugar

Du har rätt jag ensam borde inte sparka på den som ligger.... Så nu tycker jag vi alla hjälps åt att sparka på den som ligger..... Eller missförstod jag dig? :arsele

Ser verkligen fram emot detta race och hoppas att Custe tar med sig mycket av den fina rom han smugglat hem så står jag för coca colan som blandvirke :tummenupp måste ha något lugnande inför kvalet så man inte får pole position (dvs bakifrån) :näsblod

custe

#25 Nordic BoTT
Gick med
20 Sep 2003
Hoj
:)
Du har rätt jag ensam borde inte sparka på den som ligger.... Så nu tycker jag vi alla hjälps åt att sparka på den som ligger..... Eller missförstod jag dig? :arsele

Ser verkligen fram emot detta race och hoppas att Custe tar med sig mycket av den fina rom han smugglat hem så står jag för coca colan som blandvirke :tummenupp måste ha något lugnande inför kvalet så man inte får pole position (dvs bakifrån) :näsblod

rom står högst upp på packlistan :tummenupp .
Sista helgen till ära ska jag nog byta ut den något :rolleyes: sunkiga tejpen mot helt ny fräsch vit tejp :tummenupp . Kanske tvättar jag henne också....

Scary, ett stort glas med rom är reserverat för dig om du kör :) .

Fasen detta betyder ju att man måste boka hotellnatt lördag till söndag också, eller man kanske hamnar bland alla brjudar i Linds buss :tuttar .

Kowe

www.koweracing.se
Gick med
30 Jun 2007
Hoj
rom står högst upp på packlistan :tummenupp .
Sista helgen till ära ska jag nog byta ut den något :rolleyes: sunkiga tejpen mot helt ny fräsch vit tejp :tummenupp . Kanske tvättar jag henne också....

Scary, ett stort glas med rom är reserverat för dig om du kör :) .

Fasen detta betyder ju att man måste boka hotellnatt lördag till söndag också, eller man kanske hamnar bland alla brjudar i Linds buss :tuttar .

Ap ap nu är det någon som tjuvtränat igen....
Vem är mannen på bilden?

Bifogat

• biker.jpg
    biker.jpg
    88.1 KB · Visningar: 62

scaryracing

www.scaryracing.com
Gick med
6 May 2005
Hoj
ha ha ha ho ho hoo

Ni e klockrena allihopa,...:tummenupp bud på att köra upp där o smälla 5 tusen bara för att:yoparty Generic känner mig nog förbra märks det som :va låter fan som min psykolog ha hi ho handskar e det sista problemet för lind hade handskar men tyvärr e det att man inte e på g själv o har noll motivation just nu ......tack alla för stödet o pepp-talket :banana

Generic

Föredetta nothing
Gick med
1 May 2007
Hoj
Nopp
Ap ap nu är det någon som tjuvtränat igen....
Vem är mannen på bilden?

Greven:tummenupp

Ni e klockrena allihopa,...:tummenupp bud på att köra upp där o smälla 5 tusen bara för att:yoparty Generic känner mig nog förbra märks det som :va låter fan som min psykolog ha hi ho handskar e det sista problemet för lind hade handskar men tyvärr e det att man inte e på g själv o har noll motivation just nu ......tack alla för stödet o pepp-talket :banana

Ikke prat om motivasjon, du har ALDRi vært motivert:arsele Du må piskes, og du SKAL kjøre - punktum:)

:7petaKommer ikke til å skje, MrLInd driver ikke med u-hjelp:blah

Last edited:

amullo

Italiensk Allroad
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
MTS1200s
Skall bli kul att se racen! Jag tror att Tesse skulle komma med sin Monster S4RS också. Klart mest annorlunda racehojen i BoTT iallafall! :D

Nyheter
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen

Försäkringsbolaget Svedea f...

2025 års Kawasaki Z900 uppdateras

Inför 2025 års säsong är Ka...

Indian Springfield SE

Indian Springfield var en h...

Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka