Kowe
www.koweracing.se
Finns det någon som har en depåplats över till Racedagen?? Pm:a mig om så vore fallet
Undra om jag hinner bli klar?
Hva er det der En evighetsmaskinUndra om jag hinner bli klar?
Vi får se vad som blir gjort denna gången?
Scary: Detta är helt och hållet frivilligt. Plockar ner en helt fungerande Ducce faktiskt. Men du borde kanske kolla över din lilla rökmaskin
kolla detta böjde staget efter vurpan med hjälp av en rörläggare i hålan där ja bor nu kan man ju lägga sig under kåpan blev skitspetsig
Höddedu, du behöver inte mer hästar, hoppas inte du trimmar , du är tillräckligt snabb. Bygg ihop skrotet istället .
Allt detta för sympati för Scary som inte vågar komma o tävla om du skall vara med...... eller var det handskarna det berodde på jag tror knappt han vet själv vilka ursäkter som nu skall prioriteras....
Spark aldri en som ligger nede Mannen er et BoTT-Icon, han har kjørt rundt på bane i årevis, men fortsatt på tross av utallige VM-gull i skrekk/frykt/angst! Men vi andre vet at med litt godsnakk, et par øl og løfter om at det ved målgang er 15 pitgirls klare for ham - så får vi fyren med utpå igjen Husk at Scary tar seg av all frykt, nervøsitet og depresjon for alle oss andre
Du har rätt jag ensam borde inte sparka på den som ligger.... Så nu tycker jag vi alla hjälps åt att sparka på den som ligger..... Eller missförstod jag dig?
Ser verkligen fram emot detta race och hoppas att Custe tar med sig mycket av den fina rom han smugglat hem så står jag för coca colan som blandvirke måste ha något lugnande inför kvalet så man inte får pole position (dvs bakifrån)
rom står högst upp på packlistan .
Sista helgen till ära ska jag nog byta ut den något sunkiga tejpen mot helt ny fräsch vit tejp . Kanske tvättar jag henne också....
Scary, ett stort glas med rom är reserverat för dig om du kör .
Fasen detta betyder ju att man måste boka hotellnatt lördag till söndag också, eller man kanske hamnar bland alla brjudar i Linds buss .
Ap ap nu är det någon som tjuvtränat igen....
Vem är mannen på bilden?
Ni e klockrena allihopa,... bud på att köra upp där o smälla 5 tusen bara för att Generic känner mig nog förbra märks det som låter fan som min psykolog ha hi ho handskar e det sista problemet för lind hade handskar men tyvärr e det att man inte e på g själv o har noll motivation just nu ......tack alla för stödet o pepp-talket
Fasen detta betyder ju att man måste boka hotellnatt lördag till söndag också, eller man kanske hamnar bland alla brjudar i Linds buss .
Ap ap nu är det någon som tjuvtränat igen....
Vem är mannen på bilden?
Inte en chans att greven "hänger" så där mycket. Greven´s stil är anti-häng
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|
Indian Springfield SE
Indian Springfield var en h... |
|
Nya Triumph Speed Twin