Alla kan inte ha gubbhumor.Kan bara hålla med (Bort med oseriösa medlemmar )ibland så är det riktigt löjliga o tråkiga svar personer får som frågar om råd.
Så länge teknikforumet är seriöst så är allt bra.
Alla kan inte ha gubbhumor.Kan bara hålla med (Bort med oseriösa medlemmar )ibland så är det riktigt löjliga o tråkiga svar personer får som frågar om råd.
Nu tycker jag du är riktigt oseriös!Som sagt, rapportera in bara så bannar jag på. jag är oxå trött på dom.
Banning? Polisanmälan ska det vara.
Tyvärr blir det så här i många trådar, även om syftet med den var seriöst menat ifrån börjanHmm, håller även denna tråd på att spåra ur månne...
Jag må tillhöra skaran av personer som sällan tillför något allför vettigt men håller mig samtidigt borta från att störa en tekniktråd eller liknande i form av spam.
Personligen så ser jag surfandet på SH som ett nöje (OT-delen är min vän).
Bilder, filmer, byggen är alltid uppskattat att få ta del av men att bara sitta och läsa hur hårt man ska dra åt en skruv skulle inte ge mig så värst mycket.
Jag liksom många andra håller med imaster i det han skrev några sidor bak i tråden (ni vet vilket uppsatsliknande inlägg jag menar) .
Dom enda gångerna jag skrattar av läsningen på SH så är det ju åt vad folk anser vara spam. Jag är antagligen barnslig men jag föredrar skrattandet framför mycket annat, smileys bör även vara kvar för att man skall kunna sätta en viss prägel på sitt inlägg, precis som Dal-Mausen nämnde.
Däremot kan vi banna personer likt AndreasNO som spammar meningslösa inlägg i var och varannan tråd, dessutom med en negativ ton. Skulle vara intressant att höra hans reflektioner angående det hela.
En av anledningarna till att många inklusive mig drar sig från att posta på forumet är just dessa språck proffsess oristerna som har som friyids sysla att leta stav fääl åck sär skriv ningar, och dom som inte har något vettigt att tillföra utan bara postar en :corn .... banna...dubbelmoralkärringar och allehanda språkproffssserorer tycker jag borde bannas för altl som otfast så tillför dom inte trådanra ett skit bortttsätt frånatt komma med massa skitsnack.. spårkproffarna är ju dom värsta.. oftast så yttrar dom sig i en fråga där dom itne har ett enda vettigt svar .. ja bortsett då från att gnälla på diverse särskrvning...SKÄRPNING..
tycker vi som skriver utmärkt svenska inte behöver nedlåta oss till sådnant skit..
Word!Folk som gnäller på felstavningar och dyl, kan få en kick där bak.
Spelar roll om folk spammar i tråkiga trådar, nivån är ju bra på seriösa trådar.
Sen att den här tråden ska vara i överflödiga inte i mc-relaterat stör mig.
Hösten är kommen så vem orkar bry sig.
För oss med Dr Cox-humor så är dissande onliners ett måste, även om en del surnar till. Ett roligt inlägg hör dessutom hemma i varje tråd!
Med risk för att vara OT, vem är Dr Cox?
(Okunnig om detta, helt enkelt).
Om det nu är en så stor andel som anser att fler borde bannas som pollen ger sken av, så är det för mig ett tecken på att det finns en stor tyst majoritet som av olika anledningar känner sig kränkta men inte säger ngt.
Istället för att banna fler så kanske man skulle arbeta på att få till en varmare stämning på sporthoj. Många färgstarka inläggare är ju rätt opersonliga och anonymt macho. En del inlägg av tex Roller kan jag tex tycka är betydligt kusligare för stämningen än AndreasNO. Sedan är säkert Roller en kanonkille i verkligheten, det är ju bara det att det är ganska trendigt att vara Markus-cynisk och distanserad här.
Själv försöker jag svara på så många teknikfrågor jag orkar och kan, men samtidigt tycker jag att det ibland är obetalbart kul med spamtrådarna när det råkar bära i en riktning jag finner amusant.
Med risk för att vara OT, vem är Dr Cox?
(Okunnig om detta, helt enkelt).
Tackar, fick dessutom PM. Sånt här är kul tycker jag, man svävar i okunnighet om nåt och då poppar det upp välvilliga individer och tar en ur okunnighetens mörker! Kan gälla nåt så trivialt som en TV-serie.Det är den "elake" men rolige doktorn i Tv-serien scrubs. Spelade även en sergeant, som jag glömt namnet på, O'Neill kanske?, i filmen Plutonen.
/M
Jag må tillhöra skaran av personer som sällan tillför något allför vettigt men håller mig samtidigt borta från att störa en tekniktråd eller liknande i form av spam.
Personligen så ser jag surfandet på SH som ett nöje (OT-delen är min vän).
Bilder, filmer, byggen är alltid uppskattat att få ta del av men att bara sitta och läsa hur hårt man ska dra åt en skruv skulle inte ge mig så värst mycket.
Jag liksom många andra håller med imaster i det han skrev några sidor bak i tråden (ni vet vilket uppsatsliknande inlägg jag menar) .
Dom enda gångerna jag skrattar av läsningen på SH så är det ju åt vad folk anser vara spam. Jag är antagligen barnslig men jag föredrar skrattandet framför mycket annat, smileys bör även vara kvar för att man skall kunna sätta en viss prägel på sitt inlägg, precis som Dal-Mausen nämnde.
Däremot kan vi banna personer likt AndreasNO som spammar meningslösa inlägg i var och varannan tråd, dessutom med en negativ ton. Skulle vara intressant att höra hans reflektioner angående det hela.
EDIT: Under vintertid är dom mer skämtsamma (menlösa?) trådarna snudd på ett måste för att överleva. Under sommartid har folk annat för sig och dom mer hojrelaterade frågorna är då desto flera, under denna period kan man ju då tycka att folk kan hålla tillbaka lite på spamkrafset.
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|