... saker som Du listade...
Leker du troll eller förstår du verkligen inte vad det är du har läst?!
Jag drog till med en lista, tagen ur luften, på saker som
INTE stör mig. Saker som däremot kan störa många andra.
ENDA GÅNGEN som någon av sakerna stör mig är när de utövas med uppenbar hänsynslöshet och även då är det inte själva aktiviteten som sådan som stör mig utan den uppenbara hänsynslösheten i utövandet.
Hög musik stör mig inte. Musik mitt i natten, mitt i veckan stör mig.
Rökare stör mig inte, jag har som sagt varit rökare själv. Rökare som inte kan ta ett extra steg åt sidan för att bespara sina medmänniskor eländet stör mig däremot.
Naturister stör mig inte,inte om de så skulle gå runt obehindrat på stan. Om någon däremot trycker sitt sin svettiga, nakna röv i ansiktet på min son när vi skall åka tåg så stör det mig.
Motorcyklar stör mig inte. Slipons eller raka rör stör mig inte. Om någon däremot bestämmer sig för att varma ur sin enkommafemlitershoj med raka rör, på en smal bostadsgata inne i stan när folk är ute med barnvagnar och hundar så stör det mig.
Var det verkligen så känsligt att läsa ordet naturist att du medvetet feltolkar alla ord innan och efter?!
Men för all del, för säkerhets skull:
OM det är någon trumslagare som rullat sig i bajs och snacksar på surströmming, här på forumet, så vill jag bara förtydliga:
- Jag retar mig inte på dig , du får göra vad du själv vad mig beträffar men låt gärna mig åka själv i hissen om vi skulle råkas i trapphuset och för all del, fimpa gärna trumslagandet vid midnatt för efter det skulle jag behöva min sömn om jag skall orka med jobbet i morgon.
-