Fan va nytänkande å fräsht det är att gnälla på rökare. Så jäkla -05. Om det tar en genosnittlig rökare 20 cigg om dan i 30-40 år att odla på sig en go tumör, kol eller en infarkt, ska du säkert överleva att ta dig igenom en rökpuff i entrédörren. Var 3:e insändare i tidningar handlar om att det röks i busskurer. För fan skaffa en hobby eller nåt...
Brist på hänsyn å ren dumhet är nog inte enbart vigt åt rökare, även om just detta fenomen är svårt att lasta på ickerökare.
Har du forskat fram detta på dig själv Gurkis? Eller har du en källa inom rättsmedicin?
Nä, men vad är det för undersökning, vill ha källan gärna. Intressant!
Jo, den grafen är ju rätt poppis bland narkotikaförespråkarna.
Men hur var det nu med forskningen som låg till grund för grafen?
Fast förhållandet mellan egocentriska och normala verkar vara betydligt högre bland rökare än i övriga befolkningen.
Och om all "forskning" om passiv rökning skulle varit sann så.. Hade servitriserna på fiken i gamla tider haft combat pay
Jag gissar att du menar att andelen egocentriska människor är större bland rökarna. Vad grundar du det på? Att ickerökare inte i lika stor utsträckning drabbar sin omgivning med rök? Aningen vagt va?
Som ickerökare är du fri att sätta dig vad du vill.. Sätter du dig i ett område med rökning tillåten och gnäller på röken...
Då får du faktiskt tåla att du blir ignorerad som den kläpp du är
Och om all "forskning" om passiv rökning skulle varit sann så.. Hade servitriserna på fiken i gamla tider haft combat pay
Så bara för att man inte dör av något får man inte störa sig? Det är faktiskt inte så fräscht att bi påtvingad andras rök.
Om jag visste vem du var skulle jag olla dig på väg till jobbet imorrn. Jag menar, det dör du väl inte av? Precis som med röken så luktar du lite illa bara.
Jag stör mig som fan på alla som är fula, fulla, luktar illa, riskerar MITT liv i trafiken, som står på väster sida i rulltrappan, som tränger sig i köer, som är arbetslösa, sossar, renfarmare mfl.
Jag tycker de faktiskt kan visa lite hänsyn de också. Vi kanske rent av borde förbjuda dom.
Men rökare luktar illa. Jag håller med.
Tycker de kan förbjuda snusare också för de verkar inte fatta att snusprillor inte ska sättas under stolen på tåget spottas i taket på toan eller läggas i blomkrukor.
Igår städa jag bilen och hitta en snusprilla vid pedalerna om de inte är tjejen som börjat smygsnus så har den troligtvis fastnat under skon och släpats med in i bilen äckligt
Tycker de kan förbjuda snusare också för de verkar inte fatta att snusprillor inte ska sättas under stolen på tåget spottas i taket på toan eller läggas i blomkrukor.
Igår städa jag bilen och hitta en snusprilla vid pedalerna om de inte är tjejen som börjat smygsnus så har den troligtvis fastnat under skon och släpats med in i bilen äckligt
De är faktiskt en del av andras barn som har fått mig att hålla mig från att yngla av mig. Tänk och få en sån jobbig fan.
:hållamed
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |