Folk som röker.

Tallefjant

vacker och genomklok
Gick med
12 Sep 2005
Hoj
honda rs250, 748SPS
Jo, den grafen är ju rätt poppis bland narkotikaförespråkarna.

Men hur var det nu med forskningen som låg till grund för grafen?

Den forskningen var gjord av en grupp forskare tillsatta av engelska regeringen, han som ledde forskningen blev avsatt da resultatet inte stamde in med resultatet regeringen hade onskat sig!

Skäggot

Sporthojsnörd
Gick med
3 May 2011
Hoj
monark
Den forskningen var gjord av en grupp forskare tillsatta av engelska regeringen, han som ledde forskningen blev avsatt da resultatet inte stamde in med resultatet regeringen hade onskat sig!

Jo, den varianten har man ju hört, konstigt nog på samma sidor som gärna använder sig av resultatet.

JoJoman

Hela vägen
Gick med
4 Mar 2005
Hoj
VTR Firestorm
Jag tycker man skulle få kissa på dom som står utanför dörren och röker och släpper in röken.
Förövrigt tycker jag att man borde få gör en round-kick i ryggen på sånna som tex går ut från affären och stannar precis utanför dörrarna och letra efter nycklar eller dylikt.
:mad:

BeyondEvil

*****ninja
Gick med
9 May 2012
Hoj
Vita faran!
Förövrigt tycker jag att man borde få gör en round-kick i ryggen på sånna som tex går ut från affären och stannar precis utanför dörrarna och letra efter nycklar eller dylikt.
:mad:

JA! Eller på fuckers som stannar och blockar pendel/tunnelbanespärrarna och ska hitta sitt kort! :huvet:gnissla:mad:

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
Idag kom det in en gubbe på Coop-parkeringen när jag åkte ut, satt och bolmade med rutorna uppe (regnade ganska friskt) och två ungar i baksätet :dummer
Ok om man röker där man inte stör någon annan men att utsätta barn på det viset borde jämställas med misshandel och bör således vara straffbart.

Areschoug

Ny medlem
Gick med
5 Jan 2006
Hoj
2009,Triumph Street Triple
Du har skrikande barn och två överljuds hojar.
Du kan hålla för näsan med en hand om det luktar illa.
Jag behöver använda båda mina för att slippa oljudet!

Skämt å sido, röker själv men blir tycker det är nonchalant av folk att stå i busskurer och andra instängda ytor och tvinga på andra odören! På öppen yta, javisst, då kan du likväl förflytta fläsket två meter om lukten stör dig.

John_Doe

Also known as Hool
Gick med
12 Mar 2005
Hoj
Ingen :´(
Såg en intressant dokumentär på tv4 fakta igår om barn i england o om hur sjukhusen där lägger allt mer resurser på barn som drabbas av öroninflammationer o hörselnedsättning pga passiv rökning (även om föräldrarna rökte ute!, de uppmanades att byta kläder o duscha innan närkontakt med barnen)

Jag själv tål verkligen inte att utsättas för rök, rök o få KOL det är upp till var o en men utsätt inte mig o andra o framförallt inte barnen för skiten!

England är ett ställe det.. Finns en stackarns rörmockare som vurpat i trappan på jobbet.. Hans arm är bruten på flera ställen.. Engelska vårdinrättningar vägrar operera honom.. Hans högerarm ser ut som Nordshleife på ringen 0_o Kan inte jobba osv..

Finns mer skit i luften är bara lite tobak..

Dock så ska man komma ihåg att cigaretter inte är ren tobak. Det är massa fyllandsjox och en det är mixtrat med dem en hel del..

Nyheter
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO