Jo, den grafen är ju rätt poppis bland narkotikaförespråkarna.
Men hur var det nu med forskningen som låg till grund för grafen?
Jaja, vi hörde dig första gången...
Förlåt är åtgärdat och sätter mig omedelbart och skriver en ny kod till sh utan dubbelpost buggar!
Den forskningen var gjord av en grupp forskare tillsatta av engelska regeringen, han som ledde forskningen blev avsatt da resultatet inte stamde in med resultatet regeringen hade onskat sig!
Jo, den varianten har man ju hört, konstigt nog på samma sidor som gärna använder sig av resultatet.
WHO har kommit fram till liknande resultat. Men de är ju narkotikaförespråkare, det vet ju alla...
Jo, den varianten har man ju hört, konstigt nog på samma sidor som gärna använder sig av resultatet.
Nej kolla lite djupare, det ar knappast nagon hemlighet. Det var rapporterat i all main stream media har.
Förövrigt tycker jag att man borde få gör en round-kick i ryggen på sånna som tex går ut från affären och stannar precis utanför dörrarna och letra efter nycklar eller dylikt.
Ja, eller folk som inte har något bättre för sig än att gnälla på en massa småskit hela dagarna...
View attachment 364279
Ja, eller folk som inte har något bättre för sig än att gnälla på en massa småskit hela dagarna...
View attachment 364279
Såg en intressant dokumentär på tv4 fakta igår om barn i england o om hur sjukhusen där lägger allt mer resurser på barn som drabbas av öroninflammationer o hörselnedsättning pga passiv rökning (även om föräldrarna rökte ute!, de uppmanades att byta kläder o duscha innan närkontakt med barnen)
Jag själv tål verkligen inte att utsättas för rök, rök o få KOL det är upp till var o en men utsätt inte mig o andra o framförallt inte barnen för skiten!
Har du legat i koma sedan 2002 när den bilden var poppis?
Menar du att den på något sätt är oaktuell idag...?
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |
|