nissepelle
Strandraggare
Går det inte att svetsa ihop den spräckta ljuddämparen?
Går det inte att svetsa ihop den spräckta ljuddämparen?
...
*edit' Det heter för fan dämpare, inte fäbodar. Tack autocorrect.
Du måste ha skrivit "Fäbodjäntan" många gånger för att autocorrect skall lägga in det istället för "dämpare"...
View attachment 429919
View attachment 429920
Det händer saker! Igår spenderade jag hela dagen i garaget med att förbereda hojen. I stort sätt är det endast dekaler, båt och avgasbandage kvar att få till. Samt hämta en lånad mellandämpare till avgassystemet..
Fan va snygg den har blivit med nya kursen! jag köpte en orange sprayfärg på måfå men lyckades tajma kulören sjukt bra! Från början tänkte jag köra en röd RAL3020 (trafikröd) då det är bakgrundsfärgen för Rookie-serien, men jag kom på bättre tankar efter ett tips
Har ni vägarna förbi Anderstorp i helgen så sväng förbi och kolla! Den är riktigt fin nu jämfört mot för 6 veckor sedan!
Helgen verkar gå i torrt också på gott och ont. Resultatmässigt hade det varit bättre med blött underlag om jag inte går omkull, men torrt är ju jäkligt roligt att köra i! Och jag ska ju slå mitt gamla personbästa på typ 1,47,6.
Dumt nog är jag på jobb i Finspång måndag-onsdag så jag börjar få lite panik. Tiden rinner iväg!!
Passa på att fota massor innan träningen
Så jobbar jag iaf....
Jag vill minnas att jag har sagt att det var färdigkraschat för i år och jag funderar på att fortsätta att köra på den inriktningen
För övrigt är jag intresserad av (riktigt bra) bilder från helgen. Skulle det vara någon här som ska fotografera så vill jag nog köpa bra professionella bilder!
Jag ska till Anderstorp lör och sön så några halvdana bilder kommer du kunna få gratis i alla fall, dock har jag köpt bättre grejer sedan förra året så en viss risk för bättre bilder finns. =)
Jag ska till Anderstorp lör och sön så några halvdana bilder kommer du kunna få gratis i alla fall, dock har jag köpt bättre grejer sedan förra året så en viss risk för bättre bilder finns. =)
Jag har tjuvtränat ikväll
Behöver du verkligen träna på low sider? Trodde du var den okrönte konungen på det redan...
Haha nej då! Jag berättar om alla mina krascher till skillnad från många andra. Finns andra som aspirerar på den titeln också
Men #elbowdown är #elbowdown hur man än vrider och vänder på det
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari