Jag hade tänkt att sammanfatta varje enskild dag eftersom det blir så mycket text. nu verkar det bli varje enskild tag men lite text, för jag är alldeles för trött för att minnas tillbaka
Det har gått både bra och dåligt. Jag hade lite problem med att hitta fart runt banan och under andra passet på lördagen så körde jag jämna, men långsamma tider. De fyra sista varven på det andra passet låg mellan 1,13.538 och 1,13.775. Framåt eftermiddagen så tog det sig lite då jag hittade ytterligare en sekund någonstans. Men greppet i framdäcket var inte det bästa och jag var nära att sopa i backen i depåkurvan. 1,12.470 blev bästa tiden för dagen innan det började ösregna lagom till klubbmästerskapets A-final. Tråkigt nog valde ett gäng att packa ihop och trots att jag startade i sjunde rutan så hade samtliga sex stycken solskensförare
*hostHultqvistochMojjahost* framför mig packat ihop sina grejer. Vilka det var låter jag vara osagt
Men vilket härligt wtrace det var! Blöt och fin asfalt samtidigt som solen tittade fram. Det blev sex varv i lugnt tempo och sedan fick jag stå högst upp på pallen
En tävling är alltid en tävling och det är lika roligt varje gång!