Änsligen tillbaka i racingträsket. Nu ska jag göra livet jobbigt för er! Bara jag håller mig på hjulen
Kul o se din tråd o utveckling. O skönt att det finns några talanger som inte behöver 7 år för att komma under 1.09tider på åsen
Fan RW ... kommer sakna dig hela vinter
Men tack för i sommar, och jag ser fram emot tips från en tvättäkta ELTIFÖRARE 2017 !!
Absolut, du är ju bara BÄST!! Och GRATTIS till allt!!
Jag fick ett mail imorse!!
Rätt så vanligt att katalysatorn smälter ihop om man kör med det för länge. Hojen går sämre och sämre och till slut känns det som att man har 15hk ungefär
Edit: Alltså vid bankörning och framförallt race som katten inte funkar. Särskilt då med racekåpor då den inte kan kylas av fartvind mm. På gathojar är det alltså inga konstigheter. Tänkte om någon läste ovanstående och omedelbart skulle ta bort katten på sin gathoj
Jag kanske borde ha plockat bort katalysatorn tidigare ;D Men det var smidigt med ett tyst avgassystem!
Det var av den anledningen jag lät katten sitta kvar i min gamla cbr600rr. För att slippa ljudproblem. Men det håller inte i längden och jag fick lära mig det den hårda vägen då jag gick miste om flera dagar på Cartagena innan vi upptäckte vad som var problemet
Konkurrenter 2017!!!! TJOHO!!!!! helt enkelt!
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|